בזמן שבהפועל ת"א בוחנים את אפשרות לעבור להיכל מנורה מבטחים בעונת המשחקים הקרובה, במרחב ירקון של משטרת ישראל שלחו מכתב לחברת היכלי הספורט ת״א-יפו וליו"ר המועדון רמי כהן עם סירוב לחידוש רישיון עסק עבור היכל קבוצת שלמה. הקבוצה לא תוכל לארח משחקים באולמה הביתי עד שתקבל אישור מהמשטרה.
במכתב שנשלח הובהר כי הסירוב לרישיון עסק הוא כתוצאה מכך שהאולם אינו עומד בתנאי המשטרה מאחר ואין אישור קונסטרוקטור ליציעים 1 ו-3 – היציעים שנמצאים מאחורי הסלים. עוד צוין שתוכנית האבטחה אינה מעודכנת - במקום יש ציר חירום אחד המתאים לתפוסת קהל מקסימלית של עד 3,000 איש, כשהתפוסה המרבית באולם היא 3,500, ועל כן נדרש ציר חירום נוסף.
המכתב של משטרת ישראל
במכתב גם צוין כי "העסק מסורב בשל אירועי עבר, המלמדים כי המתקן אינו עומד בתנאים שמאפשרים ניהול אירוע סדר ציבורי, הן בשל היעדר מערכת ספירת קהל והן בשל אי מענה לזליגת קהל בין היציעים באופן המקשה על כוחות ההצלחה והחירום לפעול במקרה הצורך".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "היכלי הספורט ת"א-יפו ביקשו לחדש רישיון עסק לאולם הספורט כנדרש לפי צו רישוי עסקים, תשע"ג-2013. במסגרת תהליך זה, העסק נדרש לעמוד בתנאי פריט הרישוי כמפורט בחוק אשר נדרשים על ידי המשטרה ורשויות אחרות, וזאת בין היתר במטרה להבטיח את שלום הציבור ובטחונו, אולם בשלב זה אין הוא עומד בהם ולפיכך סורבה בקשתם לעניין חידוש הרישיון מטעם המשטרה".