נראה שלא יכולים להיות למסעדה יחסי ציבור טובים יותר מאשר אלה שקיבלה עכשיו מסעדת "הספגטי של אמא" (Mom's Spaghetti), דוכן אוכל רחוב חדש, הממוקם במרכז העיר דטרויט, ושייך לראפר אמינם. ביום רביעי האחרון התקיים ערב הפתיחה של מסעדתו של הראפר, שלא הסתפק בציוץ ל-22.5 מיליון העוקבים שלו, אלא גם ערך ללקוחות הפתעה, והחל לשרת את הרעבים ההמומים בחלון הטייק אווי.
במסעדת הפסטה החדשה, הממוקמת בעיר הולדתו של אמינם, ישנם מקומות ישיבה מעטים מאוד, ולכן רוב ההתרחשות מתקיימת בחלון הטייק אווי של המקום, שם הלקוחות מתבקשים לבצע את ההזמנות שלהם מהתפריט.
לקוחות רעבים, מעריצים וסתם סקרנים, שהגיעו למסעדה באותו הערב, נדהמו לגלות שמי שחיכה להם בחלון ההזמנות היה לא אחר מאשר הראפר עצמו, שעשה סלפי עם מעריצים, והעביר להם דרך חלון הטייק אווי את ההזמנות שלהם.
"זה היה חלום חיי", אמר אחד המעריצים של אמינם ל"דטרויט ניוז", שהגיע למסעדה וזכה להזמין את אחת ההזמנות הראשונות שיצאו משם, ועל הדרך גם קיבל תוספת מעניינת במיוחד - הראפר לא רק הגיש לו את האוכל אלא גם חתם לו על האריזה. מעריצה אחרת סיפרה כי ההפתעה "עשתה את החוויה", והיא עמדה כל כך קרוב לכוכב, כך שהצליחה להסתכל לו ישר בעיניים.
אבל לא רק הלקוחות הופתעו אלא גם העובדים במקום, שזכו להעביר כמה שעות בחברת אחד מגדולי הראפרים בעולם, שעמד שם ושירת לקוחות כאילו הוא אחד מהם, לבוש בעליונית עם קפוצ'ון, כמו בהופעותיו על הבמה.
בתמונות ששוחררו מהפתיחה אפשר היה לראות המונים רבים ממתינים מחוץ למקום, מקווים לקבל תשומת לב אישית להזמנה שלהם. רבים מהם לבשו חולצות טריקו וסוודרים, שעליהם מודפסת דמותו של הראפר. עיתונאים שהגיעו להשקה דיווחו כי פגשו שם מעריצים שחיכו בתור משעה 8:30 בבוקר, למרות שהפתיחה הרשמית נקבעה לשעה 17:00. אותם מעריצים לא ידעו על ההפתעה שמחכה להם בחלון ההזמנות, אבל הציוץ של אמינם - "ספגטי אמהות מוכן לדטרויט, בואו ביום רביעי" - הספיק להם בשביל להגיע לשם ולחכות יום שלם לפתיחה.
1 צפייה בגלריה
אמינם
אמינם
מה עם טיפ? אמינם
(צילום: AP)
התפריט של המסעדה של אמינם מצומצם, וכולל שלוש מנות בלבד: ספגטי (9 דולרים, 12 דולרים לגרסה עם מיט בולס); ספגטי טבעוני (14 דולרים); וסנדוויץ' ספגטי (11 דולרים). מעל המטבח נפתחה גם חנות מזכרות בשם "הטריילר", שקורצת לסרט "8 מייל" בכיכובו של הראפר (בסרט ערך אמינם את הופעת הבכורה שלו בקולנוע, כשגילם ראפר שאפתן שגר בטריילר עם אמו ואחותו הקטנה). גם שם המסעדה - "הספגטי של אמא" - קורץ ליחסיו הסבוכים עם אמו, שתוארו לא אחת בשיריו.
בהודעה לעיתונות שפירסם השבוע המנהל של אמינם, פול רוזנברג, אמר רוזנברג כי תגובת המעריצים ל"מבצע הפסטה" שנערך במסעדה של הכוכב, הייתה חיובית מאוד.
בחגיגות השנה אנחנו מצפים לראות אותו על המחבתות במטבח.