מבזקים
המייל האדום
14°
תל אביב
כניסה/הרשמה
התנתקות
ראשי
+ynet
חדשות
קורונה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
דיגיטל
עוד
חיפוש
ynet
אינטרנט
בעלי מקצוע
קניות
ספקים למשרד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
קטגוריות מובילות
מבזקים
חדשות
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות Pplus
פודקאסטים
בריאות
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
רכב
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
הורים
אסטרולוגיה
סביבה ומדע
מעורבות
דעות
בלייזר
פרוגי
עוד נושאים
All Jobs
ynet נדל"ן
כלכליסט
ynet shops
Yschool
מהדורות
ידיעות אמריקה
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יצירת קשר
יצירת קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
פרסמו אצלנו
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תרבות ובידור
>
קולנוע
>
ביקורות סרטים
>
טלוויזיה
מוזיקה
קולנוע
ספרים
במה
אמנות
תקשורת
עברית
תוכן בשיתוף:
לבכות לכם
על הגבורות
ביקורות סרטים
מי ידע שאפשר ליהנות מצפייה ברוברט פטינסון מת שוב ושוב?
לאחר ההצלחה של "פרזיטים" בונג ג'ון-הו חוזר עם "מיקי 17", סאטירת מד"ב אנטי-קפיטליסטית שבמרכזה מיקי בארנס - עובד חסר ערך שפיתוח טכנולוגי חדש מכניס אותו למעגל בלתי-נגמר של חיים ומוות. המשחק המרשים של פטינסון, כמו גם רפרור לאירועים אקטואליים (ד"ש לטראמפ) הופכים את היצירה הזו לשלמה והמוצלחת ביותר שיצר הבמאי
ארז דבורה
|
07.03.25
"יום באמסטרדם": יצירה מתפנקת, בלי שום דבר מעניין להגיד
סרטה החדש של רוני קידר, יוצרת בעלת קול משלה בנוף הקולנוע הישראלי העצמאי, עוסק בשתי נשים - צעירה בריטית שאיבדה את אימה, וישראלית שברחה מהמיועד שלה רגע לפני החופה - שנפגשות ומתחברות בעיר ההולנדית. אלא שהדמויות לא מעוררות רצון להמשיך ולבלות איתן, והצורך שלהן בשחרור נרשם כמלאכותי - והדינמיקה ביניהן מזכירה שתי מתבגרות שיצאו ליום כיף בקניון
שמוליק דובדבני
|
06.03.25
לעבד סרט תיעודי לעלילתי זה לרוב לא רעיון טוב. הסרט הזה הוא יוצא-הדופן
"לכודים", בכיכובו של וודי הרלסון, מהווה עיבוד עלילתי לסרט תיעודי שעסק בתאונת צלילה וניסיון הצלה הירואי - ובשל רמת האמינות הגבוהה הנובעת מכך שאותו הבמאי אחראי לשניהם, התוצאה היא מותחן מהודק ואמין שמעביר היטב את תחושת הלחץ והאימה של מעמקים אפלים
ארז דבורה
|
04.03.25
"אין ארץ אחרת" הוא כתב אישום קולנועי נגד מדיניות הכיבוש הישראלי
שיתוף הפעולה הישראלי-פלסטיני שזכה בפרס האוסקר ומתעד את שגרת יומם של תושבי מסאפר יטא הוא סרט חשוב אך קשה לצפייה, במיוחד עבור אזרחים ישראלים שיש בהם קורטוב של אנושיות ולא יכולים שלא להתבייש במה שהרשויות והמתנחלים מעוללים באוכלוסייה המקומית. אך הדרך שבה משתלב הסרט בשיח הפוליטי העכשווי היא נטולת מורכבות, מכלילה ולא כל כך הגונה
אמיר בוגן
|
03.03.25
עם ריצ'רד גיר על תקן שי אביבי, "געגוע" מצליח לרגש
הגרסה דוברת-האנגלית של סרטו של שבי גביזון, שגם אותה ביים, מנותקת מכל הקשר - שלא כמו גרסת המקור המתרחשת בישראל, מדינה שבה המוות והאבל הם חלק בלתי נפרד מהמציאות היומיומית, ועוסקת באב המתחקה אחר חייו של בנו שמת ואותו לא הכיר. אבל גביזון והכוכב שלו ריצ'רד גיר גורמים לזה לעבוד, ויוצרים חיבור ייחודי בין מלנכוליה ואבסורד
שמוליק דובדבני
|
02.03.25
אנג'לינה ג'ולי מרשימה ב"מריה" - אבל היא לא אנושית מספיק בשביל לרגש אתכם
סרטו החדש של הבמאי הצ'יליאני פבלו לריין משלים עבורו טרילוגיה שבה עסק בנשים גדולות מהחיים - ג'קי קנדי, הנסיכה דיאנה, ועכשיו זמרת האופרה המיתית מריה קאלאס. אלא שרק מעריציה יהנו ממנו באמת ובתמים, וגם כסרט שמתאר דעיכה בלתי נמנעת של כישרון גדול, הוא מסוגר ודחוס מדי. אפילו הכוכבת ג'ולי, שטכנית מעניקה פה הופעה של מועמדות לאוסקר, מתקשה לחדור ללב. אולי בגלל זה היא לא קיבלה מועמדות?
