(צילום: חגי דקל)
"הסגר הזה היה טעות, כמו גם הסגרים הקודמים. הסגר הזה הוא בכלל היסטריה בגלל התנהלות לא נכונה", כך אומר הבוקר (א') פרופ' יהודה אדלר, יו"ר האיגוד האירופאי למחלות שריר וקרום הלב ודיקן הפקולטה למדעי הבריאות במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן.
קראו עוד:
"הנתונים מראים שנכנסנו לסגר עם 6.3 אחוזים מאומתים, היום אנחנו עומדים על 9 אחוזים. מספר המאומתים עולה, מספר המונשמים עולה. אנחנו לא מפנימים שמדובר בווירוס שהוא אחר", הוא אומר ומוסיף, "הדבר היחיד שיכול לעזור לנו זה החיסונים". ד"ר יפעת ארליך, רופאת מחוז דרום בקופת חולים מאוחדת, מצטרפת לדבריו של פרופ' אדלר. "הנתונים בהחלט מאוד מדאיגים".
הוא מתייחס לפתיחה המיועדת של מערכת החינוך ביום שלישי השבוע ואומר כי צריך לשנות את כל שיטת הניהול ולהעביר את זה לרשויות המקומיות. "לגבי החינוך אני מאוד חושש. אני אומר שאם היו לי ילדים קטנים לא הייתי שולח אותם לבית ספר".
הוא מוסיף וקורא לצעירים לבוא ולהתחסן. "החיסונים פתוחים לכולם מגיל 16. אם לא תתחסנו המגפה הזו לעולם לא תיעלם. לא להתחסן עכשיו זה לא אחראי, זו לא ערבות הדדית. ככה לא מתנהגים. אם לא תתחסנו, לעולם לא תהיה אצלנו חסינות עדר. אני מבקש מכם ללכת להתחסן, ומהר. וביחד ננצח את המגפה. תשמרו על עצמכם. וביחד עם הרבה סבלנות נחזור לשגרה בלי מגפה".
(צילום: חגי דקל)