2 צפייה בגלריה
הרב חיים קנייבסקי
הרב חיים קנייבסקי
הרב חיים קנייבסקי
(צילום: שוקי לרר)
נמשכים המאמצים לעידוד התחסנות הילדים מפני נגיף הקורונה: המנהיג החרדי הבכיר, הרב חיים קנייבסקי, קורא להורים לחסן את ילדיהם בגילי 5 ומעלה, וקובע כי אל להם לחשוש מנזקים עתידיים למתחסנים. במערכת הבריאות מקווים כי דברי "שר התורה" הליטאי יזניקו את שיעור המחוסנים הצעירים במגזר.
<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו >>
הבוקר (ה') נפגשו הרב קנייבסקי ורופאו האישי, ד"ר משולם הרט, עם ממונה הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, ועם ראש צוות המומחים של "מגן ישראל" ומנהל מכון המחקר של קופת החולים כללית, פרופ' רן בליצר, כדי לשמוע מהם סקירה על יעילות החיסונים ועל מידת בטיחותם. לאחר שהרב השתכנע מהם בעניין, הוא הצטרף להמלצתם לחיסון הילדים. בהזדמנות זו גם בירך המנהיג החרדי את המתחסנים העתידיים בבריאות איתנה, ולעובדי מערכת הבריאות איחל הצלחה.
2 צפייה בגלריה
הרב חיים קנייבסקי
הרב חיים קנייבסקי
פרופ' זרקא ופרופ' בליצר בבית הרב חיים קנייבסקי
(צילום: שוקי לרר)
במהלך הפגישה, שהתקיימה בביתו של "גדול הדור" בבני ברק, הציגו פרופ' זרקא ופרופ' בליצר למארח את אישורי ה-FDA ומשרד הבריאות למתן החיסון גם לקבוצת הגיל הזו, את חוות הדעת של רופאים בכירים בעניין ונתונים המגבים אותה, את תוצאות מבצע החיסונים של מיליוני ילדים בארה"ב - ואת ממצאי המחקרים העדכניים בנושא, שנערכו בארץ ובעולם.
השניים סיכמו כי התועלות והיתרונות הבריאותיים למי שיחוסנו, עולים בעשרות מונים על הסיכונים ותופעות הלוואי מהחיסון, וציינו כי קיימת מגמת עלייה בתחלואת הקורונה, בעיקר בקרב הילדים, שלא יכלו להתחסן עד כה – והרב קנייבסקי השתכנע.