בגליל המערבי יש לא מעט אטרקציות קולינריות - מהים ועד ההרים, ובעיקר בעונה הזו של השנה שבה כל האזור פורח, מזג האוויר מושלם והשילוב של כל היופי הזה עם אוכל טעים זה בדיוק מה שאתם צריכים. אז סעו עד הסוף ואז שמאלה וגלו עולם כפרי שלם שמחכה לכם שם.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

טרטוריה מקומית, שומרה

הסיפור של אורי צור ועמית אמיר מתחיל במטבח של מסעדת שילה בתל אביב וממשיך למצפה מתת בה הם פתחו יחד לא מזמן מסעדה קטנה עטופה בטבע שמגישה תפריט שנכתב מחדש כל שבוע על בסיס שיתופי הפעולה עם מגדלי ירקות אורגניים ויצרנים קטנים. הם מבשלים ויוצרים מתוך השראה עונתית מקומית- תנובת האדמה, עונת השנה והדיג בים התיכון.
13 צפייה בגלריה
אורי צור טרטוריה מקומית שמרת
אורי צור טרטוריה מקומית שמרת
אורי צור, טרטוריה מקומית, שמרת
(צילום: אנטולי מיכאלו)
המסעדה נמצאת בישוב שומרה מוקף בהרי הגליל ועצי חורש טבעי והיא מציעה ארוחות ערב בימי חמישי ושישי ארוחות בראנץ׳ בשישי ושבת. השבוע היו למשל סלקים צלויים בוינגרט זיתים וקרם פרש (48 שקלים), קבב דג ים על תבשיל עלי בר ופקיילה (92 שקלים), סלט עלי חורף עם גבינה כחולה ואפרסמון (54 שקלים) ועוגת תמרים עם שמן זית ופקאנים (48 שקלים). ארוחת הבראנץ׳ היא בעצם מגש ועליו תלוליות של סלט עלים, ירקות אנטיפסטי, ירקות כבושים, כרוב צלוי ועוד (90 שקלים לסועד), לצד מנות א לה קארט כמו ברוסקטה סלט ביצים או פאטה וביצה רכה (32 שקלים).
שומרה, 072-3941150

תושה בייקרי, אכזיב

שחף אברהם ותומר סוויסה הגשימו חלום משותף ופתחו את תושה, הלחם מילים של שמותיהם הפרטיים, אחרי שנים של עבודה משותפת במסעדות, ואחרי שתומר למה באסטלה ועשה סטאז׳ בצרפת.
13 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
המקום הוא מין מתחם רחב ידיים המשקיף אל הים עם הרבה מקומות ישיבה בחוץ באוויר הפתוח ובפנים ויטרינות מלאות כל טוב ומדפים עמוסי מוצרי מעדניה, עוגיות ולחמים, לצד תפריט של קפה ומשקאות. המאפים עשויים בקפידה, ויש מהם אינספור סוגים מלוחים ומתוקים, זאת כמובן לצד כריכים מושקעים בסוגים שונים של לחם וקוראסונים, וגם סלטים רעננים ומנות כמו בורקס עבודת יד עם רסק וביצה או לביבות כרישה בליווי מטבל יוגורט.
אכזיב, 072-3957620. כשר

מחלבת אלטו, שמרת

מחלבה קיבוצית מקסימה שמפעילה בית קפה קיבוצי ופסטורלי מול מדשאות הקיבוץ הרחבות. יש כאן תפריט חלבי וכשר של ארוחות בוקר מסוגים שונים, מנות ביצים ומאפים תוצרת בית וכמובן גבינות העיזים של המחלבה וביניהן גבינות קשות, גבינות בשלות, גבינות דלות שומן, היוגורט של אלטו וכמובן חלב עיזים טרי.יש גם מנות כמו קישים, טוסטים, קינוחים וכמובן גלידת יוגורט עיזים עם תוספות.
13 צפייה בגלריה
בתי קפה בצפון
בתי קפה בצפון
(צילום: יח"צ)
גם כל הלחמים כאן תוצרת המאפיה הצמודה עם התמקדות מוצדקת בלחמי מחמצת מעניינים. יש כאן גם מיני מעדניה שיתן לרכוש בה את כל הגבינות והלחמ ים הביתה לצד מבחר תוצרת גלילית כמו יין, שמן זית, זיתים, קונפיטורות, ממרחים, דבש , חלבה, עוגות ועוגיות ועוד.
שמרת, 072-3957552. כשר