ארז דבורה
|
28.02.25
למרות פגמיו, כדאי לצפות בסרט הזה - שדן בגזענות בעולם החרדי
אם "לא יום ולא לילה", סרטו של פנחס וויה, היה עוסק רק בנער ממוצא מזרחי שמתקשה להבין מדוע הממסד החרדי האשכנזי דוחה אותו - היינו נותרים עם דרמת התבגרות כואבת. אך הסיפור עובר למוקד אחר והופך להרהור פילוסופי על חטא ואשמה, משל מדובר היה באחד מפרקי הדקלוג המופתי של קישלובסקי, והסרט נותר פשטני למדי. ובכל זאת הוא שווה את זמנכם בשל הסוגיה שבה הוא עוסק באומץ רב, הראויה לדיון רחב
שמוליק דובדבני
|
26.02.25
הסרט הזה מטלטל את ברזיל והוא רלוונטי מתמיד גם עבורנו
"אני עדיין כאן", המתרחש בברזיל של תחילת שנות ה-70, מתאר את מאבקה של אם לשמור על משפחתה לאחר שהאב נעצר בידי השלטונות ונעלם. הגיבורה מגולמת באופן מרשים בידי פרננדה טורס המועמדת עתה לאוסקר על תפקיד זה, וגם אם ישנם חלקים שלא זכו לפיתוח מספק, הסרט חשוב עבור מי שחי בחברה שעוברת תהליכים דומים
ארז דבורה
|
25.02.25
מהבמאי הזה ציפינו ליותר מאשר עוד סרט בסגנון "יעד סופי"
"הקוף", סרטו החדש והמאכזב של אוז פרקינס - מי שאחראי ל"לונגלגס" שעשה גלים בז'אנר האימה - מבוסס על סיפור של סטיבן קינג ועוסק בצעצוע מסוכן של קוף שמביא למותם האכזרי של מי שנמצאים בסביבתו. הבעיה היא שאף אחת מהדמויות לא מעוררת הזדהות, העלילה לקויה, ונראה שכל העניין קיים עבור פרצי הצחוק המזועזעים-נלהבים של הצופים מול עוד אירוע מוות פתאומי ובלתי-סביר
ארז דבורה
|
20.02.25
יש אנשים שיראו את הסרט הזה בגיל הנכון והוא לנצח ייחרת על ליבם. אני לא אחד מהם
ב"אהבה משוגעת", הבמאי הצרפתי ז'יל ללוש בועט בכללי הז'אנר ומנסה לשלב בין דרמת פשע, רומנטיקה אפית ואנרגיות של סרט נעורים. עם פסקול נוסטלגי, עריכה מסחררת ומבט בלתי מתפשר על אהבה טוטאלית – הוא חובט חזק, אבל לצערו הוא לא תמיד פוגע
ארז דבורה
|
19.02.25
גם החן של אניה טיילור ג'וי לא הופך את הסרט הזה ליותר ממשחק מחשב מצולם
מאחורי מותחן הפעולה המד"בי/רומנטי The Gorge של אפל TV פלוס עומדים אנשים מוכשרים, כולל הבמאי סקוט דריקסון ("דוקטור סטריינג'") והכוכבים אניה טיילור ג'וי ומיילס טלר. אבל למרות שהפן הרומנטי של הסרט דווקא עובד, כל היתר סובל מעט מעודף מלאכותיות ומוכיח שבסופו של דבר, ייתכן שתסריט טוב זה דבר די חשוב
ארז דבורה
|
18.02.25
אחרי 24 שנה: "ברידג'ט ג'ונס: חוזרת לשוק" מחזיר את הפרנצ'ייז לימי התהילה שלו
הסרט הרביעי בסדרה המצליחה בכיכובה של רנה זלווגר משלב בין הומור לרגש, עם הופעות אורח של כל הדמויות מהעבר. הפעם, מסעה של הגיבורה עמוק ומשמעותי יותר בהשוואה לסרטים הקודמים, והודות לכתיבה ובימוי מוצלחים, מדובר בהמשכון ראוי. נסלח אפילו ליכולות המשחק של זלווגר
