אישה יהודייה בת 86 ובתה בת ה-64 נספו אתמול (שבת) בשריפה שפרצה בדירתן, ברובע ויז'ה אלפרקה בבואנוס איירס. כך דיווחו כלי תקשורת במדינה.
התקשורת המקומית דיווחה כי לשתיים לא היה קשר עם דיירי הבניין, הן חיו לבדן וככל הידוע לא היו להן קרובי משפחה בארגנטינה.
1 צפייה בגלריה
זירת האסון בבירת ארגנטינה
זירת האסון בבירת ארגנטינה
זירת האסון בבירת ארגנטינה
(צילום: מתוך שידורי CN5)
מחקירה ראשונית עולה כי השריפה פרצה בקומת הכניסה של הבניין בן חמש הקומות, השתיים התגוררו בקומה הזו והאש התלקחה במהירות. הגעת כוחות הכיבוי במהירות מנעה מהלהבות להגיע לדירות נוספות בבניין.
רב קהילת "אמיה" בבירת ארגנטינה, הרב אליהו המרה, פנה לציבור וביקש ממי שיש לו מידע בנוגע לקרובי משפחה של השתיים לפנות לקהילה עם המידע – כדי להביא לקבורתן בהקדם בבית העלמין היהודי.
על האסון אמר הרב המרה: "במוצאי שבת קבלתי מהרשויות מידע לגבי שתי נשים, אם ובתה, שנהרגו כתוצאה משריפה בדירתן. יצרתי קשר עם המכון לרפואה המשפטית, ולדבריהם עד עתה איש לא יצר קשר כדי לדרוש את קבורתן. אנחנו מחפשים אחר קרובי משפחה".
הרב המרה הוסיף: "בהמשך הקהילה תתייצב כנציגי המשפחה כפי שאנו עושים במקרים דומים, ונדאג לקבורה יהודית לאותן נשים. כל מה שידוע לנו הוא שמדובר באישה בשנות השמונים לחייה, שהתגוררה עם בתה, שלא הייתה בקו הבריאות. מכבי האש הגיעו במהירות לקריאה ולאחר כיבוי השריפה התגלו בדירה שתי הנשים ללא רוח חיים".