יולדת בשנות ה-30 לחיייה הובהלה אחר הצהריים (א') לבית החולים שערי צדק בירושלים במצב קשה מאוד לאחר שהתמוטטה בביתה, יממה לפני לידת תאומים מתוכננת. בהגיעה לבית החולים, הרופאים יילדו אותה. מבית החולים נמסר כי האישה והתאומות במצב קשה מאוד.
1 צפייה בגלריה
אמבולנס בבית החולים שערי צדק
אמבולנס בבית החולים שערי צדק
אמבולנס בבית החולים שערי צדק. ארכיון
(צילום: יואב דודקביץ')
קראו עוד:
האישה (בשבוע ה-38 להריונה) הייתה אמורה להגיע מחר לניתוח קיסרי והבוקר הגיעה לבית החולים כדי להשלים את כל הרישומים והבדיקות לטרום הניתוח. היא שבה לביתה, ובצהריים הוזעקו צוותי מד"א לשכונת זכרון יעקב בירושלים לאחר שהתקבלה קריאה על אישה שאיבדה את הכרתה מסיבה לא ברורה.
היא התמוטטה כאמור והובהלה לבית החולים שערי צדק, כשבזמן הזה בוצעו בה פעולות החייאה מתקדמות. בבית החולים החליטו הרופאים ליילד אותה תוך דקות בניתוח חירום קיסרי. התאומות נולדו ללא דופק ובבית החולים אומרים כי "לאחר פעולות החייאה מאסיביות, הצליחו הצוותים להשיב את הדופק לשני הילודים שהועברו במצב קשה מאוד להמשך השגה בטיפול נמרץ פגים".
במקביל, הצליח צוות רב-תחומי להשיב דופק לאם, שהועברה במצב קשה מאוד ליחידה לטיפול נמרץ.
צוות גדול מאוד בבית החולים טיפל בה ובתינוקות וממשיך להילחם על חייהם. זה אינו ההיריון הראשון של האישה, ולפי שעה אין עדות לאירוע לבבי, מוחי או לכשל ריאתי שגרמו להידרדרות הדרמטית.