קבוצת ילדים חרדים, ששיחקה על מדרכה בוויליאמסבורג שבברוקלין, הותקפה בידי גבר שהגיע למקום על אופניים. התיעוד של המקרה, שאירע ביום ראשון בשבוע שעבר, פורסם בסוף השבוע בארצות הברית ועורר זעם רב. המשטרה חוקרת ונכון להיום לא נעצר אף חשוד.
התיעוד חשף: ילדים חרדים הותקפו בברוקלין

בצילומי מצלמות האבטחה של האירוע, נראה התוקף מכה ילד אחד בפניו באגרוף, מפיל אותו ארצה, ולאחר מכן זורק ילד נוסף לקרקע, ובועט בו שוב ושוב. הילדים נמלטו מהמקום, והאיש עלה על אופניו ונמלט מהמקום.
לפי משטרת ניו יורק, נפגע אדם נוסף שלא תועד בווידאו. התוקף תקף אב ובנו שהיו גם הם על המדרכה באותו אזור. החשוד דחף את האב לקרקע, וגרם לפצע קל בראשו. לאחר מכן הוא נמלט לכיוון דרום בשדרות פרנקלין.
1 צפייה בגלריה
זירת התקיפה בברוקלין
זירת התקיפה בברוקלין
זירת התקיפה בברוקלין
בתקיפה אנטישמית אחרת, נערה בת 14 הותקפה באכזריות על ידי תלמידה אחרת בגלל היותה יהודייה. הקורבן, ישראלית-קנדית בת 14 מניו ברונסוויק בקנדה, סיפרה ל-Canadian Jewish News כי היא הותקפה בחודש שעבר. התקיפה תועדה בווידאו, והתרחשה בשעות הצהריים בחניון סמוך לשטח בית הספר.
בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראית תלמידה רצה לעבר הנערה הישראלית-קנדית, מטיחה אותה לקרקע וחובטת בה שוב ושוב ליד עוברי אורח. אדם מבוגר עמד כמה מטרים מהאירוע והתבונן במתרחש. הנערה הותקפה קשות וסבלה מחתכים, שריטות וחבורות.
לדברי הנערה, התוקפת מציקה לה כבר חודשיים. הנערה הוסיפה כי היא ניסתה להימנע מעימות עם התוקפת באותו יום, לאחר שזו הושעתה לחמישה ימים. כשהתלמידה התוקפת חזרה, הומלץ לנערה הישראלית-קנדית להשתמש בחדר השירותים של המורים, להישאר בבניין בית הספר במהלך היום, ולא ללכת לבד.