בצרפת מזועזעים מאונס הילדה היהודייה בת ה-12 על ידי נערים וילדים בני 12 ו-14, רק בשל היותה יהודייה. על פי החשד, השלושה הכו את הילדה והעליבו אותה בשל דתה במבנה נטוש בעיירה סמוך לפריז. לאחר מכן הם אנסו אותה, ובדיקה רפואית אישרה כי היא אכן נאנסה. עוד דווח בצרפת שהחשודים קראו לילדה "יהודייה מלוכלכת" ואף צילמו אותה. אחד מהם הצמיד מצית לפניה ואיים לשרוף אותה.
2 צפייה בגלריה
אבטחה ליד מגדל אייפל
אבטחה ליד מגדל אייפל
אבטחה ליד מגדל אייפל
(צילום: Benoit Tessier / רויטרס)
הרב חיים קרסייה, רבה הראשי של צרפת ומראשי ועידת רבני אירופה, אמר כי מאז מתקפת הטרור של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר נרשמה עלייה חדה במספר מקרי השנאה והאלימות נגד יהודים ברחבי צרפת: "נרשמו 1,600 מקרי אלימות בשלושה חודשים, לעומת ממוצע של 400 מקרים בשנה לפני אירועי אוקטובר".
על האונס הוא אמר: "בשבת האחרונה, ילדה יהודייה בת 12 בלבד נאנסה על ידי קבוצת נערים, על פי החשדות על רקע מוצאה היהודי של הנערה. כל מקרה אונס ולא משנה על איזה רקע הוא מקרה מתועב, שאין לו מקום בעולמנו. אך מקרה האונס של הילדה, שנולדה להורים יהודים, מזכיר לנו את התקופות שבהן העם היהודי נרדף רק כי נולדנו לדת שונה".
2 צפייה בגלריה
ז'אן לוק מלנשון מנהיג קואליציית שמאל וירוקים מצביע ב סבב ראשון ב בחירות ל פרלמנט  ב צרפת בקלפי במרסיי
ז'אן לוק מלנשון מנהיג קואליציית שמאל וירוקים מצביע ב סבב ראשון ב בחירות ל פרלמנט  ב צרפת בקלפי במרסיי
ז'אן לוק מלנשון, מנהיג מפלגת השמאל הקיצוני
(צילום: AFP)
הרב קרסייה הפנה אצבע מאשימה למפלגתו של ז'אן לוק מלנשון. "אנו סבורים כי מפלגת השמאל הקיצוני, שמתמודדת בימים אלו בבחירות בצרפת, אחראית ישירה למצב היהודים כיום בצרפת", הוא אמר. "כמות ההסתה והשנאה ללא ספק מעלה חששות למה שיקרה אם המפלגה הזו תמשיך להתקיים. PG היא מפלגה מסוכנת, שראתה את אירועי 7 באוקטובר והחליטה שאין ולא היה טבח. במקום להרגיע את המצב ברחובות, המפלגה מסיתה לאנטישמיות שמובילה למקרים כמו פרשת האונס הנוכחית. הפוליטיקאים ברחבי העולם חייבים להבין: כל מילה שיוצאת לכם מהפה יכולה לפגוע אזרח רק כי הוא משתייך לפלג שונה. אנחנו נלחמים בהגנה על יהודים ברחבי העולם".