בשיתוף מכון אברהמסון

"ירדתי 47 קילוגרמים , החשק לאוכל והדחף ירד"

"כשהייתי בן 18, התקשיתי בהליכה, והתנשפתי אפילו אחרי 5 דקות של פעילות פיזית. הרגשתי לא נעים עם הגוף שלי", מספר אריאל דרעי (19), סטודנט מבית שאן, ששקל עד לפני שנה 138 קילוגרמים בגובה של 1.90 מטר.
"חייתי על שוקולד ועל אוכל מהיר. כדי לשבוע אכלתי כמויות של אוכל ללא הפסקה. אחר כך בקושי יכולתי לזוז. הגעתי למצב של ייאוש - לא ידעתי אם אצליח לרזות ולהרגיש טוב עם עצמי. ניסיתי המון דיאטות אבל שום דבר לא עבד". "לאברהמסון הגעתי בזכות המלצה של דודה שלי, שהפחיתה משמעותית ממשקלה לאחר גמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות.
"אחרי הטיפול כל החשקים שהיו לי נעלמו, הטיפול השתיק את המחשבות שלי על אוכל. אם פעם הייתי אוכל בכיף שוקולד למריחה בכפית, היום אני נגעל. מהטיפול ועד היום הפחתתי 47 קילוגרמים ואני ממשיך לרדת. היום אני מתאמן כל יום במכון, מקפיד על כוח ואירובי, ואין לי קפלי שומן. זה שינה לי את החיים. אני לא מאמין שהגעתי למצב הזה: אני יותר בריא, הביטחון העצמי שלי עלה, ואני מרגיש טוב יותר".
4 צפייה בגלריה
אריאל דרעי
אריאל דרעי
אריאל דרעי

"בתוך חודש ירדתי 10 קילוגרמים ללא כל מאמץ"

"לפני חמש שנים חליתי במחלת שרירים ונאלצתי להפסיק להתאמן, אבל לא שיניתי את התזונה שלי. אכלתי הכל כרגיל: פסטות, פיצות, גלידות. מ- 88 קילו הגעתי למשקל של 103 קילו וכבר לא היה לי נוח עם עצמי, במיוחד בבריכה ובים". מספר אורן בן עמי (46), נשוי ואב לשלוש בנות, בעל חנות "מרכז המחשב והדיו" בהרצליה, מחולון.
"לאברהמסון הגעתי אחרי שראיתי פרסומות. קראתי סיפורים של אנשים אמיתיים שעברו גמילה מסוכר ופחמימות ממכרות והשתכנעתי. אחרי הטיפול באברהמסון, הגעתי הביתה, הבנות שלי אכלו גלידות ופשוט לא היה לי חשק. לא לבורקסים, לא למתוק, גם לא לפיצות או לפסטות. אני גם לא מחפש תחליפים, כי ברגע שהסוכרים ירדו מהתפריט שלי, ירד גם התיאבון".
"את הגמילה עשיתי לפני כחמישה חודשים. תוך חודש ירדתי 10 קילוגרמים ללא כל מאמץ והיום אני שוקל 87 קילוגרמים. החלפתי את כל הבגדים שלי ובחגורה הורדתי 4 חורים. לקוחות שמגיעים לחנות שלי שואלים אותי כל הזמן איך עשיתי את זה ואני ממליץ לכולם על אברהמסון".
4 צפייה בגלריה
אורן בן עמי
אורן בן עמי
אורן בן עמי

"אחרי הגמילה אני לא מסוגלת להריח שוקולד או שום דבר מתוק"

"עברו שלושה חודשים וכבר ירדתי 19 קילוגרמים. אני לא מגיעה למצב שאני רעבה". משתפת טליה בניסטי, 18, תלמידה, מנהריה. "מגיל 15 ניסיתי לרדת במשקל, אבל שום דבר שניסיתי לא עבד. תמיד נפלתי במתוקים עד שהגעתי למשקל שיא של 99.5 קילוגרמים שמאוד הפחיד אותי".
"בשנה שעברה הרגשתי שאני כבר לא יכולה יותר. היה לי קשה לעלות במדרגות ולהתאמן. הבגדים לא עלו עליי ולבשתי חולצות שהיו גדולות עליי, כדי להסתיר את ההשמנה. כשאמא שלי ראתה פרסומת של אברהמסון על גמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות, היא הציעה שאלך. אחרי הגמילה אני לא מסוגלת להריח שוקולד או שום דבר מתוק. החשיבה שלי לגבי כל מה שאני אוכלת השתנתה".
4 צפייה בגלריה
טליה בניסטי
טליה בניסטי
טליה בניסטי

"אחרי שירדתי 22 קילו תוך מספר חודשים, גם הרופאה שלי שאלה אותי מה עשיתי"

"בדיקות הדם שלי הראו שאני סובל משומנים בדם וכולסטרול. רופאת המשפחה שלי התקשרה אליי ואמרה שאם לא אטפל בעצמי, זה לא ייגמר טוב".
"שם הבנתי שאני מכור לסוכר: חטיפים, גלידות, עוגות ועוגיות", מספר יוסף לביא (43), נשוי ואב לשלוש בנות, מוזיקאי ואיש בקרת איכות, ממושב גאולים, ששקל 111 קילוגרמים, ובתוך חמישה חודשים ירד 22 קילוגרמים ממשקלו.
"אחרי טיפול הגמילה מהדחף לסוכר ולפחמימות ממכרות, ירדתי לקנות לעצמי פחית קולה והבנתי שההשפעה של הגמילה מיידית: הקולה לא הייתה טעימה יותר וכשחזרתי הביתה התכוננתי להופעה וקלטתי שלא פתחתי את ארון החטיפים כמו בדרך כלל. גם בהופעה המבחר שהיה בבופה לא דיבר אלי".
4 צפייה בגלריה
יוסף לביא
יוסף לביא
יוסף לביא
"רציתי הוקוס פוקוס וקיבלתי. בדיקות הדם שלי היו מתחת לכל ביקורת, ניסיתי שיטות אחרות ורק אברהמסון שינו את התמונה מקצה לקצה. הטיפול והליווי שלהם הם הצלת חיים".
"מה שמדרבן אותי בתהליך הוא שכבר בחודש הראשון, בדיקות הדם שלי הראו ערכים תקינים לחלוטין, לאחר ירידה של 14 קילוגרמים במשקל. אפילו הרופאה התקשרה בהתלהבות לשאול מה עשיתי. היום אני עולה על הבמה בביטחון, והתגובות מאשתי, מהמשפחה ומהחברים מאוד מפרגנות".
לפרטים על שיטת אברהמסון - לחצו כאן

בשיתוף מכון אברהמסון

גוגל