בשיתוף מכון אברהמסון

"20 שנה ניסיתי לרדת במשקל וזה לא צלח. אחרי הטיפול ראיתי ירידה תוך שבועיים"

מירה שוקרון - ירדה 18 ק"ג עם אברהמסון
4 צפייה בגלריה
מירה שוקרון- ירדה 18 ק"ג עם אברהמסון
מירה שוקרון- ירדה 18 ק"ג עם אברהמסון
מירה שוקרון - ירדה 18 ק"ג עם אברהמסון
(צילום: מיקי שרון)
"אני כבר 20 שנה במשקל עודף של 82 קילו, וניסיתי להוריד ולשמור על תזונה וזה לא צלח", מספרת מירה שוקרון, עובדת בסוכנות ביטוח מקרית חיים. "כל פעם התפתתי לבצקים, לפסטות ולמתוקים, הייתי מכורה אליהם. ידעתי שאברהמסון עובד טוב לגמילה מסיגריות ופחות הכרתי את הגמילה מסוכר ופחמימות אבל החלטתי לנסות.
בהתחלה הייתי סקפטית שהגעתי, אבל בטיפול היה מישהו שהצליח והביא את חבר שלו לטיפול והוא סיפר כמה הוא בעצמו ירד. באותו יום השתנה אצלי משהו, מהטיפול לא נגעתי בכל הבצקים, זה כבר ממש לא גירה אותי.
חזרתי מהטיפול ביום שישי, נכנסתי לקנות חלות של שבת לילדים, עברתי ליד המאפים ולא נמשכתי לזה, זה היה שינוי גדול בשבילי.
מעבר לטיפול שמוריד את הדחף למתוק ולפחמימות, אין מילים על התמיכה והשירות, שאפו ענקי, לא עזבו אותי לרגע, לכל שאלה וכל הזמן, לא משאירים אותך לרגע לבד.
כבר בחודש הראשון ראיתי ירידה. הסביבה מחמיאה לי בלי סוף. חיי האהבה שלי עכשיו פורחים, זה מטורף. למרות שזה קודם כל בשביל עצמך, אבל כיף שהסביבה מפרגנת. זה תהליך מדהים, המתנה הכי כי טובה שנתתי לעצמי. שווה כל שקל".

"אני רואה מתוק מול העיניים וזה מבחינתי כמו מלחיה"

רעות דה רוסו, הורידה 20 ק"ג עם אברהמסון
4 צפייה בגלריה
רעות דה רוסו - הורידה 20 ק"ג עם אברהמסון
רעות דה רוסו - הורידה 20 ק"ג עם אברהמסון
רעות דה רוסו - הורידה 20 ק"ג עם אברהמסון
"משבר אישי שעברתי גרם לי להפסיק להקפיד על המזון שאני אוכלת ועל המשקל שלי. לאחר שנתיים של הזנחה, מצאתי את עצמי 20 ק"ג יותר ממה שהייתי כל השנים". מספרת רעות דה רוסו, 53, מהנדסת תעשיה וניהול מרמת ישי.
"הייתי אוכלת את הביסקוויטים עם השוקולד של הילדים, וגיליתי שמאוד קשה לי להפסיק. כמו נרקומנית, ניסיתי להיגמל בעצמי ולא הצלחתי. אחרי תקופה שהבנתי שאני לא יכולה לעשות את זה לבד פניתי למכון אברהמסון.
אחרי הטיפול הלכתי למאפיה, רחרחתי והייתי בשוק שזה לא מזיז לי. חיכיתי יום יומיים והחשק לא חזר. בעקבות הטיפול חזרתי למשקל הקודם שלי: 58 ק"ג.
להבדיל מדיאטה, אני לא במלחמה כי מלחמות סופן הפסד, מתישהו מתפתים למתוק. אבל בזכות הטיפול אין לי בכלל דחף, אני רואה מתוק מול העיניים וזה מבחינתי כמו מלחיה. אני אוכלת מצויין ונהנית".

"אחרי הטיפול משהו נרגע, כל הצורך של המתוק והפחמימה נעצר"

בטי עוז הורידה 12 ק"ג עם אברהמסון
4 צפייה בגלריה
בטי עוז הורידה 12 ק"ג עם אברהמסון
בטי עוז הורידה 12 ק"ג עם אברהמסון
בטי עוז הורידה 12 ק"ג עם אברהמסון
"כל החיים הייתי במשקל נמוך, גם אחרי הלידות, אבל בהיריון האחרון משהו השתנה, החשקים גדלו, בעיקר למתוק והתחלתי לעלות ולעלות עד שהייתי מתוסכלת", משתפת בטי עוז, 46, סייעת רפואית בגן מראשון לציון."ניסיתי לשמור 8-16, זה עבד אבל לא למשך זמן. גם שניסיתי לשמור על תזונה לבד לא הצלחתי כי הצורך למתוק ולפחמימה היה כל הזמן.
הגעתי למצב שאני לא בשליטה, הרגשתי מתוסכלת וחסרת ביטחון כי אני אדם מאוד בולט והרגשתי שאני מתחבאת בבית ולא בא לי לצאת. בעלי היה קובע לבריכה עם חברים ולא הייתי הולכת, הייתי מתביישת.
היום אני על גג העולם, זה מטורף. ראיתי תוכנית אירוח על מישהו שירד באברהמסון ואח"כ ראיתי עוד מישהו בפייסבוק וזה התחיל לחלחל אצלי.
אחרי הטיפול משהו נרגע, כל הצורך של הפחמימה והמתוק נעצר, זה מול העיניים ואין לי את הצורך אפילו לטעום. ברגע שאין לי את הצורך זה הרבה יותר קל. אחרי שבועיים התחלתי לראות תוצאות יפות ואחרי חודש ירדתי מידה והתחלתי ללבוש את הבגדים שהרבה זמן לא עלו עליי. היום אני כבר שתי מידות פחות. אני אומרת - להפסיק עם כל הדיאטות וללכת לאברהמסון".

"אחי חזר מהמילואים ולא זיהה אותי"

עופר פריזדה הוריד 30 ק"ג עם אברהמסון
4 צפייה בגלריה
עופר פריזדה הוריד 30 ק"ג עם אברהמסון
עופר פריזדה הוריד 30 ק"ג עם אברהמסון
עופר פריזדה הוריד 30 ק"ג עם אברהמסון
עופר פריזדה, מורה לנהיגה בן 31, מספר על שיא המשקל שלו: "שקלתי 120 קילו, ניסיתי לשמור על תזונה אבל לא הצלחתי. הרגשתי לא בנוח בבריכה ובים, תירצתי שאני רגיש לכלור, רק לא להוריד חולצה. היום אני 4 חודשים אחרי הטיפול, וירדתי 30 קילו. אמא שלי עשתה טיפול באברהמסון בעקבות חברה שלה שהגיעה והצליחה, וגם היא ירדה 25 קילו. היא אמרה לי שאני חייב לנסות ובעקבותיה נרשמתי.
הגעתי לקליניקה בחיפה, ישבנו בקבוצה של כמה מטופלים בה המטפל הסביר לנו על הטיפול. נכנסנו כל אחד לחדר ועברתי טיפול. הרגשתי את ההשפעה כבר בארוחת הערב בשישי, אכלתי את הדג ולא היה לי שום צורך או חשק ללחם. אנשים שלא ראו אותי תקופה כמו אחי שלא ראה אותי מאז ה-7.10 כי היה במילואים, חזר אחרי שלושה חודשים והיה בהלם. הרגיש כאילו הוא פוגש מישהו אחר".
פורסם לראשונה: 09:13, 30.05.24