רגע לפני שנועה קירל נחתה חזרה בישראל, בתום הופעה מוצלחת באירוויזיון בליברפול, אירע מקרה משעשע ויוצא דופן במטוס שבו נסעה. הכול החל כאשר נכתב על המסכים במטוס: "כל הכבוד לנועה. גאים בך". אחד הנוסעים שתהה מה פירוש הדבר, הרב יוסף צבי רימון המכהן כרב המועצה האזורית גוש עציון, ניגש לנוסעת שישבה במושב שלידו במחלקת העסקים ושאל: "את יודעת מי זו נועה?" והנוסעת הצעירה השיבה: "זו אני!"
<< הכול על העולם היהודי – בדף הפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו >>
"אז מה עשית? מדוע יש שלטים לכבודך?" שאל אותה הרב. "זכיתי במקום השלישי באירוויזיון", ענתה נועה קירל, שהתפלאה כי לא זיהה אותה.
1 צפייה בגלריה
הצילום של נועה קירל לצד הרב רימון במטוס
הצילום של נועה קירל לצד הרב רימון במטוס
הצילום של נועה קירל לצד הרב רימון במטוס
(צילום: מתוך פייסבוק)
"היא ואמא שלה התחילו לספר לי שהסבא היה רב וסופר סת"ם, ונועה אמרה שבאירוויזיון בבוקר אמרה ברכות השחר, ושלא הפעילה טלפון נייד בשבת", סיפר הרב רימון לקרוביו. "היא שאלה מה אני עושה. אמרתי לה שאני הרב של גוש עציון ואם יש לה פעם שאלה היא יכולה לפנות. אז היא התרגשה וביקשה את המספר שלי. צילמה סלפי ושלחה לי את התמונה". התמונה והסיפור שמאחוריה הופצו עד מהרה ברשתות החברתיות וזכו לתפוצה רחבה.
לצד תפקידו כרב מועצת גוש עציון, הרב רימון, המתגורר ביישוב הדתי-לאומי אלון שבות, מתפקד כרב המרכז האקדמי לב ועומד בראשות עמותת "סולמות", שהוכרזה לאחרונה כזוכת פרס אורי אורבך לתרבות יהודית. הוא נכדו של המשורר הידוע יוסף צבי רימון, ונקרא על שמו.