(צילום: אבי חי)
המסע הקשה של שירה בדרכה להפוך להיות אימא: שירה הפנר (41) איבדה את אימה למחלת הסרטן, אך זכתה להכיר את בן זוגה, ניר (38) ולבנות זוגיות יציבה ואוהבת. אך כשניסו השניים להקים משפחה ולהיכנס להיריון - גילו שלשירה גידול סרטני ברחם, שמאלץ אותה לכרות את הרחם והשחלות. השניים התראיינו באולפן ynet וסיפרו כי כדי להגשים את חלומם ולהפוך להורים, הם פונים לציבור בקמפיין למימון המונים.
2 צפייה בגלריה
שירה וניר הפנר
שירה וניר הפנר
שירה וניר הפנר
(צילום פרטי)
"לאחר ההחלמה האופציה היחידה שלנו להביא ילד היא באמצעות פונדקאות", מספרת שירה בריאיון. "לפני הניתוח, מיהרנו להקפיא עוברים והצלחנו להקפיא 3 עוברים תקינים. מדובר בתהליך יקר מאוד, אז פתחנו קמפיין מימון המונים".
"אנחנו יוצאים עכשיו לקרב חדש", מספר ניר. "אבל בסוף הקרב יש את החלק המשמח, שזה הילד. מתמודדים עם הדרך, אין מה לעשות. הגענו עד לפה ואין ממש זמן להתאבל כי מדובר היה במרוץ. לא היה זמן לחשוב - ישר הקפאנו עוברים, פשוט עשינו".
2 צפייה בגלריה
שירה הפנר
שירה הפנר
שירה הפנר
(צילום פרטי)
"רק אישה שיש לה קשיים להיכנס להיריון יכולה להבין את הכאב שאני מרגישה", מוסיפה שירה. "לאבד את היכולת להביא ילדים לעולם זה קשה מאוד, אבל עכשיו, שנה וחצי אחרי ניתוח כריתת רחם ושחלות, טיפולי כימותרפיה והקרנות רבים, אני נקייה ומרגישה שניצחתי".
עזרו לשירה וניר להפוך להורים - לחצו כאן