החמרה במצבו הרפואי של הרב חיים קניבסקי: בני משפחתו של המנהיג החרדי בן ה-92 שחלה בקורונה עדכנו כי במהלך הלילה והבוקר (ו') "חלו שינויים במדדי החום והסטורציה" בגופו, וכי רופאיו איבחנו כי הוא נמצא כעת "בשלב השני והמסוכן של המחלה". עם זאת, הדגישו במשפחת קניבסקי כי "הרב מרגיש טוב ומקיים את סדר יומו כרגיל", וקראו לציבור להתפלל לרפואת שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים.
<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות>>
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר כי הוא "מצטרף לתפילות המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב חיים קניבסקי. אל נא רפא נא לו".
לפני שבוע, ערב סוכות, נודע כי הרב, בן 92, נבדק לקורונה בעקבות עליית חום, ואובחן כחולה בנגיף. "הרב מרגיש כעת טוב וממשיך בסדרי לימודו כרגיל", מסרו אז בני משפחתו, "כמובן תחת השגחה רפואית צמודה".

1 צפייה בגלריה
הרב חיים קניבסקי
הרב חיים קניבסקי
הרב חיים קניבסקי בתמונה ששחררה המשפחה לאחר ההודעה. "ממשיך בלימודו"
השבוע צולם הרב מוקף בבני משפחה ומקורבים, ככל הנראה השוהים עמו בבידוד, כאשר מחוץ לביתו ניגנה תזמורת (ללא קהל) לכבוד שמחת בית השואבה. היום, כאמור, דווח על שינוי לרעה במצבו.
במהלך השבוע שקדם לאבחונו, התגלו כמה מבני משפחתו ומקורביו של הרב, שחלקם באים במגע יומיומי איתו, כחיוביים לקורונה - והרב מיד הורחקו מביתו. עם זאת, גם לאחר החשיפה לחולים המאומתים לא הוכנס לבידוד מלא כנדרש, שכן מפאת גילו ומצבו הוא זקוק להשגחה ולסיוע בהתנהלות היומיומית.