בשיתוף מכבי שירותי בריאות
בריאות דיגיטלית: מכבי שירותי בריאות יוצאת במהלך חדשני מסוגו - החל מהשבוע צריכת שירותי הרפואה תתאפשר גם דרך הארנק הדיגיטלי, מה שייתר בעתיד את השימוש בכרטיס המגנטי – בדומה לכרטיסי האשראי.
המהלך שיזמה מכבי בשיתוף GOOGLE ו-APPLE יתאפשר תחילה עבור מבוטחיה במרכזים הרפואיים ובמרפאות בערים קרית אונו, גני תקווה וגבעת שמואל, וכן במוקד הילדים ובסניף ״מכבי פארם״ במרכז הרפואי מכבי ״השלום״ בתל אביב. במהלך שנת 2023 יתרחב השירות בהדרגה לכל המרכזים הרפואיים ברחבי הארץ לנוחיותם של כלל חברות וחברי מכבי.
2 צפייה בגלריה
מכבי דיגיטלי
מכבי דיגיטלי
הכרטיס המגנטי, מעכשיו בטלפון. מכבי שירותי בריאות
(צילום: דוברות מכבי)
באמצעות הכרטיס הדיגיטלי יוכלו לצרוך החברים את כל שירותי הקופה: ביקורים במרפאות הרופאים השונים, שירותי מעבדה, שירותי משרד, מרפאות האחיות, מכונים, בתי המרקחת של מכבי פארם, רשת ״אסותא מרכזים רפואיים״, רשת ״מכבידנט״ ורשת ״מכבי טבעי״.
מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי, אמרה על המהלך: כחלק מתהליכי החדשנות שאנחנו מובילים במכבי, אנו שמחים להשיק את כרטיס החבר הדיגיטלי הנייד הראשון בישראל. מדובר בשירות משנה מציאות שיקל על חברי מכבי, במיוחד על משפחות צעירות. הטלפון הנייד מחליף את הכרטיס המסורתי והמיושן, צעד מתבקש בעידן החדש של שירותי הרפואה".
2 צפייה בגלריה
סיגל דדון לוי
סיגל דדון לוי
מנכ"לית מכבי, סיגל דדון לוי
(צילום: דוברות מכבי)
מנכ"ל Google ישראל ברק רגב, התייחס למהלך: "אנחנו שמחים על המהלך החדשני, שבזכותו Google תספק פלטפורמה זמינה ומתקדמת לכלל משתמשי אנדרואיד. אנחנו צופים שבאמצעות Google Wallet, שירותים יומיומיים רבים יהפכו לנוחים יותר, זמינים יותר ובטוחים יותר לציבור הרחב".
ראש מערך החדשנות של מכבי, נורית יהלום מילר: "מדובר במהלך פורץ דרך. אין לנו ספק שהצעד החדשני הזה יתווה דרך לארגונים נוספים במערכת הבריאות ובמשק הישראלי כולו ובתוך שנים בודדות הכרטיסים המגנטיים יהפכו לנחלת העבר".
בשיתוף מכבי שירותי בריאות