ג׳ת ,Sweet Moments

נוהאד ביסאן היא בשלנית וקונדיטורית המארחת בחצר ביתה בישוב הדרוזי הציורי ג׳ת, קבוצות, זוגות ומשפחות לסדנאות אפייה ובישול וכן לטעימות קינוחים יפים מעשה ידיה, מול הנוף הגלילי של ביתה. נוהאד מספרת לאורחיה את סיפור חייה וסיפור העדה הדרוזית דרך טעימה של קינוחים מסורתיים כמו כנאפה, בקלאווה טורקית במילוי גבינת קישטה ופיסטוקים, עוגיות דרוזיות ועוד מגוון קינוחים בעבודת יד.
נוהאד מעבירה בביתה גם סדנאות אפייה הכוללות הכנת עוגיות מסורתיות וכן סדנאות בישול בהן מכינים מאכלים מסורתיים כגון ממולאים, מנסאף ומג׳דרה. בין החודשים דצמבר ועד אפריל היא מקיימת סדנאות אפייה וליקוט חווייתיות בשטח, המשלבות ליקוט והכנת מאכלים מסורתיים כמו פטאייר ממולא בתרד וזעתר עם לאבנה בשילוב תבלינים מהמטבח הדרוזי. בתיאום מראש בלבד.
ג'ת, 072-3941138

סבתא מהא, חורפיש

סבתא מהא עאמר ובעלה עאמיר פותחים את ביתם בישוב הדרוזי היפה חורפיש לאירוח דרוזי מסורתי בהזמנה מראש, אם זה לארוחת בוקר, צהריים או ערב. מהא בשלנית מחוננת והיא גם משלבת באירוח את סיפורה האישי האמיץ שהוא בעצם סיפור מעמדה של האישה הדרוזית, היום ובעבר. במרפסת ביתה היא מגישה מטעמים מהמטבח הדרוזי כמו שולבטו, מנסף של בקר או עוף, עלי גפן, כרוב ממולא,
מקלובה, מוגרבי שהוא תבשיל של גרגרי חומוס עם בשר, דלעת ובורגול, או ארוחות בוקר בסגנון דרוזי. במקום תוכלו גם להתנסות בסדנאות בישול או לשלב את כל הטוב הזה עם סיור בכפר העתיק שיועבר על ידי עאמיר בעלה של מהא שהוא מורה דרך מוסמך. מתאים למשפחות ולקבוצות של שישה משתתפים ומעלה.
חורפיש, 072-3971470. כשר

שאטו דה רואה, מעיליא

סלמה עסאף, תושבת הכפר מעיליא, חובבת עתיקות מושבעת ובוגרת החוג להיסטוריה, התחילה לפני כשני עשורים את מפעל החיים הזה יחד עם בעלה לביב עסאף ז״ל, יחד הקימו את שאטו דה רואה - בר, מסעדה ומקום אירוח. שָׁאטוֹ דֹה רוּאָה ממוקם בתוך בניין היסטורי המחובר למבצר צלבני מהמאה ה- 12 לספירה.
שף איליאן ליוס, בעל ניסיון של כ-30 שנה בעבודה באיטליה במטבחים, מתמקד במטבח איטלקי מסורתי עם נגיעות גליליות אישיות המשקפות את גלגול החיים שלו. אחרי התמחות בניו יורק, עבר אליאן לאיטליה והקים שם מסעדה משלו ועד היום הוא מחזיק שם קנטינה גדולה מאוד של יין וגם זכה בכמה תחרויות על אוסף היין שלו.
13 צפייה בגלריה
גליל מערבי שאטו דב רואה
גליל מערבי שאטו דב רואה
(צילום: אפיק גבאי)
במסעדה מכין השף וצוותו מנות קלאסיות עם בשר טרי, ירקות עונתיים, פסטה טרייה עבודת יד וקינוחים תוצרת הבית. בזמן שאתם נהנים מהאוכל של שָׁאטוֹ דֹה רוּאָה תוכלו לראות את האתר הארכיאולוגי מפתחי הזכוכית שיועדו לכך ברצפת העץ של המסעדה.בפסח המקום משיק גם תפריט טבעוני חדש.
מעיליא, 072-3971618

