פרויקט תגלית הודיע היום (ב') על חידוש הסיורים לישראל למשתתפים מחוסנים מארה"ב בגילאי 18-32 לעשרה ימים, החל מחודש מאי הקרוב ולמעלה משנה מאז הופסקו לראשונה בשני העשורים האחרונים.
<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו>>
"בהובלת שר הבריאות, יולי אדלשטיין וצוותו במשרד הבריאות ובעזרת אגף פנים, תיכנון ופיתוח במשרד ראש הממשלה בראשות ליאור פרבר, גובש מתווה העונה על כל האתגרים ומאפשר את חידוש הפעילות שלנו והסיורים בישראל ובכך נוכל להמשיך ולחזק את הקשר לישראל והזהות היהודית של הדור הצעיר בתפוצות", אמר מנכ"ל תגלית, גידי מרק.
קראו עוד בערוץ היהדות: +ארגון צהר לבג"ץ נגד הרבנות: "לא מכירה בכשרות שלנו משיקולים פוליטיים" +בנה של חלימי: "מערכת המשפט הצרפתית צריכה לקחת אחריות" +לפתוח את התריס: כך הפכתי לרבנית של השכונה / הרבנית ד"ר חנה השקס המשתתפים יידרשו להציג בדיקת קורונה שלילית לפני הטיסה לישראל ובדיקה סרולוגית עם הגעתם. הם יחויבו לציית להנחיות הריחוק החברתי וחבישת מסיכות, בהתאם להוראות ממשלת ישראל. הקבוצות עצמן יוגבלו לכ-30 משתתפים כולל צוות, לעומת כ-50 בקבוצה לפני המגפה.
3 צפייה בגלריה
צעירי תגלית חוזרים לישראל!
צעירי תגלית חוזרים לישראל!
סיורי תגלית יחודשו לישראל
(תגלית)
״אני שמח שבעבודה משותפת ובמאמץ רב של משרד הבריאות ותגלית, הצלחנו לייצר מתווה בו יחד עם שמירה על בריאות הציבור ולהחזיר את הפעילות המבורכת של ארגון תגלית למען מדינת ישראל", אמר סגן שר הבריאות, חבר הכנסת יואב קיש.

"להביא את הצעירים להתאהב בישראל"

מפרוץ המשבר הבריאותי במרץ, תגלית הייתה צריכה להמציא את עצמה מחדש על מנת להישאר בתודעה, לשמר את הידע ולהמשיך לעמוד בחזון חיזוק הקשר של צעירים יהודים בגילאי 18-32 למדינת ישראל ולקהילותיהם היהודיות בעולם. כל זאת ללא הגעה פיזית לארץ, חוויה שכ-85% ממשתתפי הפרויקט הגדירו כ"משנת חיים".
עקב עצירת הטיסות הושק הסיור הווירטואלי של תגלית בישראל – הראשון מסוגו - שאיפשר למשתמשים לבחור בזמן אמת באילו אתרים ואילו חוויות יעברו בישראל.
מאות אלפים כבר ביקרו במצדה או בחוף הים דרך הסיור האינטראקטיבי ברשת. בארגון אף יצרו את פרויקט, "Birthright Israel Connect", המחבר בין צעירים בארץ לצעירים בחו"ל ובו הם שיתפו האחד את השנייה בחוויות הקורונה.

עוזרים לדור השלישי

במהלך תקופות הסגר בוגרי תגלית בישראל ובעולם ובסיוע הארגון, ארגנו שורה של מיזמים שסייעו למגוון רחב של אוכלוסיות – מיזם "Door2Door" שסייע בשליחויות של מזון וציוד רפואי לבני הגיל השלישי, הגדת פסח אינטראקטיבית ראשונה מסוגה לחגיגת סדר בזום, מיזם היכרויות בין עולים חדשים בישראל, קבלות שבת בינלאומיות, וסדנאות אונליין.
תוך כדי השיקו בארגון קמפיין שבו מדריכי תגלית קוראים לצעירים בחו"ל ,"אנחנו מחכים לכם", ואת קמפיין, "Birthright Israel Connect", המחבר בין צעירים בארץ לצעירים בחו"ל, והם שיתפו האחד את השנייה בחוויות הקורונה שלהם.

3 צפייה בגלריה
צעירי תגלית חוזרים לישראל!
צעירי תגלית חוזרים לישראל!
צעירי תגלית חוזרים לישראל!
(תגלית)
"בטיחותם ובריאותם של משתתפי תגלית הם ערך עליון לאורו אנחנו פועלים ואנחנו מחויבים לענות על כל צורכיהם של המשתתפים בסיורים, גם בעולם של אי ודאות ושינויים", הוסיף מרק. "השנה האחרונה הייתה קשה אך לא איבדנו תקווה לרגע. כעת ההמתנה הסתיימה ואנחנו מתרגשים לחזור ולהביא את אותם צעירים להתאהב בישראל".
ממרץ ועד היום הפיקה תגלית מעל 20 פרויקטים וירטואליים וקמפיינים שונים שהגיעו ל-4.4 מיליון איש בעולם. בפעילויות השונות של תגלית השתתפו צעירים מכ-38 מדינות. סיורי תגלית תרמו כ- 6.9 מיליארד ש"ח למשק הישראלי.
מרק הוסיף: "תגלית תהיה סנונית ראשונה שתניע את תחום התיירות החינוכית שסבל כל כך בשנה האחרונה - ואני יודע כמה כולם מחכים. אלפי ספקים ומשפחותיהם מסתכלים לעברנו בציפייה שנחזיר להם את מטה לחמם שקרס בשנה האחרונה. אנו מודעים לציפיות אלה ונעשה הכל כדי לחדש את התיירות בישראל באחריות המתבקשת".