יממה לאחר שנולד בנו הבכור של אדיר חנניה בן ה-24, הוא עצמו לקה בהתקף לב ואושפז בסכנת חיים. במהלך האשפוז הוא עבר צנתור וזכה להשתתף בטקס ברית המילה של בנו שהתקיים בבית החולים.
קראו עוד:
חנניה תושב קרני שומרון ליווה ביום שני שעבר בחצות את אשתו לחדר היולדות בבית החולים מאיר, ושלוש שעות לאחר מכן זכה לאחוז בבנו הבכור. במהלך השבוע הוא סבל מכאבים בידיים ובחזה, אבל חשב שהם נובעים מההתרגשות ומהלחץ לקראת הלידה הקרובה. לא עלה על דעתו שמדובר בבעיה לבבית.
למחרת הלידה החמיר הכאב בחזה, והוא החליט לפנות רופא בכפר סבא. אחרי שעבר בדיקת דם ואק"ג, פונה לחדר המיון של מאיר באמצעות ניידת טיפול נמרץ. הוא עבר שם בדיקות, והרופא התורן הקרדיולוגי, ד"ר זיאד ערו, אבחן שמדובר בהתקף לב. חנניה הובהל לצנתור דחוף שבוצע בהצלחה על ידי ד"ר רמי בראשי וד"ר יורם נוימן. בשלב זה התבשרה אשתו על התקף הלב ועלתה ממחלקת היולדות לחדר הצנתורים.
2 צפייה בגלריה
אדיר חנניה פרופ' דוד פרג
אדיר חנניה פרופ' דוד פרג
אדיר חנניה עם פרופ' דוד פרג. "אבחנה וטיפול מהירים יכולים להציל חיים"
(צילום: דוברות המרכז הרפואי מאיר)
פרופ' דוד פרג, מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב במאיר, אמר: "חשוב להגיע מהר לבית החולים בכל מקרה של כאב בחזה. אבחנה וטיפול מהירים יכולים להציל חיים ולהקטין נזק ללב".
מכיוון שחנניה היה עדיין מאושפז, הציע הצוות לקיים את ברית המילה של התינוק, שזכה לשם בראל, ביחידה לטיפול נמרץ של בית החולים. האירוע התקיים אתמול (ג'). "כולנו התרגשנו", אומר פרופ' פרג.
2 צפייה בגלריה
אדיר חנניה פרופ' דוד פרג
אדיר חנניה פרופ' דוד פרג
אדיר חנניה (במרכז) עם בנו בראל בברית המילה. "אנחנו חשים עטופים"
(צילום: דוברות המרכז הרפואי מאיר)
חנניה סיכם: "אני רוצה להודות מכל הלב לכל הצוות. שמחנו והתרגשנו מכך שהצוות השתתף בברית המילה של בננו הבכור".