בשיתוף מכון אברהמסון

"הורידו לי את החשק לכל הפיתויים, בעבר הייתי מחסלת מגש פיצה"

3 צפייה בגלריה
מכון אברהמסון
מכון אברהמסון
"ירדתי 20 ק"ג, אני יודעת שזה לכל החיים"
מור לוי, בת 32 מחולון, משתפת: "כל החיים נאבקתי במשקל, תמיד עליתי וירדתי, ניסיתי המון דיאטות וכלום לא צלח, דיאטות של ספירת קלוריות, דיאטת 80/20, בדיקת dna כדי לנסות להבין מה האוכל שמתאים לי, ואם כבר היה משהו שעבד, משהו תמיד הוביל אותי לפריצה בגדר ועליתי עוד יותר.
הגעתי לאברהמסון מייאוש, רגע לפני זריקות. גיסתי אמרה שיש לה משהי מהעבודה שירדה במשקל ומרוצה.
הגעתי ממש סקפטית כי אני אדם רציונאלי. אבל משהו אחרי הטיפול "קרה", למרות שבאותו השבוע פרצה מלחמה, לא נפלתי לאכילה רגשית. בעבר אם הייתי רואה פיצה, הייתי מחסלת מגש. אחרי הטיפול באברהמסון לא הרגשתי שקשה לי ואני במלחמה מול הפיתויים. כבר בשבוע הראשון ירדתי מלא.
נושא המשקל השפיע עלי בעבר בהכל, לא אהבתי ללכת לים, היה לי מאוד קשה למצוא בגדים, תמיד הסתכלתי על הבגדים שרציתי ללבוש והייתי מתבאסת. אפשר לשמר את זה לכל החיים. כל מי שרואה אותי אני אומרת להם אברהמסון".

"אותה אישה 'רק' 38 ק"ג פחות עם אברהמסון"

יונית מלכה מנהלת גן ילדים משתפת: "כל החיים ניסיתי לרדת במשקל, קבוצות, לבד והמשקל תמיד היה פינג פונג, עולה ויורד. אחרי שני ניתוחים של שרוול ומיני מעקף החלטתי שזהו, אני חייבת לנסות משהו אחר. חזרתי הביתה אחרי הטיפול, זה היה בנר השמיני של חנוכה, חמתי טיגנה סופגניות והרגשתי שאני מסתכלת על אוויר, הק"ג התחילו לרדת משבוע לשבוע ונכנסתי לאנרגיות ולדרייב, ומאז אין לי שום רצון ודחף לאכול את המאכלים שבעבר היו האויבים הכי גדולים שלי.
לפני הטיפול נמנעתי מלהיכנס לחנויות בגדים, בראש השנה האחרון עמדה לידי משהי בחנות בגדים שאמרה לי 'אתן הרזות הכל יפה עליכן, הייתי בשוק שהיא מדברת אלי. ירדתי כבר 38 ק"ג".

"ירדתי 30 קילו בקלות, אחי חזר מהמילואים ולא זיהה אותי"


עופר פריזדה, מורה לנהיגה בן 31, מספר על שיא המשקל שלו: "שקלתי 120 קילו, ניסיתי לשמור על תזונה אבל לא הצלחתי. הרגשתי לא בנוח בבריכה ובים, תירצתי שאני רגיש לכלור, רק לא להוריד חולצה. היום אני 4 חודשים אחרי הטיפול, וירדתי 30 קילו. אמא שלי עשתה טיפול באברהמסון בעקבות חברה שלה שהגיעה והצליחה, וגם היא ירדה 25 קילו. היא אמרה לי שאני חייב לנסות ובעקבותיה נרשמתי.
הגעתי לקליניקה בחיפה, ישבנו בקבוצה של כמה מטופלים בה המטפל הסביר לנו על הטיפול. נכנסנו כל אחד לחדר ועברתי טיפול. הרגשתי את ההשפעה כבר בארוחת הערב בשישי, אכלתי את הדג ולא היה לי שום צורך או חשק ללחם. אנשים שלא ראו אותי תקופה כמו אחי שלא ראה אותי מאז ה-7.10 כי היה במילואים, חזר אחרי שלושה חודשים והיה בהלם. הרגיש כאילו הוא פוגש מישהו אחר".
בשיתוף מכון אברהמסון
פורסם לראשונה: 12:19, 23.05.24