מושתל אדי נגד אורנה פיטוסי זוהר רביץ
(צילום: אסף חן)
פרשת השחקנית אורנה פיטוסי ממשיכה לעורר גלים. בתחילת השבוע הוחלט להדיח אותה מצילומי העונה השנייה של סדרת הטלוויזיה "מנאייכ" משום שהיא מסרבת להתחסן ולעבור בדיקות קורונה, והיא, בתגובה, החליטה לקרוע את כרטיס אדי שהיה ברשותה, ובכך ביטלה את הסכמתה לתרום את איבריה. תגובה זו עוררה כעס גדול - אבל גם גרמה לעלייה במספר האזרחים שחותמים על הכרטיס. היום (ג') התראיין לאולפן ynet זוהר רביץ, מושתל לב, והתייחס לנושא.
קראו עוד:
רביץ נשאל מה הוא חושב על ההחלטה של פיטוסי לקרוע את הכרטיס, והשיב: "זה מאוד מצער אותי. יש המון אנשים שמכל מיני סיבות, כמו פחד, מתקשים לחתום על כרטיס אדי. כשמישהי מפורסמת חותמת על הכרטיס, היא יכולה להוביל את זה הלאה - אבל עכשיו היא ביטלה את הכרטיס באופן מופגן בגלל משהו שבכלל לא קשור לנושא. זה גם לא לעניין וגם מצער".
1 צפייה בגלריה
תמונת אורנה פיטוסי
תמונת אורנה פיטוסי
אורנה פיטוסי. "ביטלה את הכרטיס בגלל משהו שבכלל לא קשור לנושא"
(צילום: תומי הרפז)
בעקבות המהלך של פיטוסי נפתח קמפיין של מושתלי לב לעידוד חתימות על כרטיס אדי, "ולפי מה שהבנתי מהמרכז הלאומי להשתלות, יש המון חותמים בימים האחרונים, יותר מהרגיל", אומר רביץ, "כך שיצא מזה רק טוב".
לחתימה על כרטיס אדי - הקליקו כאן
רביץ סיפר שהוא עבר השתלת לב לפני 21 שנה. "היה לי מזל גדול", אמר, "כי ממש ברגע האחרון החליטה משפחה לתרום את איבריה של יקירתם שנהרגה בתאונת דרכים. בעקבות זה אני פה היום".