טורקיז, עכו

יש לא מעט פנינות קולינריות בעכו העתיקה, ובלתי אפשרי למנות את כולן, אבל טורקיז היא אחת מהן. זהו בית קפה ומסעדה צבעוניים ומעוטרים בסמטה קטנה בין השוק לנמל מלאה בפרחים ואורות.
13 צפייה בגלריה
טורקיז, עכו
טורקיז, עכו
(צילום: תיקי גולן)
בבוקר מוגשות כאן ארוחות בוקר מגוונות ומוגשים קפה ותה באוסף כלים מרשים מכל העולם, ובצהריים ובערב יש כאן תפריט של מנות בשר, דגים טריים, מנות מהטאבון, מנות קלאסיות מהמטבח הערבי ומגוון של סלטים, וחומוס כמובן, הכל תוצרת בית והכל מושקע ועם המון אהבה לאוכל ולאירוח. סמיר אסדי ואשתו נהלה הבעלים הופכים פה סירים של מקלובה מול עיני הסועדים, מגישים כאן מנסף ריחני, בעונה מגלגלים כאן עלי גפן נפלאים, וקוצצים כאן סלטי טאבולה ופאטוש טריים וצבעוניים, והכי חשוב- מגישים כאן כנאפה משגעת שרק בשבילה שווה להגיע ומלבי מיוחד שלא כדאי לוותר גם עליו.
רחוב יוליוס קיסר עכו, 072-3971189

מזקקת יוליוס, חניתה

יובל (ג׳וב) הרגיל, עיתונאי ומבקר מסעדות בעברו שהפך מאיש תיאוריה למעשה והתחיל ב-2008 לייצר אלכוהול בעצמו במזקקה פרטית קטנה שהפכה וגדלה והשתכללה עם הזמן, והיום יוליוס הוא כבר מותג אלכוהול בוטיקי ואיכותי. הר גיל שם לעצמו למטרה לזקק את האלכוהול האיכותי ביותר, בעבודת יד, מחומרי גלם מקומיים בלבד, אך המרדף אחר איכות ומקומיות הן רק חלק מהסיפור.
13 צפייה בגלריה
יובל (ג'וב) הרגיל
יובל (ג'וב) הרגיל
יובל (ג'וב) הרגיל
(צילום: יח"צ)
עבודת הזיקוק של הרגיל היא אמנות, מעשה אלכימיה והאלכוהול המופק אצלו הוא זהב טהור. יוליוס היא מזקקה חלוצה בארץ בתזקיקי פירות מקומיים הידועים בעולם כשנאפס או או דה וי, וכמובן ממגוון זני ענבים. כמו גם זיקוק דבש, ג׳ין, וברקיחת דז'סטיף מריר על בסיס צמחים, מה שנקרא ביטרס.
יש כאן מערכות זיקוק מסורתיות מהדור הישן לצד פטנטים וטכנולוגיה מתקדמת. מרכז המבקרים של יוליוס פתוח לקהל לטעימות וכיבוד קל בימי חמישי בשעות 12:00-17:00, בימי שישי 10:30-16:00 ובכל יתר הימים בתיאום מראש בלבד (70 שקלים לאדם לסיור של כ-45 דקות.
חניתה, 072-3957696. כשר

יקב כישור, כישור

יש המון יקבים באזור הגליל המערבי, כולם טובים ומעניינים אבל הסיפור של יקב כישור מיוחד. זהו יקב בוטיק ייחודי הכולל כרם, מרכז מבקרים חדש ועשייה ייחודית המשלבת אנשים בעלי צרכים מיוחדים. בשלהי קיץ 2007 ניטעו הגפנים הראשונות ועם השנים הורחבו שטחי הגידול והיום משתרע הכרם על פני שטח של 80 דונם.
13 צפייה בגלריה
יקבי בוטיק ישראליים
יקבי בוטיק ישראליים
(צילום: יח"צ)
הכרם שוכן בכישורית, על רכס הרי הגליל המערבי העליון, בגובה 500 מטר מעל פני הים, באקלים המאופיין בהפרשי טמפרטורות גבוהים בין היום ללילה, ובשילוב הקרקע הסלעית זוהי סביבה אידיאלית להבשלה ארוכה ואיטית של הפרי. הכרמים והיקב הינם בבעלות כפר כישורית המיועד לאנשים בעלי צרכים מיוחדים, המנהלים חיי קהילה ועובדים בענפים היצרניים בכפר, והיקב הוא אחד הענפים המרכזיים כאשר חברי כישורית שותפים מלאים לתהליך הפקת היין, מטפחים ומטפלים בכרמים, בוצרים את הענבים, מבקבקים, מפיצים ללקוחות, ויוצרים הלכה למעשה, בליווי והדרכה של צוות יועצים מומחים ועובדי הכפר, את יינות כישור.
13 צפייה בגלריה
יקבי בוטיק ישראליים
יקבי בוטיק ישראליים
(צילום: יח"צ)
מרכז המבקרים מהווה מקור תעסוקתי נוסף לחברים המאפשר להם לקחת חלק גם באירוח. בהזמנה מראש ניתן לאכול במרכז המבקרים היפה ארוחות בוקר וצהרים לצד היין, עם גבינות ומאפים טריים שמיוצרים גם הם בכישורית.
כישורית, 072-3957565. כשר

