לשלל המוצרים המציעים הבטחות ללא כיסוי מצטרף דבש ששווק כמוצר טבעי לחיזוק האון הגברי. אמש, לאחר שהתברר שהוא מזיק לבריאות ואף מסכן חיים – הוסרו הבקבוקים מהמדף הווירטואלי.

2 צפייה בגלריה
דבש "החשק"
דבש "החשק"
דבש "החשק"
הדבש נמכר בחודשים האחרונים באתר חברת "טבע אונליין", שם הודגש כי מדובר במוצר טבעי ונכתב כי הדבש מופק מצמח בעל השפעה חיובית ביותר על האון הגברי, הגדל באזור החרמון: "הדבורים אוהבות להפיק מצמח זה דבש יעיל כמו ויאגרה". בקבוק המכיל 240 גרם נמכר ב־449 שקלים. מפרטים שמופיעים באריזה נראה כי מקור המוצר בטורקיה.
לכתב "ידיעות אחרונות", שהציג עצמו כלקוח, אמרה נציגת החברה: "כפית אחת לפני המגע המיני - וזה אמור לעבוד".
המוצר העלה את חשד משרד הבריאות, שבשבועות האחרונים בדק אותו במעבדותיו וגילה שהוא מכיל סילדנאפיל, המרכיב העיקרי בתרופת הוויאגרה. כלומר: המוצר אינו טבעי.
מנהל אגף אכיפה ופיקוח במשרד הבריאות, ד"ר רוני ברקוביץ', הסביר כי שימוש בוויאגרה ללא ייעוץ רפואי עלול לסכן חיים, בעיקר של אנשים הסובלים מבעיות לב. הוא התריע כי לוויאגרה יש הרבה תופעות לוואי כמו עלייה בלחץ הדם, אי־סדירות של קצב הלב והתקפי לב – אירוע שעלול להסתיים במוות. "מי שהשתמש בדבש הזה בעצם נטל ויאגרה", הבהיר. הוא הזהיר ממוצרים דומים הנמכרים ברשת ובחנויות סקס, כמו כדורים סיניים. לדבריו, הם מכילים חומרים מסוכנים.
2 צפייה בגלריה
ד"ר רוני ברקוביץ
ד"ר רוני ברקוביץ
ד"ר רוני ברקוביץ
עו"ד אריאל דובינסקי, המייצג את "טבע אונליין": "המוצר נמכר לחברה על ידי ספקים לגיטימיים תוך מצג ברור כי מדובר במוצרים טבעיים. למרשתי לא היה כל ספק לגבי כך והיא פעלה בתום לב".