בזמן שמקצצים בתקציב – יוצאת הרשות לזהות יהודית בקמפיין בטלוויזיה על גבורת לוחמים יהודים, מימי המכבים ועד ימינו. עלות הקמפיין של הרשות, שבראשה עומד סגן השר אבי מעוז, היא 1.5 מיליון שקלים.
במהלך חג החנוכה מתכננת הרשות לערוך כנס בשם "דורות של לוחמים". לקראת הכנס, כחלק מפעילות הרשות לחיזוק הזהות היהודית, יושק קמפיין הטלוויזיה.
הכנס עצמו יוקדש לגבורה צבאית ואזרחית, ויכלול הוקרה לחיילים, תושבי העוטף, אזרחים שהתנדבו לעזור, משפחות מפונים מהצפון והדרום, משפחות חטופים ומשפחות שכולות. כהכנה לאירוע השיא, תיערך פעילות חינוכית-ערכית להעמקת הקשר לירושלים ולחיזוק ההכרה בערכה ההיסטורי והעכשווי שלה כבירת ישראל, תוך היכרות עם פרקים בתולדותיה ופועלם של אנשי מופת בעיר.
ימי חנוכה נבחרו כזמן המתאים לעיסוק בנושא הגבורה וההזדהות עם ערכים מרכזיים, שמכוונים לחינוכם של בני הנוער בישראל ולהוקרת הלוחמים והנופלים באמצעות סיפורי הגבורה. הקמפיין יצולם בירושלים ויזמין את הציבור להשתתף או לצפות בטקס ההוקרה ללוחמים.
בדיון של ועדת המכרזים, שאישרה את ההתקשרות עם חברת ההפקה, הוסכם כי "לקמפיין יש ערך משמעותי בחיבור בין היבט אקטואלי לחיבור רגשי עם הצופים, תוך יצירת זיקה לסיפור ההיסטורי של לוחמים ממלחמות ישראל לאורך השנים. הוסכם כי המרכיב המרכזי בקמפיין יהיה תשדיר טלוויזיה מקיף שישלב את כל האלמנטים הנדרשים, ויניע את הצופים להשתתפות או צפייה בכנס וכן להזדהות עם ערכי הגבורה. במסגרת הדיונים, עלתה האפשרות להתמקד בקמפיין הכולל תשדיר מידע קצר על הטקס, שיופץ במדיות שונות, אולם כאמור הושם דגש על חיבור רגשי שמציג רב-דוריות של לוחמים, תוך שילוב חומרים תיעודיים מארכיונים. בנוסף, הודגש הצורך בשידור בסמוך לחדשות, במיוחד במהלך תקופה זו".