יש קרות ויש אפויות, יש משוגעות ויש בנאליות - מה עוגת הגבינה שלכם? במשך שבוע אחד בשנה מדפי הקונדיטוריות והמאפיות מתמלאים בעוגות לבנות ומגרות, וההיצע גדול.
20 צפייה בגלריה
עוגת גבינה
עוגת גבינה
קרה או אפויה? עוגת גבינה
(צילום: ירון ברנר)
ואיך המחירים? כמו תמיד - תלוי איפה בחרתם לרכוש - אם במפעל ייצור או בקונדיטוריית בוטיק; תלוי בגודל; ותלוי איזו תוספת כוללת העוגה שלכם - אם יש שם גם תועפות שוקולד וחומרי גלם יקרים, כמו פירות יער, המחיר יטפס בהתאם, אז קחו את זה בחשבון שלא תופתעו בקופה.

פיצי של חיים כהן

בית הקפה הקטן (להלן שמו: "פיצי") של חיים כהן (הממוקם בתחנת דלק בכפר הירוק) התפתח וגדל לקונדיטורית בוטיק ומאפייה, המייצרת מאפים ועוגות לכל הסניפים. עכשיו, עם פתיחת חנות חדשה בבני ברק, מציעים שם גם סל מיוחד לשבועות: התפריט של כהן כולל קיש גבינות עזים, קיש פלפלים וקראמבל, קיש תרד ופטריות וגם קראנץ' גבינות, פסטו ופלפלים.
20 צפייה בגלריה
פיצי, חיים כהן
פיצי, חיים כהן
(צילום: ירון ברנר)
בגזרת עוגת הגבינה תהיה עוגת גבינה אפויה עם שמנת חמוצה, עוגת גבינה בחושה עם דובדבנים וקראמבל וקלאסיקות כמו עוגת שוקולד, עוגת בבקה תפוזים ועוגות בחושות (שיש, גזר או עוגת הדגל הלימונית).
משה סנה 199 רמת השרון (תחנת הדלק פז, הכפר הירוק); בן גוריון 1, בני ברק (מגדלי Lyfe אשטרום) 03-9451886; קאופמן וכהן, אלן טיורינג 3 הרצליה

We like you too

עוגת הגבינה הבאסקית של קבוצת נורדיניו מככבת גם השנה בתפריט. אבל הם לא עוצרים בבאסקים וחוץ מהעוגת הגבינה המושלמת תוכלו להזמין גם מתוקים כמו מילפי וניל וקרמל טונקה, טארט פלאן, טארט מוס יוגורט ופרג עם אוכמניות טריות וקונפיטורת לימונים, טורטה דה לה נונה.
20 צפייה בגלריה
עוגת גבינה באסקית נורדיניו
עוגת גבינה באסקית נורדיניו
(צילום: חיים דוד)
תוכלו למצוא שם גם מלוחים כמו קיש עגבניות וארטישוק ופטה וקיש בצל עיזים ואגוזי מלך.
בבתי הקפה של הרשת

מאפיית לחמים

שבועות ב"מאפיית לחמים" של אורי שפט יהיה השנה בסימן ארוחות משפחתיות, שלהן הותאמו מאפים, חלות, קישים, עוגות, גבינות, ממרחים ויינות. לאופים הביתיים, מוצעים גלילים של בצק עלים ובצק פריך על בסיס חמאה, לאפיית בורקסים וקישים.
20 צפייה בגלריה
מאפיית לחמים, שבועות
מאפיית לחמים, שבועות
ויש גם חלה ענקית: מאפיית לחמים, שבועות
(צילום: דניאל לילה)
בתפריט שבועות יש חלה ענקית במשקל 1.2 ק"ג עם עיטורי שיבולים חגיגיים (69 שקלים), קישים מבצק פריך (110 שקלים), מגש גבינות (200 שקלים), מאפה תרד של האופה יקי שגיא מקיבוץ בארי (110 שקלים). בגזרת המתוקים יש עוגת ריקוטה (49 שקלים), בלינצ'ס גבינה וצימוקים בעבודת יד (62 שקלים), טירימיסו מסקרפונה (142 שקלים).
להשיג בסניפים ובאתר