ארז דבורה
|
17.02.25
כמובן שאביב גפן היה הראשון לרוץ לראות את הסרט על בוב דילן - והיה די מושלם
המוזיקאי היהודי הוא תופעה חד-פעמית, יוצר שממשיך להופיע ולפגוש קהל, גם אם ההופעות שלו לא תמיד מתגמלות עבור מעריציו האדוקים. הסרט החדש "אנונימי לגמרי" מצליח ללכוד את דמותו ללא בומבסטיות מיותרת, ומזכיר לנו שבעולם של תוכן מהיר יש מוזיקה שעדיין מצליחה לשנות ולהדהד
אביב גפן
|
16.02.25
"מופע טוטאל" הוא הסרט שחשוב וצריך לראות בימים העכורים האלה
יצירתו של רועי אסף, שגם מככב בתפקיד הראשי כשחקן כושל שמעלה מופע קברט סאטירי פרובוקטיבי בעיירה הדרומית בה הוא מתגורר, הוא פרויקט קולנועי מאוד שמנצל היטב את הנופים הדרומיים ואת העובדה שהוא מתרחש בפריפריה. אבל כוחו מגיע מזה שחסרים לנו היום סרטים בעלי שיניים, שלא לומר ניבים שיינעצו במציאות הישראלית, וסרטו של אסף הוא בדיוק אחד כזה
שמוליק דובדבני
|
16.02.25
10 מועמדויות לאוסקר ו-5 כוכבים מהמבקר - אתם לא רוצים לפספס את "הברוטליסט"
בריידי קורבט מגיש סרט שאפתני ומרהיב, שבמרכזו ארכיטקט יהודי ניצול שואה המנסה לממש את חזונו היצירתי באמריקה של אחרי המלחמה. עם משחק מצוין של אדריאן ברודי, בימוי מדויק, וייצוג יוצא דופן של אמריקה עצמה, אז והיום, מדובר ביצירה נדירה בעוצמתה - גם אם היא דורשת מכם לשבת בקולנוע 215 דקות
שמוליק דובדבני
|
14.02.25
שירה האס צריכה לתבוע את מארוול על מה שעשו לדמותה - ובעקיפין גם לה כשחקנית
"קפטן אמריקה: עולם חדש מופלא" מנסה ללכת בעקבות ההצלחות הקודמות בפרנצ'ייז ולהיות מותחן אקשן-קונספירטיבי. אך כאשר העלילה משעממת ולא קוהרנטית, האקשן אינו מסעיר, והדמויות הראשיות דלות - מדובר בצפייה עגומה למדי, וזה עוד לפני שדיברנו על השטחת הדמות של גיבורת העל הישראלית
ארז דבורה
|
13.02.25
מרוב כשלים, קשה להחליט מה הכי גרוע בסרט הזה
קי הוי קואן שבה את ליבנו ב"הגוניס" ו"הכל בכל מקום בבת אחת", אולם הוא לחלוטין לא מתאים לסרט האקשן החדש "אהבה ומכות אחרות" שם הוא מגלם את התפקיד הראשי. וגם הסרט עצמו כושל: העלילה מנסה להיות מוזרה, לא צפויה ומתוחכמת; לשלב בין אקשן מוקצן, לרומנטי, לקומי ואפילו לפאתוס רגשי. אבל צריך הרבה אופטימיות להאמין שהחיבור הזה יעבוד
ארז דבורה
|
09.02.25
בסרט הזה נועה קולר נותנת הופעה שאין בה אפילו טון מזויף אחד
אחות בטיפת חלב חולמת על תינוק משלה, ובינתיים מסייעת לתושבות קשות-היום של שכונה קשוחה בחיפה בסרטה המדויק של סופי ארטוס, "חליסה", שמוביל את הגיבורה שלו לכמה מקומות אפלים למדי, ומציג את האימהוּת לא כאובססיה אלא כרגש שאי אפשר לעמוד בפניו
