1 צפייה בגלריה
נטליה בירוקוב
נטליה בירוקוב
"זו הייתה חוויה מעניינת": נטליה בירוקוב והתאומות
(צילום: אלבום פרטי)
לא הספיקה להגיע לבית החולים - וילדה תאומות בחדר האמבטיה בביתה: היולדת, נטליה בירוקוב (36) מהוד השרון, שזוהי לידתה השנייה והייתה בשבוע ה-35 להריונה, סיפרה כי לקראת השעה שלוש לפנות בוקר (ג'), החלה להרגיש צירים, אבל מכיוון שלא הייתה בטוחה שמדובר בצירים אמיתיים, התקשרה לדולה שאיתה הייתה בקשר.
בשיחה הוחלט שתצא לבית החולים, אך עוד לפני שהספיקה לצאת מהבית, הרגישה כי הגיע הרגע, והלידה מתחילה. היא נכנסה לחדר האמבטיה בביתה, והתינוקת הראשונה, נועם, יצאה לאוויר העולם בתוך 10 דקות מרגע התחלת הלידה. 20 דקות לאחר מכן נולדה אחותה, דניאל, כבר בסיוע פרמדיק שהוזעק למקום. אחרי הלידה פונו השלוש למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא.
"זו הייתה חוויה מעניינת", מספרת בירוקוב. "תיכננתי ללדת בבית חולים באופן מסודר, בעיקר כי לידת תאומים היא לידה בסיכון, אבל אני שמחה שהלידה עברה בשלום".
גיל שכטר מאור, מנהלת חדר הלידה במרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית, אמרה: "אנחנו שמחים מאוד ומברכים על לידה של שתי בנות בריאות ועל כך שנטליה מרגישה טוב ושהלידה עברה ללא סיבוכים. לידת תאומים היא יותר מורכבת, בוודאי בשלב מוקדם, וההמלצה היא ללדת בבית חולים, שבו שלב הלחיצות מתבצע בחדר ניתוח על מנת להבטיח את מצבם הבריאותי של שני העוברים. במקרה של נטליה, התפתחות הלידה הייתה מאוד מהירה, בשל העובדה שזו לידה שנייה שלה, ועל כן היא לא הספיקה להגיע לבית החולים. אנו מאחלים לה בריאות שלמה ושתגדל את התאומות בנחת".