דלאל

שפית קונדיטורית תימור לביא וצוות דלאל הקונדיטוריה בנוה צדק הכינו מקבץ של דברים טעימים לחג. בין העוגות תמצאו עוגת ביסקוויטים עם שוקולד מקופלת מעל, עוגת הגבינה של דלאל, עוגת ריקוטה ופטל בחושה, ויש גם מלוחים כמו בצק עלים פתוח עם עגבניות שרי צלויות מקורמלות וסטראטצ'ילה, משולש בורקס ענקי עם פטה וגם פוקאצ'ה לשבועות עם זוקיני וקממבר.
20 צפייה בגלריה
עוגת ביסקוויטים, דלאל
עוגת ביסקוויטים, דלאל
עוגת ביסקוויטים של דלאל
(צילום: גיא אשכנזי)
להשיג בסניפי הרשת ובוולט, 03-5109292

בבקה

בבקה בייקרי משיקה קולקציית מאפים, עוגות, קישים ופיצות לכבוד חג שבועות בכל הסניפים. בתפריט של בבקה השנה יהיו עוגת גבינה אפויה; טירמיסו; מוס גבינה, פטל וקראמבל פיסטוק; עוגת ביסקוויטים וגם ברד פודינג עם קולי פירות יער ועוד.
20 צפייה בגלריה
בבקה, עוגת גבינה
בבקה, עוגת גבינה
עוגת גבינה של בבקה
(צילום: יונתן בן חיים)
בגזרת המלוחים אפשר להזמין קישים כמו קיש תרד וגבינת עיזים (94 שקלים), קיש בצל (94 שקלים), קיש פטריות (94 שקלים), חלת בריוש עם עשבי תיבול (24 שקלים) וגם מארז מלוח של גבינה וקרקרים בציפוי גבינה (43 שקלים).
להשיג בסניפי הרשת ובוולט

שמו הקונדיטוריה

לקראת החג, השף-קונדיטור מיקי שמו משיק קולקציית "ארץ זבת חלב" עשירה בגבינות, הכוללת מגוון רחב של מאפים מתוקים ומלוחים וביניהם עוגות גבינה אפויות, עוגות גבינה קרות, טורטים גבינה, מאפים, בלינצ'סים, קישים ולחמים.
20 צפייה בגלריה
שמו שבועות
שמו שבועות
(צילום: דניאל לילה)
בין המוצרים: עוגת פס גבינה אפויה קלאסי, עוגת גבינה אפויה עם ציפוי לימוני, עוגות שמרים עגולות במילוי ריקוטה וצימוקים לבנים, עוגת גבינה פירורים, עוגת גבינה טירמיסו, עוגת גבינה בציפוי דובדבנים, בלינצ'ס, קישים על בסיס גבינת צאן בקוטר 20 ס"מ ועוד.
להשיג בסניפים ובאתר

טאטי

קונדיטוריית טאטי מציעה השנה עוגות גבינה, מאפים מלוחים, טארטים, מיני צ'יז קייק ועוד. בין העוגות: ניו יורק צ'יז קייק עם פירות יער ושמנת חמוצה, רד וולווט - ביסקוויט סלק ופירות יער, מוס גבינה, גנאש שוקולד לבן, מוס גבינה ופירות קיץ - שכבות ביסקוויט, משמש ופסיפלורה, מוס גבינה, גנאש שוקולד לבן, עוגה באסקית - בצק פריך ברטון וקרם פרנג'יפן, עוגת קראנץ' ריקוטה במילוי גבינת ריקוטה וצימוקים, עוגת ביסקוויטים - שכבות קרם גבינה, פתי בר בחלב, גנאש שוקולד ועוד.
20 צפייה בגלריה
שבועות טאטי
שבועות טאטי
(צילום: דניאל לילה)
להשיג בסניפים ובסניפי רשת בתי הקפה ILAN'S

