בשיתוף אמורפיקיור

אמורפיקיור אריה גמליאל
(צילום: ירון ברנר ומיקי שמידט)
צילום: ירון ברנר ומיקי שמידט | בימוי ועריכה: אסף קוזין

אריה גמליאל נולד לרוץ, ולא מפסיק לרוץ עד היום. גמליאל הוא אתלט ישראלי בעבר, אלוף ישראל (30 פעמים!), ושיאן ישראל במגוון מרחקים. אחרי שייצג את ישראל באולימפיאדת לוס אנג'לס 1984, זכה בריצת 10,000 מטר במכביה ה-13 ב-1989 והחזיק בשיא הישראלי בריצת 10,000 מטר במשך 26 שנה, גמליאל ממשיך להתאמן ולרוץ גם בימים אלו.
בשיחה איתו, גמליאל מספר על ההתרגשות על קו הזינוק, על שגרת האימונים ועל מה שעוזר לו לשמור על רמות אנרגיה גבוהות ורמת כאבים מופחתת.

"רגע לפני הזינוק אני אומר לעצמי – זה היום שלך. אין דבר כזה שינצחו אותך"
איך מרגיש אתלט רגע לפני התחרות? אריה מספר כי "יש לי תחרות, אני נכנס לאצטדיון, מגיע לקו הזינוק. אני כל כולי בתוך עצמי, מתחיל לחשוב על הנשימות, חושב על כל קילומטר וקילומטר. אני אומר לעצמי, 'קדימה אריה, זה היום שלך. אין דבר כזה שינצחו אותך. אתה מספר אחת'. ואז באה הירייה של המזניק". במהלך הריצה, "זה סכר שנפתח, האנרגיות ממשיכות לזרום עוד ועוד, ואז מגיעים ליעד. אין יותר אושר מזה".
גמליאל, אשר זכה לייצג את ישראל בתחרויות האתלטיקה הגדולות בעולם, לרבות האולימפיאדה, מספר כי "לייצג את מדינת ישראל, כחול-לבן, עם טבעת של 100 אלף צופים מסביב, ואני אומר לעצמי, בין כל ההמון הזה, אני אריה הקטן, רץ למרחקים".
"היום אין לי יותר מיחושים, ואני מגיע לכל אימון במוכנות גבוהה יותר"

1 צפייה בגלריה
אריה גמליאל
אריה גמליאל
אריה גמליאל
( צילום: ירון ברנר ומיקי שמידט)

בכל הנוגע לסיוע חיצוני שיכול לעזור לו, גמליאל אומר כי "אני מחפש את מה שטוב לי באמת. לפני מספר שנים גיליתי את חברת אמורפיקיור הישראלית, שפיתחה תוסף מגנזיום המסייע לספורטאים. התחלתי לנסות, בלי שום מחויבות. כבר אחרי חודש התחלתי להרגיש ערנות במשך היום, זה עזר לי בהתאוששות והגעתי במוכנות גבוהה יותר לאימון הבא שלי. כבר אין לי יותר מיחושים בשרירי התאומים".
תוסף pH מגנזיום מבית אמורפיקיור הוא תוסף המיוצר בטכנולוגיה ננו-אמורפית חדשנית, המאפשרת זמינות מינרלית גבוהה וספיגה מהירה ויעילה יותר בגוף, מאפיינים המסייעים במיוחד למתאמנים וספורטאים. בנוסף, תוסף המגנזיום הייחודי משלב קרבונט להתמודדות עם תהליכים דלקתיים בגוף.
גמליאל, שלא נרתע מאתגרים במהלך חייו, מציין ש"זה אופי שנבנה לאורך השנים, וצריך להתמודד עם מגוון קשיים בדרך; עם מכאובים כאלו ואחרים בשרירים". לדברי גמליאל, הרבה מעבר לכאבים, "נטילת התוסף הגבירה לי את הביטחון העצמי. אני קם בבוקר מלא אנרגיות. אין יותר טוב מלהיות בריא".
בשיתוף אמורפיקיור