קרו בר יין, נהריה

דניאל לזר פתח לפני כמה חודשים בר יין אינטימי ומיוחד דווקא בעיר נהריה, עיר נטולות בשורה קולינרית בדרך כלל. המקום הקטן מתחבא בתוך פסאז׳ נסתר ובהמשך לכך האווירה היא מעט מחרתית ומאוד שקטה ונעימה והתחושה היא שהסועדים במקום ממתיקים יחד סוד.
לזר פותח כאן כל הזמן בקבוקי יין שונים שאפשר להזמין בכוסות במחירים שפויים לגמרי, ותפריט אוכל משתנה עם מנות לא מורכבות אבל שעשויות טוב ומלוות באופן מושלם את היין, מנות של ירקות עם גבינות משובחות, דגים נאים בצורות שונות, גבינות ונקניקים שנבחרו בקפידה, סלטי עלים, מאפים קטנים פריזאיים ומנות פסטה קטנות מצוינות.
הגעתון 29 נהריה, 052-6922776. לא כשר

קולומבו, לוחמי הגטאות

קולומבו היא המסעדה החלוצה בקיבוץ לוחמי הגטאות וזו שאחריה הגיעו קורון פטיסרי ומרקטו. זו מסעדה קטנה שמאחוריה עומד שף אורי כהן והיא מגישה תפריט יומי משתנה ויצירתי שלא מתחייב לסגנון או ז׳אנר מסוים.
יש כאן מנות דג בליווי תוספות שונות ורטבים, דגים נאים בצורת סביצ׳ה או קרפצ׳יו, כריכי בשר נדיבים, ברוסקטות ומנות פסטה מקוריות, פירות ים ומנות בשר כמו צלעות טלה או נתחי סינטה או סטייק שלם, הכל מוגש יפה וטעים ויצירתי. בימי רביעי מוגש כאן המבורגר שכבר הפך להיות הכוכב של הגליל המערבי לצד צ׳יפס ועם תוספות טעימות. לא משעמם בקולומבו. שימו לב לשעות הפתיחה הלא קבועות באינסטגרם.
לוחמי הגטאות, 050-5296633. לא כשר

קורון פטיסרי, לוחמי הגטאות

הקונדיטורית עטר טורנוא העבירה לפני כמה חודשים את הפטיסרי המצליח שלה מקיבוץ עברון לחלל חדש ומרווח בקיבוץ לוחמי הגטאות. בית הקפה כאן מגיש מנות של ארוחת בוקר, כריכים ומאפים, בסטייל צרפתי ועשויים בקפידה.
13 צפייה בגלריה
בתי אוכל בנהריה
בתי אוכל בנהריה
(צילום: לין לוי)
בתחום הפטיסרי אין לקורון תחרות באזור- קינוחים, עוגות, עוגיות ומאפים מיוחדים עשויים על פי כל כללי מסורת הפטיסרי הצרפתית, עם שימוש נכון בפירות, תבלינים וגבינות. מבחר אדיר ויש מגוון גם של מלוחים וגם של מתוקים. כדאי להגיע מוקדם כי המבחר הולך ומצטמצם לאורך היום.
לוחמי הגטאות, 077-9386482. לא כשר

פורנטו, גשר הזיו

אם אתם נוסעים לאכזיב או לבצת אל תפספסו את הפיצריה הנפלאה הזאת, מקום ותיק ופיצה שתושבי האזור נוהגים לקחת באופן קבוע במגשי ענק לחופים הסמוכים. הפיצה נפלאה הזאת מסתתרת בתחנת הדלק בכניסה לקיבוץ גשר הזיו ומציעה פיצות דקות וענקיות מתנור לבנים איטלקי קלאסי, עמוסה בגבינת מוצרלה משובת ותוספות לא מתנצלות כמו בייקון, פפרוני, ביצת עין, פטריות טריות, וכמובן גבינת מוצרלה מצוינת. במקום הקטן תמצאו משפחות שלמות יושבים סביב מגש פיצה ענק עם תוספות נדיבות, והכל פשוט פשוט אבל נחוץ נחוץ.
גשר הזיו, 04-9001400