מאפה נאמן

רשת מאפה נאמן משיקה קולקציית שבועות עם הבלוגר רון יוחננוב. בתפריט: עוגת גבינה כנאפה פיסטוקים, עוגת גבינה באסקית, עוגת כתר גבינה לוטוס עם כדורי שוקולד לוטוס, בריוש גבינה תפוזים, בחושה גבינה וניל וקראמבל ומארז פחזניות עם קרם נוצ'לה. עוד בתפריט הקלאסי של מאפה נאמן לכבוד שבועות: קראנץ' גבינה, עוגת גבינה קרה עם שוקלד מקורמל, קדאיף גבינה עם נגיעות שוקולד, ריקוטה ודובדני אמרנה ועוד.
20 צפייה בגלריה
רון יוחננוב לשבועות במאפה נאמן
רון יוחננוב לשבועות במאפה נאמן
עוגה של רון יוחננוב לשבועות במאפה נאמן
(צילום: גיל אבירם)
עוד מציעים בנאמן עוגת גבינה עם אוכמניות ללא תוספת סוכר, עוגת גבינה קרה עם גבינת שמנת ונגיעות שוקולד לבן, עוגת שמרים בריוש במילוי גבינת ריקוטה, פרסבורגר מסורתי במילוי גבינה עם דובדבני אמרנה, טארט גבינה אפויה עם צימוקים וקראמבל שקדים, עוגת גבינה ניו יורק -עם ציפוי שמנת חמוצה.
בגזרת המלוחים: קישים משפחתיים לחימום בבית בתנור כמו קיש בטטה שמנת, ברוקולי שמנת, בצל שמנת ועוד, לזניות, בורקס עלים במילוי גבינה, פילאס בולגרית, תרד גבינה, בורקיטס ספרדי, קשקבל זיתים, אצבעות קשקבל ועוד.
להשיג בסניפים

ביסקוטי

לכבוד חג השבועות מציעה קונדיטוריית ביסקוטי קולקציית עוגות ומאפים חלביים לאוהבי המתוק והמלוח. בלב הקולקציה, שתימכר בשש חנויות הקונדיטוריה בארץ, יש עוגות גבינה אפויות וקרות, ולצדן גם קישים, מאפים ולזניות. בין המאפים המתוקים יש עוגות גבינה (154-74 שקלים) כמו פבלובינה – טורט עם קרם גבינה קרה, מרנג, קרם דובדבנים ודובדבני אמרנה; גבינה פילי – גבינה אפויה ניו יורקית, קרם לימון וקרם פיסטוק; קוקי בראוני צ'זקייק עם גבינה אפויה, בראוניס וקרם קרמל מלוח.
20 צפייה בגלריה
ביסקוטי
ביסקוטי
ביסקוטי: גם עוגות וגם פשטידות
(צילום: בועז לביא)
בגזרת המלוחים יש מאפה זוקיני ובצלים עם גבינות (139 שקלים), מאפה שכבות פילו עם צזיקי ופטה (114 שקלים) וקראנץ' שמרים עם גבינת מנצ׳גו ועגבניות מיובשות (72 שקלים).
להשיג בסניפים ובאתר, להזמנות: 03-5704015

בייקרי

בבייקרי של רשת R2M מציעים שלל עוגות לשבועות, ביניהן עוגת מוס יוגורט ואוכמניות (112 שקלים), עוגת גבינה טבעונית עם גרידת לימון ווניל, פירורי בצק פריך בטעמי סוכר חום ואגוזי לוז, עוגת גבינה קופיבר - גבינת שמנת, וניל וגרידת תפוז על בצק פריך, קראנץ' גבינה, עוגת סנט אונורה חגיגית עם תחתית בצק עלים ופחזניות מקורמלות במילוי קרם מוסלין אוורירי וקצפת וניל ועוד.
20 צפייה בגלריה
עוגת מוס יוגורט, בייקרי
עוגת מוס יוגורט, בייקרי
עוגת מוס יוגורט, בייקרי
(צילום: עידית בן עוליאל)
הזמנות בסניפים ובאתר

מימי ונונו

מהדורת חג שבועות במימי ונונו כוללת טארט מסקרפונה פקאן (133 שקלים), ניו יורק שוקולד צ'יז קייק (138 שקלים, עוגת גבינה קלאסית עם קראמבל וגרידת לימון (138 שקלים) וטארט פירות יער עם סירופ תות ופטל (144 שקלים).
20 צפייה בגלריה
שבועות במימי
שבועות במימי
שבועות אצל מימי
(צילום: דניאל לילה)
בתפריט המלוחים יש השנה קיש ארטישוק ואנטיפסטי, קיש כרישה וגבינת עיזים וקיש מנגולד וגבינות (104 שקלים לכל קיש).
להשיג בסניפי NONO | MIMI

