גורו הכושר ריצ'רד סימונס שהיה כוכב בעיקר בשנות ה-70 וה-80 הלך לעולמו בביתו שבלוס אנג'לס יממה לאחר שחגג את יום הולדתו ה-76. אחיו לני ספד לו: "אני לא רוצה שאנשים יהיו עצובים על אחי. אני רוצה שיזכרו אותו על האושר הצרוף והאהבה שהביא לחיינו". סיבת מותו טרם פורסמה. הוא היווה השראה לרבים ולרבות כאשר השיל עשרות ק"ג ממשקלו שעמד על יותר מ-120 ק"ג כשסיים את התיכון.
סימונס פורסם בזכות מכוני כושר שפתח ברחבי ארצות הברית, אך בעיקר בזכות 65 קלטות הווידאו וה-DVD שפרסם שבהן הופיע מלא באנרגיה ובמכנסיים קצרים, יש שיאמרו מדי. קלטות אלו נמכרו ב-20 מיליון עותקים. הסדרה המפורסמת ביותר הייתה "Sweatin' to the Oldies" (בסרטון הבא). הוא פרסם לפחות תשעה ספרים, בהם רב- המכר "Never Say Diet" (אף פעם אל תאמרו דיאטה).
ריצ'רד סימונס, יליד ניו אורלינס, עבר ב-1973 לגור בלוס אנג'לס ופתח את חדר הכושר הראשון שלו בשכונת בברלי הילס, שבו הדריך עד 2013. דמותו הייחודית כבשה את הטלוויזיה האמריקנית, והוא התפרסם בתוכניתו The Richard Simmons Show (המופע של ריצ'רד סימונס) ששודרה ברחבי ארצות הברית וזכתה לפרסי אמי.
2 צפייה בגלריה
גורו הכושר ריצ'רד סימונס הלך לעולמו בגיל 76
גורו הכושר ריצ'רד סימונס הלך לעולמו בגיל 76
גורו הכושר ריצ'רד סימונס הלך לעולמו בגיל 76
(צילום: AP Photo/Richard Drew)
בריאיון למגזין People שהעניק לפני יום הולדתו, אמר שהוא "מרגיש טוב" והוסיף: "אני אסיר תודה שאני כאן, שאני חי עוד יום. אציין את יום הולדתי במה שאני עושה מדי יום, שזה לעזור לאנשים". ביום שישי שיתף ברשתות החברתיות מסר של תודה למעריציו על ברכות יום ההולדת ששלחו לו: "תודה לכם. מעולם בימי חיי לא קיבלתי כל כך הרבה ברכות ליום הולדתי. אני יושב וכותב כאן מיילים. שיהיה לכם המשך יום שישי מקסים. אוהב, ריצ'רד". קראו את הציוץ:
סימונס סיים לימודי BA באמנות באוניברסיטת פלורידה והיה בתוכנית חילופי סטודנטים בפירנצה, איטליה. לפי רשת NBC, סוכן פגש אותו בשעה שאכל ברחוב וגייס אותו להופיע בפרסומות. הוא הופיע ב-130 פרסומות ובין היתר גילם קציצות רוקדות. באחד הימים, כשיצא מהסופרמרקט, גילה פתק תחוב בין מגבי הפיאט שלו: "אנשים שמנים מתים צעירים. בבקשה אל תמות".
אחרי שפתח את חדר הכושר שלו בברלי הילס, הוא המשיך להתרחב לעסקי תזונה בריאה כאשר פתח בר סלטים וסטודיו כושר נוסף. רבים ורבות נשבו בטרנד, בהם ברברה סטרייסנד, דיאנה רוס, דסטין הופמן, פול ניומן ועוד. במשך 40 שנה המשיך לפעול ולהפיץ את תורת הכושר, התרגילים האירוביים והתזונה הבריאה עם הרבה אנרגיה והומור.
2 צפייה בגלריה
גורו הכושר ריצ'רד סימונס הלך לעולמו בגיל 76
גורו הכושר ריצ'רד סימונס הלך לעולמו בגיל 76
חבקו את אהוביכם ואמרו להם שאתם אוהבים אותם. ריצ'רד סימונס הותיר אחריו מעריצים המומים וגם עצות חשובות
(צילום: Chris DELMAS / AFP)
השנה חשף בפני קהל עוקביו ברשתות החברתיות שאובחן עם סרטן העור. ב-18 במרץ פרסם פוסט ברשתות החברתיות: "בבקשה אל תהיו עצובים. אני... מת. הו, אני יכול לראות את הפרצופים שלכם כעת. האמת היא שכולנו מתים. בכל יום אנחנו מתקרבים אל מותנו", כתב, "מדוע אני אומר לכם את זה? משום שאני רוצה שתיהנו מחייכם באופן מרבי בכל יום. כשאתם מתעוררים בבוקר, הביטו אל השמיים, תברכו ותיהנו". בהמשך הפוסט, כתב עצות על אימוץ אורח חיים בריא ותזכורת לחבק את האהובים שלנו ולא לשכוח לומר להם שאנחנו אוהבים אותם.
סיבת מותו עדיין אינה ברורה. לפי אתר TMZ, הוא נפל באמבטיה, אולם אחר כך ציטטה רשת "פוקס ניוז" את לוחמי האש שאמרו שמת "מסיבות טבעיות".