לה פמפה, מצפה הילה

אחד הסודות השמורים של הגליל המערבי נמצא בית משפחת טבצ׳ניק במצפה הילה, שם כבר קרוב לעשור, עורכים סעודות בשר ארגנטינאיות בימים חמישי ושישי.
13 צפייה בגלריה
(צילום: לין לוי)
מול הנוף הגלילי מוציאים כאן בקצב האיטי של המעשנת ובלי שום לחץ של זמן מנות בשר משובחות ומגוונות מנתחים שנבחרו בקפידה, זוהי ארוחה נינוחה של 7 מנות לצד כמה תוספות וסלטים (250 שקלים לסועד). ערן טבצ׳ניק, נולד וגדל בלה פמפה ארגנטינה ומביא משם את הטעמים ואת הטכניקות ואת מאכלי ילדותו, ואילנית אשתו שמגלגלת את האמפנדס המושלמים, מכינה קינוחים נפלאים ומאחרת נהדרת. הישיבה סביב הטבע, היין שלוגמים בנינוחות בין מנה ומנה, ובעיקר הבשר שעשוי באהבה ובהקפדה ועם הרבה ניסיון, הופכים את לה פמפה לאחד החוויות הקולינריות המיוחדות שיש לאזור להציע לחובבי הבשר.
מצפה הילה, 052-2951177

ריסטרט, בוסתן הגליל

מסעדה ומעדנייה חדשה וכשרה בבוסתן הגליל, ישוב קטנטן צמוד לעכו. המקום לא פחות ממהמם: חצר יפה ובה כיסאות ושולחנו לישיבה באוויר הפתוח תחת צל האקליפטוסים.
13 צפייה בגלריה
ריסטרט
ריסטרט
(צילום: יח"צ)
בפנים חנות מרווחת ומעוצבת מקסים עם הרבה מדפים ועליהם צנצנות של ממרחים וריבות, יינות, שמנים וחומצים, גבינות משובחות של ברקנית, טחינה ודבש, ועוד קצת בפנים חלל המסעדה מלא באור ובו אפשר לשבת בנחת ולאכול מהתפריט היצירתי והעונתי המוגש במקום שבו למשל טורטליני ארטישוק ירושלמי עבודת יד, ברוסקטת בריוש עם גבינת בושה וריבת תאנים של זוטא, או סביצ׳ה דג פרידה על גספצ׳ו תותים, בייגל ירושלמי תוצרת המקום לצד מטבלים וגם קינוחים משגעים ויפים שמקומם בפיד האינסטגרם שלכם.
בוסתן הגליל, 054-8038452. כשר

מזה, נהריה

עוד הפתעה שמגיעה מהעיר נהריה היא מסעדת מזה שנפתחה באמצע הקורונה מקום מסעדה אוריינטלית אחרת שפעלה במקום והביאה לאזור סוף סוף מסעדה יוונית ראויה וטובה. יש כאן במטבח קמאדו שהיא מעשנת גריל פחמים מקצועית ויוקרתית ממנה מוציאים כאן מנות פשוטות אבל מושלמות כמו לחם שטוח בגריל לצד זיתים וממרחים, סופלקי עוף עם ירקות מהאש, טי-בון טלה שמוגש עם יוגורט יווני בצד, שפטאייה שזה קבב שהמקור שלו קפריסאי ומוגש עם לאבנה, קישואים מטוגנים, וגם דגים נאים ופירות ים על הגריל וכמובן ציזיקי, סקורדליה, סלט חצילים ועגבניות ועוד שאר כוכבים מהמטבח היווני הנפלא. העיצוב כאן פשוט מאוד אבל נקי ומזמין, והאלכוהול כאן זורם כמו שטברנה אמיתית והאווירה שמחה בהתאם.
שמעון רייך 24 נהריה, 077-5051570

