גבר יהודי, שהיה בדרכו לבית כנסת בשבת בבוקר בשכונת ווסט רוג'רס פארק בשיקגו, נורה בגבו ונפצע. שוטרים שהוזעקו למקום ניהלו קרב יריות עם החמוש – שלפי עדי ראיה צעק "אללה אכבר", בעודו יורה לעבר שוטרים. כך דיווח אתר Yeshiva world news. צפו בתיעוד מחילופי האש עם השוטרים:
חילופי האש עם השוטרים
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות)

התקרית התרחשה בסביבות השעה 9:35 בבוקר שבת בבלוק בשדרות צפון וושטנו, אזור של קהילה יהודית אורתודוקסית גדולה. הקורבן בן ה-39 צעד בשכונה כאשר ניגש אליו מאחור גבר חמוש בן 23, שפתח באש ופגע בכתפו, כך לפי משטרת שיקגו. היהודי אושפז ושוחרר מבית החולים.
20 דקות לאחר מכן, סמוך לשעה 9:55 בבוקר, חזר היורה שנמלט לסמטה ואז ירה לעבר שוטרים ופרמדיקים. המשטרה דיווחה כי אמבולנס נפגע מירי במהלך חילופי האש, שנמשכו כשתי דקות וחצי, כאשר החשוד ירה ממקומות רבים באזור. בסרטון (אחרי כ-45 שניות) נשמע היורה צועק בבירור "אללה אכבר".
1 צפייה בגלריה
היורה (מוקף בעיגול) מכוון את אקדחו לעבר השוטרים
היורה (מוקף בעיגול) מכוון את אקדחו לעבר השוטרים
היורה (מוקף בעיגול) מכוון את אקדחו לעבר השוטרים
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות)
האירוע הסתיים ליד בלוק 6800 בשדרת צפון וושטנו, שם השוטרים פגעו בחשוד מספר פעמים. החשוד, שזהותו לא פורסמה, פונה במצב אנוש לבית החולים סנט פרנסיס. השוטרים מצאו את כלי הנשק ששימש לירי, כך מסרה המשטרה.
הפצוע קיבל טיפול בבית חולים סמוך ומאז שוחרר. הרשויות דיווחו כי לא נפגעו שוטרים במהלך האירוע. במשטרה סירבו שוב ושוב להגיב על השמועות שלפיהן החמוש תקף את הקורבן מכיוון שהוא יהודי.
בקהילה היהודית זועמים על כך שמשטרת שיקגו לא הזכירה את היותו של הקורבן יהודי, וגם לא סיפקו או אפילו שיערו מניע כלשהו לירי, שנראה כי כוון לקורבן כי הוא יהודי. בקהילה היהודית דורשים תשובות מגורמים במשטרה כדי להסביר את אדישותם לכאורה לפרטים המדאיגים של המתקפה.