שמוליק דובדבני
|
07.02.25
טימותי שאלאמה מפצח את החידה ששמה בוב דילן - וזה שווה אוסקר
"אנונימי לגמרי" הוא סרט נהדר שהשעתיים ורבע שלו חולפות ביעף, למרות - ואולי בגלל - שהוא לא חוסך מהצופה את הפגמים והמורכבויות של גיבורו, גאון מוזיקלי של פעם בדור, שאותו מגלם בכישרון רב שאלאמה המוכשר. אך ערכו הגדול ביותר של הסרט טמון בכך שהוא חושף דור חדש של חובבי מוזיקה ליצירה כבירה שהסתיימה לפני שהם נולדו
אמיר שוורץ
|
06.02.25
סרט אנימציה ללא מילים על חתול מאיים על דיסני ופיקסאר
"עם הזרם", שעוקב אחר מסעם של חתולה שחורה, לברדור ידידותי, למור חמדן, עוף דורס אצילי, וקאפיברה טוב מזג בעולם פוסט-אפוקליפטי, כבר ביסס את מעמדו כחביב הפסטיבלים. ועם סגנון חזותי ייחודי ובלי מילים בכלל (!), הוא יכול להמשיך עם ההצלחה הזו כל הדרך לאוסקר
ארז דבורה
|
04.02.25
מלא טוויסטים ודי שטחי - אבל "חברה מושלמת" יספק את קהל היעד שלו
סאטירת האימה-מד"ב של דרו הנקוק עמוסה בתפניות עלילתיות ותוך כדי מנסה לייצר איזה מסר פמינסטי - אך עוד לפני שמצליחה להגיע לנקודה, אנו מבינים את הסיבה שלשמה התכנסו באמת: הומור שחור ומדמם
ארז דבורה
|
03.02.25
מעולם לא העז סרט ישראלי להציג כך משפחה שכולה - ואפשר לומר זאת לזכותו
"כביש הסרגל" נמצא בעולם הפילם נואר, אבל יחד עם זאת הוא ישראלי כל כך. מיה דרייפוס מביימת במיומנות תסריט מתח כתוב היטב ונהנית מתצוגת משחק נפלאה של טלי שרון
שמוליק דובדבני
|
02.02.25
"5 בספטמבר" מהדהד את הטראומה שחווינו - וזה מצמית
הסרט מתאר את טבח הספורטאים הישראלים באולימפיאדה במינכן - מנקודת המבט של אנשי מחלקת שידורי הספורט של רשת ABC האמריקאית, אשר מצאו את עצמם בסיטואציה ונאלצו להגיב. זהו סרט שמעלה על נס את פועלם של עיתונאיים מקצועיים - אבל אנו צופים בו בנשימה עצורה גם מפני שנשקפת ממנו הטראומה שחוותה ישראל לפני למעלה משנה
שמוליק דובדבני
|
31.01.25
המותחן הזה מתרחש בוותיקן המושחת - וקשה שלא לראות דמיון למתרחש בישראל
"עד שייצא עשן לבן", שעוסק בתככים ובמזימות סביב תהליך בחירתו של אפיפיור חדש לאחר מותו של הקודם, נהנה מבימוי קולח ומצטיין גם בכל הנוגע לצילום, עיצוב התפאורה והמוזיקה. הסך הכול מבדר ומהנה, אולם השחיתויות נחשפות בסרט באופן לא מאוד משכנע, מה שהופך את הסיפור הבלשי למעט מאכזב וחסר פואנטה. והטוויסט המגוחך בסוף? ובכן, לפחות יש בו משהו אירוני
שמוליק דובדבני
|
30.01.25
גם שעה וחצי זה יותר מדי זמן לבלות במחיצתם של הדמויות ב"טיסה מסוכנת"
מל גיבסון, שבעבר הפגין כישרון כבמאי אקשן, נכשל לשחזר את העוצמה של יצירותיו הקודמות, ו"טיסה מסוכנת" מתגלה כאכזבה עם דמויות מעצבנות וסצנות משעממות וחסרות היגיון. הסרט, בכיכובם של מארק וולברג וטופר גרייס, מתרחש כולו לאורך טיסת הברחה של עד מדינה וכשם שהוא צפוי הוא גם מתסכל ומתיש