מתוקה

קונדיטוריית מתוקה וקייטרינג מגשי האירוח "מתוקה רומסרוויס" משיקים סדרת עוגות ומאפים חלביים לאוהבי המתוק והמלוח. קולקציית עוגות הגבינה כוללת עוגת גבינה אפויה עגולה בציפוי שמנת, עוגת גבינה אפויה עגולה בציפוי פירות יער, ביסוני עוגת גבינה אפויה בקישוט גנאש פירות יער וגנאש פיסטוק, סטריפ קרם שניט וניל מקורמל, סטריפ גבינה לבן על לבן בעל שבע שכבות בטקסטורות וטעמים שונים, סטריפ גבינה שלגייה -5 שכבות בעלות טקסטורות וטעמים שונים עם תחתית פריכה ומעליה מוס גבינה, מרמלדת פטל חמצמצה ועליה מוס גנאש לבן וציפוי שיש שחור לבן.
20 צפייה בגלריה
עוגות גבינה מתוקה
עוגות גבינה מתוקה
(צילום: בני גם זו לטובה)
בנוסף ניתן להזמין מאפים מלוחים כגון פשטידת כרובית וגבינות עם פרחי ברוקולי, לביבות כרובית עם שברי פרחי כרובית, עשבי תיבול, פרמז'ן ובולגרית ועוד.
להשיג בסניפי הרשת ובטל' 1-700-723-723

רולדין

לצד העוגות הקלאסיות יהיו השנה בסניפי הרשת גם עוגת טירמיסו לימון וגבינה אפויה עם בישקוטים בסירופ הדרים וקרם מסקרפונה, עוגת גבינה באסקית, עוגת שיש שוקולד עם סבלה ברטון קקאו, גבינה באסקית אפויה, עוגת גבינה פירורים, קראנץ' ריקוטה ופרלינה פיסטוק וגם מלוחים כמו קיש בטטה וסלק וגרטן תפוחי אדמה ופטריות.
20 צפייה בגלריה
רולדין שבועות
רולדין שבועות
(צילום: רונן מנגן)
להשיג בסניפים

בוטיק סנטרל

בשבועות 2024 מציעים כאן עוגות גבינה עם שילובים אהובים כמו עוגת גבינה באסקית, עוגת גבינה בשילוב פיסטוק לימון, עוגת גבינת מסקרפונה בשילוב גזר, עוגת גבינה עם שוקולד ועוגת וניל עם תותים.
20 צפייה בגלריה
בוטיק סנטרל, שבועות
בוטיק סנטרל, שבועות
(צילום: טל סיון ציפורין)
בנוסף, מציעים גם קלאסיקות כמו סנט אונורה, עוגת שמרים גבינה, גבינת פירורים וגבינה ללא סוכר. לטבעונים יש טרמיסו ועוגת לוטוס. עוד בתפריט: קישים במילוי ירקות וקרקר פרמז'ן.
להשיג בסניפים ובוולט

מונייר פטיסרי

מונייר פטיסרי חברו לקרין גורן לפופ-אפ שבועות והם משיקים קינוח מיוחד לחג: פס ארוך של מרנג אפוי במילוי קרם מסקרפונה ועליו קישוטים כמו מקרונים, פטיפורים, פחזניות, עוגת גבינה ופירות. בנוסף ניתן לרכוש פבלובה מוכנה או ערכת פבלובה DIY להכנה בבית.
20 צפייה בגלריה
שבועות מונייר קרין גורן
שבועות מונייר קרין גורן
(צילום: יח"צ)
בכל קנייה של עוגה מקבלים במתנה ראנר מעוצב לקישוט.
ספיר יוסף 7, ראשון לציון

ג'ייקובס

מאפיות ג'ייקובס בקריית אונו ורמת השרון מציעות לחג שבועות תפריט הכולל עוגות גבינה, קישים ומאפים מלוחים, בלינצ'סים מתוקים וספיישל לחמי בוטיק. הקונדיטורים אלון גולדמן ומעיין קאופמן יצרו לחג מהדורה מיוחדת של עוגות גבינה הכוללת עוגת גבינה באסקית - עוגת גבינה ושמנת במרקם קטיפתי, בראונצ'יז - עוגת בראוניז גבינה ונוטלה, סוויס צ'יז קייק - בסיס ביסקוויט שקדים, תחתית פירורי לוטוס, עוגת גבינה וניל אפויה וציפוי גלייז לבן.
20 צפייה בגלריה
עוגות גבינה ג'ייקובס
עוגות גבינה ג'ייקובס
(צילום: יעל יצחקי)
בנוסף ניתן להשיג עוגות גבינה קלאסיות: ניו יורק צ'יז קייק - עוגת גבינה אפויה עם קרם קצפת, אנצ' גבינה ופירות יער - בצק קראנץ' חמאתי, מלית ריקוטה וקונפי פירות אדומים ושטרויזל, ברוקלין גבינה שוקולד חלב, מוס גבינה לוטוס, עוגת גבינה קלאסית אפויה בציפוי שמנת חמוצה, שמוצעת גם ללא תוספת סוכר, מוס גבינה פירורים ועוד.
איתן 1 קריית אונו 03-5511333; החרושת 19, רמת השרון 03-5491000; ביאליק 42 רמת השרון 03-5070001

