בשיתוף אמורפיקיור
נילי גוילי שמואלי
(צילום: ירון שרון)
כתבת: מור גורן גבאי | צילום: ירון שרון | עורך וידאו: חן מרקוביץ' | עורכת תוכן: מור שמעוני
נילי גוילי שמואלי, טריאתלטית ומורה, עוסקת כבר 20 שנה בספורט. בעברה רצה מרתונים, והיום טריאתלטית המתחרה ברחבי העולם.
הגענו לסטודיו של נילי לשיחה צפופה, כדי לשמוע על השינוי הגדול שעברה בחיים, על האתגרים באימונים ובתחרויות ועל תוסף המגנזיום שעזר לה עם בעיה שלא הצליחה לפתור במשך 20 שנה.
"שקלתי 105 ק"ג והחלטתי שאני לא יכולה להישאר במצב הזה"
היום נילי היא מרתוניסטית מדופלמת שעברה בשלב מסוים לטריאתלון, "ובשנים האחרונות אני עובדת בעיקר באימונים פונקציונליים, קרוספיט וריצות", היא מספרת.
אך נקודת ההתחלה שלה היתה שונה לחלוטין - ריצת מרתון היתה משהו שחשבה עליו הרבה, "כששקלתי 105 ק"ג, אי שם לפני 20 שנה, לרוץ מרתון היה רק בגדר חלום", היא מספרת. בשלב מסוים, היא אומרת, "הבנתי שאני לא יכולה להישאר יותר במשקלים האלו. התחלתי להתאמן, בהתחלה ספינינג, ולאט לאט הקילוגרמים פשוט ירדו ממני. תוך שנה וחצי רצתי את מרתון רוטרדם. מדובר על שעות רבות של אימונים, אבל כשחוצים את קו הסיום עם דגל ישראל בהולנד, אי אפשר לתאר את ההרגשה המטורפת הזו".
1 צפייה בגלריה
נילי גוילי שמואלי
נילי גוילי שמואלי
נילי גוילי שמואלי
(ירון שרון)
"לא מצאתי שום פתרון לשרירי עומק תפוסים"
אחת הפציעות הנפוצות ביותר עבור ספורטאים ומתאמנים, מספרת נילי, "היא שריר שנתפס, לרוב שריר עומק. לא מצאתי לזה שום פתרון במשך השנים. ההמלצה היא לקחת מגנזיום, ובמשך 20 שנה אני לוקחת תוספים, אבל שום דבר לא באמת קרה".
לדבריה, "השריר נשאר תפוס וכואב. עדיין הייתי צריכה דיקור וטיפול של ספורטתרפיסטית".
השינוי הגדול הגיע כאשר הספורטתרפיסטית של נילי סיפרה לה על תוסף מגנזיום חדש. "אמרתי לה 'די, נו, כבר ניסיתי את כל המגנזיום בעולם, אין לי כוח לנסות עוד פעם'. אבל היא אמרה לי 'מה אכפת לך לנסות'? וכתבה לי על פתק 'מגנזיום אמורפיקיור'".
"תוך 3 שבועות הרגשתי את ההבדל – ואפילו השינה שלי השתפרה"
תוסף pH מגנזיום מבית אמורפיקיור הוא תוסף המיוצר בטכנולוגיה ננו-אמורפית חדשנית, המאפשרת זמינות מינרלית גבוהה וספיגה מהירה ויעילה יותר בגוף.
נילי מספרת כי "בלי להגזים, תוך שלושה שבועות של כדור אחד ביום, יצאתי ללא שום כאב מאימונים שהייתי יודעת בוודאות שהיו גורמים לשרירים תפוסים".
נילי המשיכה לקחת את התוסף, "ואז גיליתי עוד דבר - הוא שיפר לי בצורה משמעותית את איכות השינה. השינה היום הרבה יותר עמוקה ואני קמה בבוקר רעננה. אם בעבר הייתי צריכה לקחת מנוחה של 24 שעות אחרי אימון, היום אני עושה כמעט חמישה אימונים רצופים בשבוע, בלי מנוחה".
נילי מסכמת ומספרת כי "חוויתי הצלחה מדהימה עם התוסף הזה. המטרה הכי חשובה, ואולי הכי קשה, היא לשמר את הספורט, להמשיך להתאמן מספר פעמים בשבוע ולשמור על המשקל".
בשיתוף אמורפיקיור
פורסם לראשונה: 10:48, 15.07.24