ארז דבורה
|
27.01.25
"סחורה יקרה מכל" מבהיר שמה שקרה בשואה יכול לקרות גם היום
סרט האנימציה של הבמאי זוכה האוסקר מישל האזנוויציוס, העוקב אחר איכר אנטישמי ואשתו שמאמצים תינוקת יהודיה, מתאר אנטישמיות כתפיסה שהופכת אנשים לחסרי-לב. אבל זהו לא סרט דידקטי או מוסרני, והוא אינו נרתע מלאייר את מה ש"אסור". התוצאה מספקת התמודדות מעניינת, מאתגרת וראויה עם השיח שלא פעם חוטא בקלישאות על השואה וייצוגיה
שמוליק דובדבני
|
26.01.25
הגימיק של "נוכחות" ממצה את עצמו מהר מאוד - תסריט אמין ולא מרושל היה עוזר
סרט האימה הקונספטואלי של הבמאי סטיבן סודרברג מצולם כולו מבעד לעינייה של יישות אפלה. קיצוץ של כמה סצנות היה כנראה משדרג אותו - אך כעת הוא הרבה תנועות מצלמה ומעט תוכן
ארז דבורה
|
24.01.25
כריסטופר ריב היה הרבה יותר מסופרמן - הוא באמת היה גיבור
סרט דוקומנטרי חדש אודות ריב, שגילם את איש הפלדה בסדרת סרטי "סופרמן" ונותר משותק לאחר שנפל מסוסו, מספק מבט חדש ומרתק לתוך חייו של השחקן ומשפחתו. "סופר/מן: סיפורו של כריסטופר ריב" מצליח לעורר עניין ולרגש מבלי לעסוק ברכילות זולה
שמוליק דובדבני
|
23.01.25
קיליאן מרפי עשה עבודה מרשימה בעיצוב הדמות הזו. חבל שהיא קצת משעממת
הדרמה "דברים קטנים כאלה" מתרחשת באירלנד של שנות ה-80 ועוסקת ב"מכבסות מגדלנה" הידועות לשמצה, שבהן נכלאו נשים צעירות. מרפי זוכה-האוסקר מגלם פה גבר שעובר תהליך התלבטות מוסרית ופרקטית בנוגע ליכולתו לעמוד מנגד אל מול הזוועות - אבל הקצב האיטי של הסרט, האופי המרומז והדמות המופנמת עד כאב שבמרכז הסיפור, ובכן, הם לא בדיוק מתכון לסיפוק הקהל
ארז דבורה
|
21.01.25
"הסיפור של סולימן" הוא תזכורת כואבת למחיר ההישרדות של האנשים השקופים
הסרט עוקב אחר יומיים קריטיים בחייו של סולימן, מהגר עבודה מגיניאה שחי בצרפת ומתמודד עם המורכבות של הישרדות בשולי החברה. באמצעות תנועת מצלמה קרובה ונשימה עצורה, הוא חושף את הלחצים האדירים המונחים על כתפיו של אדם שנאבק על זכותו לחיים טובים יותר, ומעצב את הרגעים שבהם אנושיות ופגיעות מתנגשות עם ביורוקרטיה חסרת רחמים
ארז דבורה
|
20.01.25
זמננו קצוב עלי אדמות. אל תשקיעו אותו בסרט החדש של ג'יימי פוקס וקמרון דיאז
עם סצנות פעולה בינוניות ונטולות תחושת סיכון אמיתי, דמויות שטוחות ולא מעט הומור משומש, ייתכן שבהשוואה לתוצרים הבידוריים הירודים ביותר של נטפליקס,"חוזרים לעניינים" הוא עדיין קצת יותר טוב. ובכל זאת, הוא לא טוב. בשביל זה חזרה קמרון דיאז מפרישה?
