בשיתוף Takeda


"בחודשים האחרונים, בזמן משבר הקורונה, רבים מאיתנו מצאו את עצמם מבולבלים וחסרי אונים. בתקופה בה ההנחיות בכל תחומי החיים משתנות מיום ליום ולא תמיד ברורות התעקשנו בעמותה לתמיכה בחולי קרוהן וקוליטיס, וקיבלנו הבהרות מדויקות וחד משמעיות מאיגוד רופאי הגסטרו. המומחים תמימי דעים בהמלצה להמשיך בטיפול התרופתי הקבוע שלנו כולל תרופות שמדכאות את המערכת החיסונית ולרבות התרופות הביולוגיות השונות", כך אומר אייל צור, יו"ר העמותה.
קראו עוד על הטיפול במחלות מעי:
"המסר הזה שהגיע מהרופאים נתמך במחקרים ובעבודות שנעשו בכל העולם. כולנו יודעים מה יכול להיות המחיר של התלקחות ולעיתים במיוחד בסוג התרופות שאנחנו נוטלים, התקפים מובילים לתוצאות עגומות והאפקטיביות של תרופות שהיטיבו איתנו, נעלמת. אחרי שמפסיקים ליטול את התרופה באופן קבוע סביר שלא יהיה פשוט להתאזן ולחזור למצב בו הייתם לפני ההפסקה.
"הסיכון לאי שמירה על הרצף הטיפולי הוא גדול. אל תחששו להגיע לבתי החולים ולמרפאות. על מנת להקל על מי שזקוק להסעה למרכזי העירוי העמדנו שירות הסעות חינם. היעזרו בנו. אני מבקש מכם להקשיב לרופאים ולהמשיך ליטול את התרופות לא להספיק. אם יש ספק, אנא התייעצו עם הרופא המטפל ואם מסיבה כלשהי לא נחה דעתכם או שלא עלה בידיכם לקבל מענה פנו אלינו ואנחנו נשמח לסייע.
לעוד כתבות בחדשות הבריאות

בשיתוף Takeda