האם שינוי של שמה של רשת מועדוני הכושר הגדולה בישראל תאפשר לה להישאר פתוחה? אמש (ג') הודיעה הרשת לכלל המתאמנים שלה כי לא ייסגרו את חדרי הכושר בבעלותה, אלא יחולקו למתחמי "סטודיו" בעזרת מחיצות. בהתאם להנחיות התו הסגול, כך נכתב בהודעה למתאמנים, יוכלו להתאמן עד 20 איש בכל מתחם ויאפשרו את המשך פעילות חדרי הכושר.
בנוסף, מנכ"לית הרשת, קרן שתוי, יצאה בקריאה להיאבק בהחלטה לסגור את מכוני הכושר וכתבה לכל מתאמני הרשת: "אני מזמינה את כל מי שבריאותו חשובה לו להצטרף למאבק נגד האיום לסגור את מועדוני הכושר. חיתמו על העצומה ושתפו אותה בין חבריכם שיחתמו, שתפו את דעתכם ברשתות החברתיות ותייגו את מקבלי ההחלטות. יחד, נוכל להשאיר את המועדונים פתוחים ולהמשיך בשגרת אימון בריאה ובטוחה במועדוני הקבוצה.
כך נראתה החלוקה של הולמס פלייס למתחמים:
אלא שהניסיון היצירתי של רשת מועדוני הכושר הגדולה בישראל להישאר פתוחה, והחשיפה על כך ב-ynet, כנראה שלא צלחה את מבחן משטרת ישראל, שמיהרה להוציא תגובה בה נאמר: "חדרי הכושר יסגרו כולם, חדר כושר לא יכול 'לטעון' שהוא סטודיו".
אלא שהיצירתיות ברשת מועדוני הכושר לא פוסקת. עכשיו מתכוונים מנהלי הרשת לפנות באופן מיידי לרשם החברות ולשנות את שם החברה מ"הולמס פלייס" ל"סטודיו הולמס פלייס", דבר שיאפשר לטענתם את המשך הפעילות במתחמים הקטנים שיצרו במכוני הכושר.
2 צפייה בגלריה
הולמס פלייס סטודיו
הולמס פלייס סטודיו
כדי לעקוף את ההגבלות: מוסיפים "סטודיו" לשם העסק
(צילום באדיבות הרשת)
"אתמול הוצא", אומרים ברשת הולמס פלייס ל-ynet, "בפתאומיות ובחפזה צו ממשלה שקבע כי 'מכוני כושר אינם רשאים לפעול'. מכוני כושר כוללים חלקים רבים וביניהם חדר כושר, חדרי סטודיו, מסעדה, ספא ועוד. בו בזמן למקומות הקרויים סטודיו הותר להמשיך ולפעול, במגבלה של עד 20 איש לכל מתחם. ההגדרות בחוק לגבי מכון כושר, חדר כושר וסטודיו אינן ברורות ולעיתים אינן קיימות ולא בכדי, בפועל יש כיום טשטוש רב בין הפעילויות ובכל המתחמים מתבצעת אותה פעילות – אימון ספורט, עם או בלי מתקנים ואביזרים, בקבוצה או באופן פרטני. למעשה כל הבהרה שתינתן לא תקלע למצב בפועל בשל הגיוון הרב בפעילויות ובמכשירים.
"בכוונתנו להגיש בהקדם בקשה לרשם החברות לשינוי שם החברה לסטודיו הולמס פלייס, מה שלבטח יאפשר לנו להמשיך ולפעול בהתאם להנחיות".
2 צפייה בגלריה
הולמס פלייס סטודיו
הולמס פלייס סטודיו
הולמס פלייס: נלחמים בהגבלות
(צילום באדיבות הרשת)
"אלו ימים קשים עבור כולם. חדרי הכושר ובריכות השחייה, שנסגרו בפעם השנייה בתוך זמן קצר, חווים קושי רב", הגיב שר התרבות והספורט חילי טרופר, "שוחחתי אתמול עם בכירי משרד הבריאות ועם יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא ביטון, במטרה למצוא פתרון לסוגיית חדרי הכושר ובריכות השחייה. טרם הושגה הסכמה או תאריך לפתיחה מחודשת, אך יש לנו מחויבות למצוא פתרון ולסייע כמה שניתן ואני אעשה כל שביכולתי כדי לקיים זאת. כבר מחר אקיים שולחן עגול עם ראשי האיגוד ובעלי חדרי כושר כדי לשמוע וללמוד את מצוקתם".