ארז דבורה
|
19.01.25
בלי שיניים: הניסיון להפוך את איש הזאב לרלוונטי ומקורי מסתכם בסרט בינוני
טרנספורמציות של אדם לזאב ליוו את התרבות האנושית במשך אלפי שנים, אך בעיבוד הקולנועי החדש "איש זאב", הניסיון להחיות את המפלצת הקלאסית חיוור למדי. ניתן להעריך את האנושיות שהשחקן כריסטופר אבוט מצליח לבטא גם מבעד לאיפור הזאבי, אבל לא היה מזיק אם הדמויות הנוספות וסיפוריהן היו מעניינים יותר
ארז דבורה
|
17.01.25
אפילו ליאור רז ורותם סלע לא גורמים לנו לרצות לצפות ב"סודה"
למרות מיומנותו, סרטו החדש של הבמאי ארז תדמור - שמתרחש בשכונה צפונית בישראל של שנות ה-50, שם אישה נחשדת כמי שהייתה קאפו באושוויץ - נשען על תסריט חלש למדי. הוא לוקה במידה של וולגריות, מתפזר על פני כמה נושאים שאף לא אחד מהם נידון בו בצורה מספקת, ובקשר לסלע ורז - ובכן, אפילו צל של מבטא היה עוזר
שמוליק דובדבני
|
16.01.25
מצחיק, טראשי ולפעמים מביך: בסרטו החדש רומן פולנסקי מקיא על האנושות
בגיל 91, אחרי שנרדף (בצדק), הוקע ובוטל, הבמאי האגדי שב עם "מלון פאלאס" המושמץ שעוסק בחבורת עשירים מנוונים ונהנתנים שמתקבצים במלון פאר שווייצרי עם בוא המילניום החדש. אם זהו אקורד הפרידה של פולנסקי, אין בו שמץ של נחמה או התנצלות, רק מופע וולגרי שנרשם כאחד מרגעיו הפחות טובים. ועדיין, זה סרט טוב בהרבה ממה שסיפרו לכם - ומי שזה לא מוצא חן בעיניו, מוזמן להתעלם
שמוליק דובדבני
|
14.01.25
בסרט החדש של ג'רארד באטלר יש הרבה אקשן ואפילו עברית, אבל לא היגיון עלילתי
"מאורת הגנבים: פנטרה" מנסה להמשיך את עלילת הסרט הקודם עם תפאורה אירופית, אקשן מלוטש ושאיפה לסגנון מתוחכם, אך הוא נופל בחוסר אמינות ודמויות משנה לא מפותחות. למרות שמעריציו של באטלר בוודאי ישמחו לצפות בו, צריך לקחת בחשבון ששעתיים ורבע להפקה כזו זה פשוט אורך מופרז
ארז דבורה
|
12.01.25
אנחנו יודעים בדיוק איך נראה "סרט שואה" - "כאב אמיתי" מצליח לחדש ולרגש
עם סיפור אודות צמד בני דודים שנוסעים לטיול שורשים בפולין, ג'סי אייזנברג -
ארז דבורה
|
10.01.25
התבגרות מינית, הריון והשפעות של פליני: הסרטים הישראלים בפסטיבל חיפה
מ"מופע טוטאל" הקברטי-סאטירי הנועז, דרך האודיסיאה החיפאית של "נדל"ן -סיפור אהבה" ו"חליסה" הלא פשוט אך מרגש, ועד ל"בנות כמונו" המרשים מבחינות רבות: בחרנו ארבעה מהסרטים הישראליים הראויים שהתחרו השנה בפסטיבל הסרטים חיפה, ושאותם יש לקוות שתראו בקרוב על מסך גדול ליד ביתכם
ארז דבורה
|
09.01.25
בתצוגת משחק נועזת, דניאל קרייג משאיר את ג'יימס בונד הרחק מאחור
"קוויר", סרטו החדש של לוקה גואדנינו, מעבד למסך את סיפורו המאתגר והפרובוקטיבי של וויליאם ס. בורוז, אחד מהיוצרים המיתיים (והידועים ביותר לשמצה) של דור הביט. אך למרות שהוא מרכך אלמנטים מסוימים, זה קורה בניסיון לבטא באופן עמוק יותר פגיעות רגשית אנושית, ולעצב דמות ועלילה עם ממד רומנטי יותר מהמקור. וכוכב הסרט דניאל קרייג? ובכן, טרם ראיתם אותו כך
ארז דבורה
|
09.01.25
"המסדר" הוא תזכורת שלכל ימין קיצוני יש ימין קיצוני יותר
המותחן החדש עוקב אחר סוכן FBI (ג'וד לאו) שמגיע לעיירה באיידהו, אחרי קריירה מזהירה במאבק נגד ה-KKK והקוזה נוסטרה, ונאלץ להתמודד עם ארגון טרור ששואף להלחם בממשל האמריקני ולהפילו. למרות שהוא מתרחש לפני כמה עשורים, ומזכיר סרטים שנעשו בשנות ה-70 - הסרט רלוונטי מאוד לאמריקה של היום, ובמידה רבה גם לישראל
שמוליק דובדבני
|
08.01.25
רובי וויליאמס הוא קוף בסרט על חייו - איכשהו זה מצליח לו
עם הבחירה הביזארית של קוף ממוחשב שמגלם את הגיבור, "Better Man: סיפורו של רובי וויליאמס" מתגבר על תסריט נטול מעוף שעמוס בדיאלוגים בגרוש - בעיקר בגלל השילוב הזה של חן טבעי ונרקיסיזם עתיר מודעות עצמית שטבוע בוויליאמס עצמו
עינב שיף
|
07.01.25