בשיתוף עמותת להושיט יד
יולי בת ה-4 חולת הסרטן
בת 4 נגד הסרטן האלים ביותר: מאז לידתה סובלת יולי קינן מגידול ממאיר בשם נוירובלסטומה, המוכר כסרטן הקטלני ביותר בילדים. היא עברה טיפולים רבים, אך הסרטן ממשיך לשלוח גרורות וכעת היא בסכנת חיים. טיפול חדשני יחיד בארה"ב הוא הסיכוי להצלתה, וילדים רבים במצבה כבר התאוששו, אך עלותו גבוהה מאוד. מבצע התרמה להצלתה יוצא לדרך בסיוע עמותת להושיט יד.
3 צפייה בגלריה
יולי קינן
יולי קינן
יולי קינן. מיליון שקלים נדרשים להצלת חייה
האורות האדומים הראשונים נדלקו זמן קצר לאחר הלידה: הוריה של יולי הבחינו בסטייה של הצוואר, ולאחר מכן גם בפציאליס – שיתוק של חלק מהפנים. הם הופנו על ידי רופא הילדים לחדר המיון, שם נערכה סדרת בדיקות שגילתה את הבשורה הקשה: יולי לוקה בסרטן מסוג נוירובלסטומה, הידוע כסרטן האלים ביותר בילדים.
מקורו של הסרטן הזה בבלוטת האדרנל הנמצאת מעל הכליות, והוא שולח במהירות גרורות לעצמות ולאזורים נוספים בגוף. יולי עברה השתלת מח-עצם, טיפולי הקרנות וכימותרפיה רבים, אלא שהטיפולים כולם נכשלו והסרטן המשיך לשלוח עוד ועוד גרורות לגופה הקטן.
לאחרונה הרימו רופאיה בבית החולים איכילוב ידיים, והציעו סיכוי אחד אחרון: מרכז ייחודי לטיפול בילדי נוירובלסטומה בארצות הברית, בניהולו של פרופ' בראיין קושניר, שם ניתן להציע לה טיפול פורץ דרך שכבר הצליח לרפא ילדים הסובלים משלב 4 של המחלה, השלב הסופני.
3 צפייה בגלריה
יולי קינן
יולי קינן
יולי קינן ואמה. כל הטיפולים עד כה לא עזרו

"נמצאת כמעט מרגע לידתה במלחמה על חייה"

אלא שהטיפול הזה יקר מאוד: עלותו יחד עם השהות בארצות-הברית במשך כשנת טיפולים עומד על כ-300 אלף דולרים, והוא אינו מכוסה על ידי סל התרופות או הביטוחים הפרטיים. "יולי כל חייה נאבקת לחיות", מספר אביה יניב קינן, "היא ילדה חייכנית ואמיצה, שכבר התרגלה לצערנו לחיים בין כתלי בית חולים, לעירויים, לכאבים העזים ולגידול שמכרסם בה.
"הבשורה המרה הכתה בנו קשה. אנחנו משתדלים שלא לבכות לידה, אבל העצב למראה הבת שלנו בסבל וייסורים מכה בנו שעה אחר שעה", הוא אומר בכאב גדול. "יולי אמיצה ורוצה כל כך לחיות כמו ילדה רגילה. מהרגע הראשון של האבחנה ידענו שנילחם בשבילה, כפי שהיא נלחמת בחיים. אנחנו מקווים כל-כך שעם ישראל יפתח את לבו ויעזור לנו להציל אותה".
3 צפייה בגלריה
יולי קינן
יולי קינן
"מקווים כל-כך שעם ישראל יפתח את לבו ויעזור לנו להציל אותה". יולי קינן
עמותת המתנדבים "להושיט יד", התגייסה לסייע ליולי ויוצאת במבצע התרמה להצלתה. "הלב כואב כששומעים את סיפור חייה העצוב כל כך של יולי, ילדה מתוקה, חייכנית ושובת לב שכמעט מרגע לידתה נמצאת במלחמה יומיומית על חייה. הרופאים בארץ תמימי דעים שמוצו אפשרויות הטיפול בישראל, והסיכוי היחיד להקים אותה על הרגליים הוא במרכז לאונקולוגיית ילדים בניו יורק. הטיפול החדשני שם כבר סייע לילדים מכל העולם להחלים, ואנחנו עושים כל מאמץ כדי לתת לה את הסיכוי הזה".

כך תוכלו לסייע להצלתה של יולי

  • לתרומה באשראי באתר המאובטח
  • בטלפון מהארץ ומחו"ל: 03-9090882
  • משלוח צ׳ק: לפקודת 'עמותת להושיט יד עבור יולי', מרכז רימון, ת.ד.80 אלעד.
  • העברה בנקאית: בנק הפועלים סניף 772 חשבון 477132 עבור הילדה יולי - לאחר ביצוע העברה - לחצו כאן כדי לקבל קבלה
לתרומות מחו"ל:
IBAN: IL570127720000000477132
Swift Code (BIC): POALILIT
Account Name (English): LEHOSHIT YAD TEMICHA VECYOA LEYELADIM HOLEI SARTAN
בשיתוף עמותת להושיט יד