אירוע חריג סמוך לכותל המערבי בירושלים: קייס ליג'לם דסלין (90), מבכירי יוצאי אתיופיה בישראל, לא הורשה להיכנס עם רכבו לחניה המיועדת לרבנים סמוך לרחבת הכותל.
הקייס נכנס בסיוע שוטרת

הבוקר (יום ב') הגיע הקייס, המתנייד בכיסא גלגלים, לתפילה המסורתית שמקיימים יוצאי אתיופיה ברחבת הכותל המערבי. גורמים במשטרה אמרו כי הם ביקשו לאפשר לרכב, שבאמצעותו הגיע, להיכנס לחניה המיועדת לרבנים, בשל גילו ובשל הקושי שלו להתנייד.
גורמים שנכחו במקום אמרו ל-ynet: "כל רב קהילה בן 30, שמספיק מקושר לצינורות המקובלים, נכנס כמו מלך עד הכותל, אבל לאחד מנכבדי העדה האתיופית שמגיעה בהמוניה לתפילת חג, יהודי על כיסא גלגלים, החליטו שאין כניסה. זה מביש".
1 צפייה בגלריה
הקייס מוכנס בסיוע שוטרים
הקייס מוכנס בסיוע שוטרים
הקייס מוכנס בסיוע שוטרים
במשטרה החליטו אחרי דרישת הקרן למורשת הכותל לסגור לגמרי את החניה ולא לאפשר גם למי שתיאם כניסה עם הקרן מראש את החניה ברחבה.
לבסוף הקייס הוכנס בעזרת שוטרים, שמוצבים במקום. באופן זה בלבד אישרו עובדי הקרן להכניסו למתחם.
מהקרן למורשת הכותל נמסר בתגובה: "הקרן המכבדת כל מנהיג דת המגיע לכותל מצֵרה על כך שלא התאפשרה היום כניסתו של הקייס האתיופי לחניה. כידוע, ההחלטה על כניסת כלי רכב לחניה הפנימית בכותל המערבי נתונה בסמכות משטרת ישראל אשר סגרה אותה לכניסת כלי רכב אזרחיים עוד בטרם הגעת הקייס לחניית הכותל, והקרן פועלת מול המשטרה לשנות את ההחלטה. למען הסר ספק, משעת סגירת החניה הקרן לא הכניסה אף רכב אזרחי לחניית הכותל, ובידי הקרן תיעוד מהגעת הקייס לכותל לאחר סגירת החניה על ידי המשטרה".