המשטרה עיכבה לחקירה אישה בת 34 מחיפה בחשד שתקפה אתמול (יום ב') רופא במיון בבית החולים רמב"ם בעיר. היא הכתה בו באגרוף לאחר שביקש ממנה לצאת מחדרו. הרופא נפגע בפניו באורח קל, והתעקש להמשיך לעבוד כרגיל במשמרתו ולשרת את ציבור המטופלים.
1 צפייה בגלריה
בית חולים רמב"ם
בית חולים רמב"ם
בית חולים רמב"ם בחיפה. ארכיון
(צילום: עידו ארז)
האישה הגיעה לחדר המיון בבית החולים ולפי החשד ביקשה להיכנס לחדרו של הרופא שלא לפי תור המטופלים. הוא סירב לכך, והיא הגיבה באלימות. מאבטחי בית החולים עיכבו אותה, והיא השתוללה.
עוד על אלימות נגד צוותים רפואיים:
החשודה הובאה לתחנת משטרת חיפה לחקירה שבסיומה שוחררה בתנאים מגבילים. משטרת ישראל מסרה כי היא "רואה בחומרה איומים כלפי עובדי ציבור ופועלת למיצוי הדין עמם".
מבית החולים רמב"ם נמסר בתגובה: "הנהלת רמב"ם רואה בחומרה כל נסיון לפגיעה פיזית בצוותי רפואה. אתמול היה יום עמוס במיוחד במיון עם זמני המתנה ארוכים במיוחד - תופעה שמקשה על כולם - רופאים, אחיות ומטופלים. אין שום הצדקה או תירוץ לייחס עומס וזמני המתנה ארוכים לאלימות פייזת או מילולית. לשמחתנו, יש לרמב"ם שיתוף פעולה מיידי ומהיר עם משטרת ישראל שמאפשר לנו להגיב במהירות למקרי אלימות. יחד עם זאת - לא נסכים כאמור לשום פגיעה בצוותים שלנו ונדרוש מיצוי הדין עם תוקפים, עד שהמסר לאפס אלימות יחלחל לכל שכבות האוכלוסיה".