לחם טנא, גשר הזיו

מאפייה ארטיזנלית של האופה דוד אמזל במבנה שפעם היה לול התרנגולות של הקיבוץ ולא מרמז על הקסמים שמתחוללים שם בפנים. אמזל מכין מדי בוקר שלל לחמים משגעים, לחמי מחמצת ולחמים מקמחי מורשת, עם זרעים, גרעינים, חמוציות ותוספות אחרות, בעבודת יד קפדנית, לצד מאפים מלוחים מצוינים וקינוחי פטיסרי יפהפיים.
13 צפייה בגלריה
אוכל אנגלי
אוכל אנגלי
(צילום: יח"צ)
יש כאן גם מעדניה קטנה עם ריבות, תה, יינות, וקמחים לחובבי האפייה. אפשר לשבת כאן בצל העצים ולהנות מקפה מצוין וכריכים טובים, ובעיקר משירות אירופאי אוהב ומזמין שכבר כמעט ולא מוצאים.
גשר הזיו, 077-9964554. כשר

מיקה, איילון

בית קפה וקונדיטוריה בוטיק באווירה פסטורלית בקיבוץ אילון. המקום כשר וכבר צבר לעצמו ותק מסוים וידוע בארוחות הבוקר הנהדרות המוגשות בחצר הנעימה, כריכים טובים עשויים ביד אוהבת, ועוגות ועוגיות ביתיות עבודת יד. המקום נמצא במבנה אבן עתיק שהוא בעצם שיחזור של המאפייה המקורית של הקיבוץ בימי הקמתו. יש כאן שקשוקה נפלאה, סלטים טריים ומגוונים, הרבה מנות טבעוניות, קישים ופריטטה, בורקסים עבודת יד שמוגשים לצד ירקות חתוכים פריכים, וגולת הכותרת שכשרונה הגדול של מיקה: קינוחים יפהפיים ועדינים ואישים כמו עוגת שמנת פירורים, בריוש במילוי קרם פטיסייר, טארלט פירות העונה, עוגיות ענקיות עם שוקולד צ׳יפס או סוכריות ועוד.
קיבוץ אילון, 052-6363199. כשר

מילר קפה פטיסרי, גורן

בית קפה פטיסרי, כשר חלבי, בסגנון צרפתי בלב מושב גורן הפסטורלי. מאחורי המקום עומדת אופק כהן מילר, קונדיטורית בהכשרתה שהפכה תחביב למקצוע, למדה באסטלה והשתלמה בדנון ובמקומות נוספים נחשבים. חלק מהקסם של המקום הוא האהבה הגדולה של כהן מילר לאנשים ולמאפים, כנראה באותה המידה.
יש כאן ארוחות בוקר עם מנות ביצים קלאסיות, כריכים, מאפים מלוחים ומשקאות. ובגזרת המתוקים יש כאן את הקרואסון גלגל שמשגע את כולם ומגיע במילויים שונים והוא יפהפה וחובה לנסות אותו, פריז ברסט במילויים משתנים מפתים, פאי לימון נהדר, טארטלט פירות עונתי ועוד. נותר רק לקוות שעכשיו לקראת הקיץ אופק תחזיר את תפריט הארטיקים תוצרת בית שעשתה בקיץ הקודם והיו נפלאים אבל הכי הכי את הטילון לוז לואקר שהיתה יציאה קולינרי מבריקה. שימו לב המקום סגור במהלך חג הפסח.
גורן, 050-6974654

שפי, מנות

מסעדת בשר משפחתית כשרה ויפהפיה במרפסת מוקפת נוף משגע במושב מנות. מאחורי המקום עומד שמואל שאלתיאל הלוי, חובב בשר ויין ואירוח, שאת דרכו התחיל מעישון בשר לחברים ומשפחה והכנת יין ביתי, והיום הוא כבר הקים את המסעדה שלו, מותג היין פרטי ומבשלת בירה צמודה. לא מדובר כאן במסעדת גורמה, אלה במקום שמגיש אוכל אמיתי, מנות נדיבות עשויות באהבה באחת מהנקודות היפות בארץ לשבת לאכול ולשתות בה.
יש כאן סטייקים שעברו תהליך יישון מסוג אנגוס ארגנטינאי, נברסקה אמריקאי, סינטה בלק אנגוס, או הסטייק הידוע של שפי שהוא דואט של אנטריקוט וסינטה, וגם פלטת בשרים מהמעשנה בסגנון אלבמה, פרגית עוף גלילית על הגריל, קבבוני פרגית והמבורגר תוצרת בית. יש כאן ארוחת טעימות בשר זוגית עם מנות ראשונות ובוצ׳ר ענק עמוס בנתחי בשר וירקות מהגריל והמעשנה, וכמובן הרבה יין ובירה ואווירה של בואו תשבו נדאג לכם.
מושב מנות, 052-6487800. כשר