בחירות גם במרכז הרפואי הדסה: היום (א') יצא לדרך במרכז הרפואי הדסה קמפיין בחירות נרחב לבחירתם של מצטייני המרכז, תחת השם "רפואה עם נשמה".
הקמפיין נערך מיסודו של דירקטוריון הדסה – בראשותה של דליה איציק, כאשר הציבור הרחב – מטופלים, בני משפחותיהם וכל מי שזכה לביקור ולטיפול על ידי צוותי הדסה, יוכלו לבחור. הבחירה תתבצע באמצעות קישור מקוון ובקלפיות שיתפרסו באזורי בית החולים.
זו תהיה הפעם הראשונה אי פעם, שבית חולים מזמין את הציבור לקבוע מי הם אנשי הצוות המצטיינים. מדובר בבחירה באנשי צוות רפואי מכלל התחומים: רופאים, פיזיותרפיסטים, מאבטחים, פקידי הקבלה, צוות סיעודי ולמעשה, כל מי שעובד בבית החולים.
1 צפייה בגלריה
בחירות הדסה
בחירות הדסה
מי הכי מצטיין בהדסה
(צילום: דוברות הדסה)
פרופ' יורם וייס, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה: "אנשי הצוות שלנו הם המשאב הכי יקר וחשוב בכל המערך המטפל באלפי חולים מדי יום. בכל הסקטורים ומקצועות הבריאות, אלו אנשי הדסה אשר דואגים לטיפול הרפואי והסיעודי, לתזונה ולשיקום, לרווחתו ולביטחונו של המטופל, למיצוי זכויותיו ולארוחה חמה ומזינה. עוד בימי הקמתו של המרכז הרפואי הדסה חרטנו על דגלנו להעניק רפואה אנושית ושווה לכל, וזוהי מהותו של פרס הדסה לרפואה עם נשמה".
יו"ר דירקטוריון הדסה אשר יזמה את הפרס, דליה איציק, הוסיפה: "חברי דירקטוריון הדסה נחשפים לכל העשייה האנושית והמיוחדת בין כתלי בתי החולים שלנו בהר הצופים ובעין כרם, והיה זה אך טבעי שנבקש לשמוע על כך גם מהציבור ונגלה מיהם לדעתו אותם אנשי צוות שהתבלטו בחמלה או דאגה יוצאות דופן או בעשייה מעל ומעבר למען המטופל. "רפואה עם נשמה זו הדסה ואני יודעת, גם מניסיוני האישי, שלכל מטופל או בן משפחה שליווה מטופל - יש דמות אחת שנחקקת בלב לתמיד. זו ההזדמנות שלהם לספר על כך".