החזן הצבאי שי אברמסון שר ביידיש לקשישה חולה באמבולנס

כשהחזן הצבאי הראשי הוא גם חובש: שיר ביידיש לקשישה חולה באמבולנס. שי אברמסון, חזן בינלאומי והחזן הצבאי הראשי, מגשים בימים אלה חלום ילדות, ומשתתף בקורס חובשים ונהגי אמבולנס של מד"א. כך זה נראה כשהלב הגדול והכישרון הענק נפגשו באמבולנס.
<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו >>
"פינינו קשישה דמנטית לבית החולים עם חשד לאירוע לבבי", סיפר ל-ynet. "היא דיברה רוסית בלבד, וחשבתי לעצמי שאם יש לה אולי רקע ביידיש, אז אצליח לרומם את רוחה. כשהתחלתי לשיר את השיר היידי 'יענקלה', היא כמו התעוררה, הושיטה את ידה לתוך היד המושטת שלי - ויצרה ממש קשר".
1 צפייה בגלריה
שי אברמסון
שי אברמסון
"היא כמו התעוררה, הושיטה את ידה לתוך היד המושטת שלי - ויצרה ממש קשר". שי אברמסון (עיבוד מתוך הוידיאו)
אברמסון התרגש מאוד - וכמותו גם הצוות. "זה היה מרומם ונתן משמעות עצומה למה שאנחנו - מתנדבי ועובדי מגן דוד אדום וכל צוותי הרפואה בכלל - משתדלים לעשות... לתת מזור, כתף וכמובן רפואה שלמה לכל מי שזקוק לכך".
בחלוף מספר ימים נקרא אברמסון לאירוע רפואי נוסף, ושר לחולה שפינה את פיוט התפילה "אנא בכוח", ובסביבתו מספרים כי זה קורה עם לא מעט חולים.
גם במד"א התרגשו מהמחווה, ואחד מאנשי הסגל שנחשף לסרטון כתב בקבוצה: "עם טיפול רפואי או בלי טיפול רפואי, תמיד תזכרו שאתם מטפלים באדם שמפחד ממה שעובר עליו כרגע"ץ הוא הזכיר להעניק "אמפתיה ורגישות לאדם שמולכם. זה הטיפול שתמיד תוכלו לתת".