שמחה גדולה בקרב משפחות אסון מירון: שנה וחצי לאחר שנפצע עם אחד מבניו, ואיבד את בנו ואת תלמידו באסון מירון – הרב אביגדור חיות ורעייתו מירה חובקים בשעה טובה בן, שנולד הבוקר (ב') בבית החולים שיבא. כמה שעות קודם לכן, אמש, נולדה בת גם לשמעון אלחדד, ששכל את שני אחיו באסון הנורא.
<< הכול על העולם היהודי – בדף הפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו >>
"זכינו לקבל מהקדוש ברוך-הוא מתנה יקרה מאוד, בן שנולד לנו הבוקר", אמר הרב חיות ל-ynet. "אנחנו מאוד שמחים, מאושרים ונרגשים, אחרי תקופה מאתגרת מאוד שעברנו מאז אסון מירון, שבו נפטר בננו בכורנו ידידיה משה ז"ל".
1 צפייה בגלריה
אביגדור חיות ובנו, ידידיה ז"ל, שנספה באסון מירון
אביגדור חיות ובנו, ידידיה ז"ל, שנספה באסון מירון
אביגדור חיות ובנו, ידידיה ז"ל, שנספה באסון מירון
(צילום: טל שחר)
האב הוסיף כי "התינוק החדש איננו מהווה תחליף לידידיה, הוא יישאר חקוק בליבנו תמיד כבננו בכורנו. שמחנו לראות כעת את השגחת הקב"ה בצורה נעימה וחיובית, עם צוות נפלא בבית החולים שנתן לנו הרגשה מושלמת החל מהרגע הראשון, וזה בדיוק מה שהיינו זקוקים לו".
"אין ספק שהחיים עם אמונה הם איכותיים ושלווים יותר", אמר הרב חיות – והודה לכל המאחלים והמברכים: "בעזרת ה' שיהיה בשמחות אצל כולם".
הרב אביגדור חיות הגיע למירון לראשונה בחייו עם בניו, ידידיה בן ה-13 ושמואל בן ה-10, ועם תלמידו, חברו הטוב של בנו, משה לוי (13) – אך חזר מהאסון הנורא ללא בנו בכורו, שנספה עם החבר. הוא סיפר בדמעות: "הבן הקטן נשאר איתי, ומשה וידידיה נותקו מאיתנו. היה דוחק מטורף, לא הצלחתי לזוז סנטימטר. שם הבנתי שאיבדתי אותם. עשיתי כל מה שיכולתי".