כלבה נשכה אמש (יום ו') פעוטה בת שנתיים ברחוב ויצמן בקריית מוצקין שנזקקה לניתוח ומצבה בינוני ויציב. היא מאושפזת בבית החולים רמב"ם בחיפה. בעליה של הכלבה נחקר והכלבה נלקחה להסגר. צפו: השירות הווטרינרי בעיר לקח את הכלבה להסגר
תפיסת הכלבה בקריית מוצקין
(צילום: דוברות עיריית קריית מוצקין)

הפעוטה נלקחה למרכז לרפואה דחופה ומשם הובהלה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה והוכנסה לחדר הניתוח. מצבה יציב. היא ננשכה באזור הקרקפת והכלבה תלשה חלק מהאזור. הילדה נותחה כאמור בלילה ומאושפזת במחלקה הכירורגית לילדים ברמב"ם.
המשטרה הגיעה אמש לזירה ופתחה בחקירה. ראש העיר קריית מוצקין ציקי אבישר מסר ל-ynet שכלבת הפיטבול (ייתכן פיטבול מעורבת) נלקחה להסגר. הכלבה הייתה ללא שבב ובעליה עוכב לחקירה.
2 צפייה בגלריה
כלבה נשכה פעוטה בקריית מוצקין
כלבה נשכה פעוטה בקריית מוצקין
הכלבה נלקחה להסגר
(צילום: דוברות עיריית קריית מוצקין)
מבית החולים רמב"ם נמסר שמדובר במקרה הרביעי בחצי שנה האחרונה שבית החולים קולט פצועים במצב בינוני עד קשה בעקבות תקיפה של כלב מסוכן שאסור להחזקה על פי חוק: בת חמש מאזור נצרת שהותקפה על-ידי כלב טוסה אינו, בת ארבע מהגולן שהותקפה באפריל על-ידי רוטווילר, בן 72 מקריית מוצקין שהותקף במאי על-ידי פיטבול ובת שנתיים ממוצקין שהותקפה אף היא בידי פיטבול.
המקרה החמור אמש הוא כאמור השני שמתרחש בקריית מוצקין בחודשים האחרונים. בסוף מאי הותקף בצורה קשה מאיר דהן, בן 72, לשעבר סגן ראש העיר. דהן שיצא מביתו ועלה לדירת שכניו כדי לדרוש בשלומם, הותקף בצורה חמורה על ידי כלב הפיטבול של המשפחה, מיד כשהדלת נפתחה. הכלב קפץ ממקומו, הטיח את דהן על הרצפה, נעל את לסתותיו על צווארו וטלטל את ראשו.
2 צפייה בגלריה
כלבת פיטבול נשכה פעוטה בקריית מוצקין
כלבת פיטבול נשכה פעוטה בקריית מוצקין
הכלבה שנשכה את הפעוטה
(צילום: דוברות עיריית קרית מוצקין)
"אני זוכר שהיה המון דם על הרצפה. המנתח בבית החולים רמב"ם שניתח אותי, אמר לי שעוד כמה מילימטרים והעורק הראשי שלי בצוואר היה נקרע לגמרי", סיפר אז דהן שנותח ואושפז לאחר מכן במחלקה לטיפול נמרץ לפני ששב להכרתו.
ראש העיר ציקי אבישר אמר בשעתו כי "הכלב התוקף נלקח להסגר והוא לא יוחזר לבעליו. היכן שיש בעיר כלבי תקיפה, או כאלה שתקפו ולא דווחו, אני מבקש מכם התושבים לעדכן את המוקד ואת הווטרינר העירוני".