האחיות ילדו יחד. צפו בריאיון
(צילום: רחל דוד, סורוקה)
אחותי, תדחפי: כשהאחיות רות בן לולו ולירז ביתן מנתיבות גילו שהן בהיריון באותו הזמן, הן חישבו ומצאו שהן גם אמורות ללדת במועד סמוך, אבל גם הן לא תיארו לעצמן שיילדו חדר ליד חדר, בהפרש של פחות משעתיים. וזה בדיוק מה שקרה להן בשבוע שעבר בבית החולים סורוקה.
קראו עוד:
"את כל ההיריון עברנו ביחד. הבדיקות, המעקבים, אפילו יש לנו אותו רופא נשים, ד"ר אנדריי קריינין הנהדר", סיפרה רות בן לולו (32), האחות הבכורה במשפחה. "כשהגענו אליו לפני כמה ימים למעקב, הוא שלח את שתינו לסורוקה. אז אספנו את אמא ונסענו ביחד. מהמיון עלינו יחד אל חדרי הלידה".
את השתיים יילדה מיילדת אחת, שלומית הרלב, שעברה מחדר לחדר. קודם ילדה לירז ביתן (27) את בתה השנייה וכשעתיים אחר כך ילדה רות ילדה את בתה הרביעית. "הן היו עם אותה פתיחה והתקדמו באותו קצב", סיפרה הרלב. "באיזשהו שלב הייתה לי הרגשה שרות לוקחת אחריות של אחות בכורה. היא נתנה לאחותה את האפשרות ללדת ראשונה והייתה הרגשה שהיא שומרת עליה".
1 צפייה בגלריה
המיילדת שלומית הרלב עם האחיות רות בן לולו ולירז ביתן מנתיבות
המיילדת שלומית הרלב עם האחיות רות בן לולו ולירז ביתן מנתיבות
לידה כפולה. המיילדת שלומית הרלב עם האחיות רות בן לולו ולירז ביתן והתינוקות
(צילום: רחל דוד, סורוקה)
בזמן השהות בחדרי הלידה במרכז סבן למיילדות, שתי האחיות נשארו בקשר רציף עם הודעות וואטסאפ ושיחות וידאו. "כל הזמן שאלנו את שלומית, המיילדת המופלאה שלנו, איך השנייה מתקדמת", מספרת לירז.
"זאת הייתה חוויה מיוחדת במינה", סיכמה הרלב, "ממש הרגשתי את החיבור של שתיהן וכמה הן קרובות אחת לשנייה ותומכות זו בזו. לא בכל יום יש לי הזכות ליילד שתי אחיות כאלה".