קרניות עיניו של הזמר אדם שהלך לעולמו מסרטן ריאות לא נתרמו בניגוד לבקשתו האחרונה. כך אנחנו מפרסמים לראשונה.
1 צפייה בגלריה
אדם
אדם
הזמר אדם הלך לעולמו בגיל 64. בקשתו האחרונה לא מומשה
(צילום: צביקה טישלר)
הזמר אדם, שנפטר בגיל 64 ביום חמישי לאחר מאבק ממושך בסרטן, ביקש לתרום את קרניות עיניו - אך בשל עיכובים בהעברת המידע על כך לבני משפחתו ומועד הלוויה המוקדם, הדבר לא קרה - כך נודע ל-ynet. עוד לפני שנפטר, הביע את רצונו באופן מפורש לתרום את קרניות עיניו, אלא שלאחר שנפטר וברקע קושי לקבל את אישור הסכמת המשפחה להוציא את ההליך לפועל, נאספה גופתו מבלי שקרניות עיניו הונצלו. לאחר התיאום עם חברה קדישא, גופתו נאספה מבלי שבקשתו מומשה.
המנהלת והחברה הקרובה של אדם, מירי פרלמן, סיפרה בהספד בלווייתו כי לפני מותו ביקש הזמר לתרום את קרניות עיניו וכמו כן ביקש לתרום את ההכנסות מהמופע שייערך לזכרו למטה החטופים ולאגודה למלחמה בסרטן.
"הספקת לחתום על כרטיס אדי ולתרום את קרניות העיניים היפהפיות שלך, הספקת להיות שותף לרעיון מחווה גדול שעורכים לך בע"ה ב-22 ביולי והספקת לבקש שכל ההכנסות ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן ולמטה משפחות החטופים", סיפרה פרלמן בהספד המרגש, "הקהל שלך שהולך איתך שנים ארוכות, החברים, המשפחה, אילנה, רוני, אבא וגם אני עשינו כל מה שאפשר: חיבקנו עד השנייה האחרונה, עכשיו נצטרך להתגעגע כל יום". צפו בהספד:
ההספד של מירי פרלמן לאדם

מבית החולים איכילוב נמסר בתגובה: "אנו משתתפים בצער משפחתו של אדם ז"ל שאותו ליווינו בשנים האחרונות במאבקו במחלת הסרטן. לאור ההליך הנדרש לאישור התרומה ואל מול מועד הקבורה שנקבע, לא ניתן היה לבצע את הליך תרומת הקרניות".
קראו עוד בנושא זה: