יולדת בת ה-26, שאושפזה במצב קשה מאוד לאחר לידה קיסרית שעברה תוך כדי שהיא חולה בקורונה בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, יצאה היום (א') מכלל סכנה.
לאחר ההידרדרות במצבה, הועברה האישה למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בתל אביב, שם החל מצבה להשתפר בהדרגה עד שהיום שוחררה מבית החולים. זוהי לידתה הראשונה של האישה תושבת בני ברק.
למרות האופטימיות של בני משפחתה, בת ה-26 תחל בימים הקרובים שיקום, לאחר ימים ארוכים בהם הייתה מורדמת ומונשמת. בעלה של האישה, אמר הערב ל-ynet כי אין לו ספק שהתפילות של עם ישראל לרפואת אשתו היו אלו שהצילו את חייה.
"עברנו ניסים ונפלאות שהקדוש ברוך הוא עשה איתנו בזכות עם ישראל שעשה מעל ומעבר", אמר. "רבים קיבלו שבת בזמן, עשו תפילות וקבלות, לימוד תורה ברציפות ותענית בכיפור- רואים את התוצאות לגמרי. אין שום הסבר אחר כי היא היתה כבר בצד השני שהוא לא החיים".
הבעל הוסיף בהתרגשות כי "נתנו לצוות הרפואי בבית החולים את ההרגשה הכי טובה שיש כי אנחנו מאמינים ודבקים בזה שהקב"ה יטיב איתנו והאחיות גם אמרו לנו את זה. אחת האחיות אמרה לנו שהיא לא האמינה שהיא תצא מזה והיום היא מאמינה בהשם בזכותנו.
"היא באה לחזק אותנו ויצאה מחוזקת למרות שהיא לא דתייה וגם לא שומרת מסורת כמו שאמרה לנו. כל עם ישראל התאחד בשבילה ואנחנו כרגע חושבים על מה שעוד עומד לפנינו שזה שיקום אבל יש אופטימיות רבה". בני משפחתה של היולדת מבקשים להמשיך ולהתפלל לרפואתה של חוה לאה בת אסתר.