זה כבר לא סוד שפעילות גופנית ותזונה נכונה מהווים ערובה לחיים בריאים יותר לגוף ולנפש. אנשים שמקפידים לשלב הרגלים בריאים בשגרת חייהם מאושרים, אקטיביים, יעילים ופרודוקטיביים יותר בכל מעגלי החיים: במשפחה, בקהילה וכמובן - גם במקומות העבודה.
כתבות נוספות:
המועדון, אשר הושק לפני כחצי שנה בהשקה שקטה, כבר מונה מאות אלפי משתתפים פעילים, ומבוסס בין היתר על אפליקציה חינמית לחברי ההסתדרות, אשר מדרבנת את העובדים לעשיית פעילות גופנית ולשיפור אורחות החיים באמצעות תגמולים שונים.

2 צפייה בגלריה
האפליקציה שתעודד את העובדים לעשות כושר
האפליקציה שתעודד את העובדים לעשות כושר
האפליקציה שתעודד את העובדים לעשות כושר

איך זה עובד?

במסגרת השימוש באפליקציה כל פעילות גופנית מתורגמת לצעדים. לאחר שאלו נצברו, הם ניתנים להמרה למטבעות בריאות איתם ניתן לממש הטבות מגוונות בחנות הטבות ייעודית: ממאמן אישי עד הבית, שובר לרשתות אופנה וספורט, ארוחת בוקר בריאה, ציוד ספורט ועוד.
מכיוון וכל אדם נבדל מחברו במטרות, היעדים והזמן הפנוי שעומד לרשותו, אחד מהיתרונות הייחודיים שהאפליקציה מציעה הוא פרסונליזציה לכל משתמש על בסיס אפיון היכולות האינדיבידואליות שלו. בהתאם לזאת, כל משתמש מקבל יעד אישי בהתאמה ליכולותיו, וכן פידבקים שונים על עמידה (או אי עמידה) ביעד שהוצב לו.
ויש עוד. האפליקציה מספקת מעטפת רחבה של תמיכה בתחום הכושר, התזונה וה-Well Being, על מנת להניע את המשתמשים לאתגר את עצמם ולהגיע להישגים.
המשתמשים יכולים לעקוב אחר מדד ה-BMI שלהם, לקרוא מאמרים של מומחים מסוגים שונים, לשמוע הרצאות, להתאמן יחד עם האפליקציה באימונים מצולמים, ואף להשתתף בקבוצות הריצה של המועדון הפזורות ברחבי הארץ.

2 צפייה בגלריה
אפליקציית עובדים בריא
אפליקציית עובדים בריא
אפליקציית עובדים בריא

אפליקציה שמייצרת שינוי

בימים של קורונה, בה מרבית האוכלוסייה סגורה בביתה ורבים מתמודדים עם חרדות, השמנה וחוסר מעש, נראה כי השקת האפליקציה הגיעה בדיוק בזמן.
"האפליקציה מקבלת משנה תוקף", מאשרת מירי שטח, מנכ"לית מועדון עובדים בריא. "בזמנים בהם מכוני הכושר סגורים, היא נותנת מענה מאוד רחב לתחום הזה. בעצם לקחנו את כל מה שיש בעולם הבריאות והכושר הגופני, והנגשנו אותו לאנשים שלא מגיעים לחדר הכושר.
"יצרנו פה קהילה של ממש. אנחנו יודעים לזהות באיזה ארגון כל עובד חבר, וליצור לו קבוצה בתוך הארגון. העובדים יכולים לראות מי מוביל ומי נמצא מאחור, מה שמייצר תחרות בריאה, דרבון מאוד חזק ותמיכה אחד בשני. החזון של יושב ראש ההסתדרות, ארנון בר דוד הוא לקחת את הדבר הזה כדגל - לראות את העולם המלא ולא רק את מקום העבודה".
לפי שעה הפידבקים חיוביים עד מאוד. בהסתדרות מספרים בגאווה על שביעות רצון גדולה בקרב המשתמשים. "האפליקציה מתאימה לכל מי שעושה פעילות גופנית - גם למרתוניסט וגם לצועד שעושה 2 הליכות בשבוע", מוסיפה שטח.
"השקנו אותה לפני חצי שנה באופן שקט באמצעות קבוצות ניסוי במקומות העבודה ומאז הורידו אותה כבר 140,000 איש. בעשרת הימים שעברו מאז שחשפנו אותה לציבור הרחב הצטרפו אליה עוד כ-16,000 נוספים. 86 אחוזים מדווחים על שיפור כזה או אחר במודעות שלהם בנוגע לבריאות לכושר ותזונה. אנחנו רואים כמה היא משפיעה: היא לא רק מוצר מדף, אלא באמת אפליקציה שמייצרת שינוי".