קונדיטוריה שני

רשת קונדיטוריות שני מציעה קולקצייית עוגות גבינה מסוגים שונים לצד תפריט קישים ומאפים. בין העוגות: גבינת פירורים הוריקן לימון ומרנג (149 שקלים), שטרודל גבינה, גבינה בראוניז, בריוש גבינה ודובדבנים, עוגת גבינה באסקית ועוד.
20 צפייה בגלריה
הוריקן לימון מרנג, קונדיטוריה שני
הוריקן לימון מרנג, קונדיטוריה שני
הוריקן לימון מרנג, קונדיטוריה שני
(צילום: יפעת כהן)
בגזרת המלוחים יש בלינצ'ס ממולאים וגם קיש פטריות, קיש חציל וגבינת עיזים וקיש כרישה.
להשיג בסניפי הרשת ובאתר

משק ברזילי

במסעדה ובמעדנייה של משק ברזילי מציעים תפריט ספיישלים לכבוד החג הכולל מאפים, עוגות שמרים, חלות, גבינות, כריכים - הכול מהצומח. בין העוגות הטבעוניות שניתן למצוא יש עוגת גבינה עשירה עשויה מקשיו אגוזים, עוגת גזר בציפוי קרם לבן, עוגת שמרים במילוי גבינת ריקוטה וצימוקים, עוגות בחושות ללא גלוטן מייפל אגוזים ועוד.
20 צפייה בגלריה
שבועות משק ברזילי
שבועות משק ברזילי
(צילום: יח"צ)
בגזרת המלוחים תמצאו מאפים וביניהם קישים ללא גלוטן מבצק פאי פריך עם שמן זית וקמחי טף ואורז עם מילוי לבחירה, לביבות כרישה אפויות בתנור עם כרישה, טופו וגבינות טבעוניות עם צזיקי ושום שמיר, מאפה שמרים עגול מלוח עם פסטו וגבינת שקדים ועוד.
ניתן להזמין מארזים לחג כמו מארז "טנא שבועות" הכולל בקבוק רוזה יבש אביבי של יקב הרי גליל, מארז קרקרים כוסמת וגרעינים, חבילת בישקוטי שקדים, עציץ פיטוניה, לאבנה משק קשיו מותסס, צזיקי שום שמיר וארבע גבינות קשות.
אחד העם 6 תל אביב

רביבה וסיליה

בפטיסרי הוותיק והנחשב מרמת השרון יצרו תפריט שבועות הכולל עוגות, פשטידות, בלינצ'ס, לזניות, סלטים ועוד.
20 צפייה בגלריה
שבועות רביבה וסיליה
שבועות רביבה וסיליה
(צילום: יעל יצחקי)
בין השאר מוצעים עוגת גבינה ושוקולד לבן, טארט לימון, מסקרפונה עם קולי ופירות טריים, בלינצ'ס במילוי גבינה וצימוקים ועוד.
להשיג בסניפים ובאתר

שיריז פטיסרי

לקראת החג מציע שיריז פטיסרי בגבעתיים מגוון של קינוחים, עוגות קרות וחמות, מאפים ולחמים. בין המוצרים: מארז שבועות שיריז - פאי קרם פטיסרי, עוגת גבינה ניו יורק, מלבן עוגת גבינה לוטוס; מארז 3 גבינות - שישה מקרונים בצבעים ושלושה משולשים של עוגת גבינה לבחירה; עוגת בלוברי טבעונית - שכבות של עוגת אוכמניות ביתית, קרם גבינה, קרם אוכמניות עדין, בציפוי גנאש שוקולד לבן; עוגת גבינה אוראו גדולה עם קרם וניל, שברי אוראו וקצפת; עוגת גבינה אפויה עם ריבת תותים ועוד.
כצנלסון 108 גבעתיים, 03-5558988
פורסם לראשונה: 13:02, 22.05.22