לרוב שי אלברכט מעלה סרטונים עם מוזיקה קופצנית ומדגימה תרגילי כושר באווירה שמחה, אבל בימים האחרונים, אושיית הרשת היהודייה נמצאת בישראל עם משפחתה, והיא מעלה לאוויר תוכן אחר לגמרי.
מאמנת הכושר שגרה בחווה במרילנד הגיעה לארץ לחופשה במהלך חג הסוכות אחרי שנים שלא ביקרה בישראל. לקראת סיום החופשה, התחילה המלחמה – ואלברכט התחילה לשדר פוסטים מרגשים על המצב בעיניים של יהודייה אמריקנית.

ביום הראשון למלחמה היא העלתה פוסט עם הכותרת "שום דבר לא מכין אותך לזה" בקול חנוק מדמעות: "היום התעוררנו לצליל של מתקפה נגד ישראל. התעוררנו לקולות האזעקה בירושלים שמתריעות לאנשים שיש טילים ששוגרו עליהם. נכנסנו עם הילדים למרחב המוגן עם כל כך הרבה פחד בעיניים. היום ראיתי אבות מברכים את הבנים שלהם, רגע לפני שהם יוצאים לקרב. היום ראיתי אימהות מנשקות את הבנים שלהן לשלום, אולי בפעם האחרונה. שמעתי על הדברים האלה בעבר, אבל אף פעם לא עברתי משהו כזה. היום דיברנו לראשונה עם הילדים שלנו על מה זה מתקפת טרור.
"כשהלכנו בחזרה למלון שלנו הייתי צריכה להגיד לבן שלי להיות זהיר ולהסתכל מסביב על מכוניות חשודות, כי בזמנים כאלה יש כאלה שינסו לפגוע ביהודי רק כדי להגיד שהם פגעו ביהודי. היום הסתכלתי לבן שלי בעיניים מאות פעמים ואמרתי לו שהכול יהיה בסדר, כי הוא המשיך לשאול שוב ושוב האם הכול יהיה בסדר. הייתי צריכה להגיד לו שהכול יהיה בסדר, למרות שאני לא ממש יודעת. יש משהו בתחושה שאני ביחד עם המשפחה שלי והעם שלי, תחושת פחד אבל עם זאת הרגשה שאני במקום הנכון. אני רוצה לומר לכל אחיי ואחיותיי שילדיהם נמצאים בקרב או אלה שאיבדו את קרובים, שכולנו כאן איתם. כולנו אחד ואתם לא לבד. אני מתפללת שכולם יהיו בטוחים ושהכול יהיה בסדר".

בהמשך עברה אלברכט עם משפחתה לגבעת שמואל, והעלתה משם פוסט שמראה את היירוטים מעל שמי העיר. בפוסט נוסף שהעלתה אתמול בערב שיתפה אלברכט כי יחד עם תושבים מקומיים נוספים הם ארגנו סעודה ותרומות לחיילים. היא שוחחה עם החיילים ואחד מהם סיפר על הגעגועים למשפחתו וילדיו. בסיום המפגש התפללו הנוכחים לשלום החיילים ואלברכט קראה לעוקביה להצטרף לברכות והתפילות.