שתף קטע נבחר

הכירו: וילה מטריקס, מכון הגמילה של הסלבס

וילה מטריקס משתרעת על פני שלושה בתים פרטיים שחוברו לבית אחד וכוללת מספר רב של חדרים המאכלסים בתוכם לא יותר משני מטופלים בחדר. בנוסף, היא גם כוללת חדר כושר, בריכה, ג'קוזי וחדרי טיפולים מפנקים. קבלו הצצה אל המקום שהפך להיות למכון הגמילה של האלפיון העליון

 

 

צילום: טל שחר

עריכה: בן שכטר

 

"הגיעו אנשים שאם שאר מדינת ישראל הייתה יודעת מזה, או שהם היו גומרים קריירות או שהמדינה הייתה גועשת", מספר אבי לידג'י, מנהל ושותף בווילה מטריקס. "החל  ממנהלי בנקים, עורכי דין מפורסמים ועד לאנשים מתחום השואו ביזנס, ספורטאים, זמרים ושחקנים. מפורסם או עשיר זה לא קריטריון עבורנו".

 

לידג'י מסביר כי הפן הטיפולי הוא למעשה הדרישה הראשונה של המשפחות שמביאות למקום הזה. "גם היכולת שלנו לשמור על דיסקרטיות ואנונימיות ועל הדרך לספק תנאים סבירים ולא כמו רוב מרכזי הגמילה שנראים בתי סוהר או מחלקות, זה מה שמושך מכורים להגיע אלינו".

 

הווילה נמצאת בהרצליה ומשתרעת על פני שלושה בתים פרטיים שחוברו לבית אחד וכוללת מספר רב של חדרים המאכלסים בתוכם לא יותר משני מטופלים בחדר. בנוסף, היא גם כוללת חדר כושר, בריכה, ג'קוזי וחדרי טיפולים מפנקים. לשירות המטופלים עומד צוות רב תחומי ביניהם מטפלות, עובדות סוציאליות, מטפלות בכתיבה, מטפלות באומנות, מטפלות ב-CBT; DBT ו -NLP, גם פסיכיאטר ופסיכולוג ואפילו מאמן כושר ושף פרטי.

 

"בשנים האחרונות" מספר לידג'י, "יש מגמה מאוד מתפתחת להתמכרות לאופיאטים שהם בעצם משככי כאבים אבל יש אצלנו גם מכורים לקוקאין,לאלכוהול, לקניות, למין, אנשים עם הפרעות אכילה ואפילו היו פה מכורים למחשב".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים