טרגדיה מזעזעת בעיר החרדית לייקווד שבניו ג'רזי: נעמי אלקינס (27) הואשמה היום (ד') כי הטביעה למוות את שתי בנותיה, בנות פחות מ-3, במקלחת בביתן. קודם לכן היא דקרה את הבת הקטנה. מדובר במשפחה חרדית, המוכרת היטב לתושבים במקום.
האם הואשמה בשתי עבירות של רצח בכוונה ובדיון בבית המשפט נקבע כי היא לא יכולה להשתחרר בערבות.
(דיווח על הרצח בארה"ב)

השכנים סיפרו שראו אדם מבצע החייאה באחת הילדות בתוך אמבולנס. לדבריהם, מעולם לא קרה דבר כזה באזור, שבו אוכלוסייה חרדית גדולה.
המשטרה המקומית אישרה לתקשורת רק שהיא חוקרת את מותן של שתי פעוטות. במהלך הלילה הגיעו כוחות גדולים מאוד של משטרה למקום.
הקהילה החרדית בלייקווד פרסמה הלילה הודעה רשמית שבה נכתב: "הקהילה שלנו חוותה טרגדיה הרסנית ואנו מבינים שרבים מכם פנו אלינו ותוהים מדוע לא פרסמנו על כך פוסטים. אנו רוצים להבטיח לכם שההחלטה שלנו לא לשתף את החדשות היא מכוונת ומונחה על ידי חוכמתם של הרבנים שלנו, שייעצו לנו לתת עדיפות לרגישות וחמלה ברגע קשה זה".
1 צפייה בגלריה
נעמי אלקינס, האם שמואשמת ברצח בנותיה
נעמי אלקינס, האם שמואשמת ברצח בנותיה
נעמי אלקינס, האם שמואשמת ברצח בנותיה
(צילום: כלא מחוז אושן)
עוד נכתב בהודעה הרשמית: "בזמנים של טרגדיה, ההתמקדות שלנו צריכה להיות בתמיכה במשפחות וביחידים שנפגעו. אנו מאמינים שחלק מהדברים מכאיבים ופוגעים מכדי לחלוק אותם ללא סיבה מוצדקת, ואנו בוחרים ללכת לפי הנחיות רבותינו ועקרונות השכל הישר ודעת התורה".
עם זאת, אתר חרדי אחר באזור ניו ג'רזי עוד הספיק לדווח על הטרגדיה לפני איסור הרבנים: "על פי מידע ראשוני שקיבלנו מגורמים רשמיים, שני ילדים נהרגו על ידי קרוב משפחה בלתי יציב לכאורה של הילדים. החשוד נעצר במקום".
פורסם לראשונה: 10:02, 26.06.24