ביקרנו ב-R48, מסעדה החדשה של רותי ברודו | קלוז אפ
(צילום: מתן טורקיה, עריכה: תמר אברם)
לא מעט מסעדות נפתחות מדי שבוע ברחבי הארץ, אבל כזאת עוד לא הייתה: תגידו שלום למסעדה החדשה של שופטת הריאליטי הקשוחה, רותי ברודו, ושל בן זוגה לשעבר, המסעדן מתי ברודו - מסעדת R48, מסעדת הדגל של מלון היוקרה החדש R48 של קבוצת R2M, שייפתח בשבועות הקרובים בשדרות רוטשילד בתל אביב.
המסעדה החדשה, שנפתחה בימים אלה, ממוקמת בקומת הלובי, והיא פתוחה להזמנות גם עבור סועדים שאינם אורחי המלון. בקיץ אמורה להיפתח שם מסעדה נוספת, בסגנון בראסרי, שתמוקם בקומת הרחוב ותצפה לשדרה.
4 צפייה בגלריה
אוהד סולומון
אוהד סולומון
אוהד סולומון
(צילום: אסף קרלה)
את המטבח של מסעדת R48 מוביל השף אוהד סולומון, מי שכיהן בשנים האחרונות כשף של מסעדת קופי בר בתל אביב, מסעדה ותיקה אחרת של הקבוצה. סולומון יבשל מדי ערב ל-22 אורחים בלבד, והארוחה היא ללא תפריט וכוללת 11 מנות של השף. את התפריטים יקבלו הסועדים רק בסיום הארוחה.
4 צפייה בגלריה
r48
r48
R48: ארוחת טעימות בת 11 מנות
(צילום: אסף קרלה)
סולומון מדגיש כי לא מדובר בארוחת טעימות שגרתית המורכבת כל כולה מביסים קטנים, אלא בכזו שכוללת גם מנות ביניים גדולות. בארוחה יש מוטיבים אסייתיים לצד מנות מהמטבח הים-תיכוני המקומי. למשל, ארטישוק ירושלמי ממולא בקרם ארטישוק ירושלמי המוגש עם מסאלה בוטנים, או מנה של מרק רחוב בורמזי עם אטריות חומוס. המטבח פתוח לסועדים, הבגדים של הצוות עוצבו בבית האופנה משכית וכלי הקרמיקה עוצבו בהזמנה אישית על ידי עדי ניסני וסטודיו ODAKA.
4 צפייה בגלריה
r48
r48
R48 - לא רק ביסים קטנים
(צילום: אסף קרלה)
דגש מיוחד נתנו כאן לתפריט הקוקטיילים שנבנה על ידי המיקסולוג אוראל לוי, המייצר את כל המרכיבים לקוקטיילים במעבדה הנמצאת במרתף המבנה. התפריט כולל עשרה קוקטיילים מיוחדים שהותאמו לאוכל, והם בתשלום נוסף. את תפריט היין אצר אדר ברדיצ׳בסקי, מנהל תחום היין של הקבוצה. התפריט כולל 170 בקבוקים, ו-15 מתוכם מוצעים מדי ערב גם בכוסות. בתפריט היין תמצאו גם יינות בייבוא בלעדי לצד בקבוקי אספנות לא שגרתיים.
4 צפייה בגלריה
r48
r48
R48: כולל תפריט קוקטיילים מושקע (בתשלום נוסף)
(צילום: אסף קרלה)
ולשורה התחתונה: המחיר. כן, ניחשתם נכון, המחיר סנסציוני - 500 שקלים לסועד (כולל מים או סודה, לא כולל יין ואלכוהול). צפו בביקור במסעדה בסרטון בראש הכתבה.
מסעדת R48, שדרות רוטשילד 48 תל אביב, ראשון-שישי 19:00-23:00, הזמנות דרך אתר המלון בלבד