הקומיקאי ואיש התוכן האמריקאי, רובי ברגר, פרסם סרטון ויראלי עם טענות "קשות" נגד מוכר הבייגל הישראלי שלו. המוכר האלמוני, שנחשף רק בשמו הפרטי, "הואשם" בכך שהוא אינו נותן לברגר את מה שהוא מזמין, אלא נותן לו משהו אחר בכל יום מחדש.
לדברי ברגר: "אני הולך לאותה חנות בייגלים בכל בוקר. מיד אחרי האימון אני נכנס בכל יום באותה שעה. קוראים לבעלים של החנות אביב, הוא ישראלי נחמד, לפעמים קצת מניאק, אבל אני יכול לחיות עם זה. כל יום הוא נותן לי משהו אחר, כנראה מהמלאי שלא נמכר. אני מבקש למשל בייגל פומפרניקל, והוא נותן לי אחד עם פרג. הוא יודע שאני תמיד אחזור, כי חנות הבייגל השנייה באזור רחוקה מאוד. וזה בסדר, יהודים עוזרים ליהודים, ותכלס אני לא כזה לחוץ על פומפרניקל.
"אבל היום הוא חצה קו אדום. נכנסתי וביקשתי בייגל עם בייקון, ביצים וגבינה, והוא הסתובב לעובד שלו ואמר לו: 'תן לו בייגל עם ממרח דג לבן'. לא נותנים דג למישהו שרוצה בייקון וגבינה! זה לא כמו פפסי או קולה. זה משהו אחר".
1 צפייה בגלריה
כריך בייגל. סוף טוב הכול טוב
כריך בייגל. סוף טוב הכול טוב
כריך בייגל. סוף טוב הכול טוב
(צילום: אופיר האוזמן)
ברגע הזה בסרטון, ברגר עוצר, לוקח ביס ואומר את המשפט המסכם: "עם זאת, אני חייב להגיד שהבייגל הזה מעולה. זה מהלך מלוכלך של אביב! והוא עוד מסתובב אליי ואומר – אותה שעה מחר? בטח, אני אומר לו".
זהותו של אביב ושל מסעדת הבייגלים המסתורית לא נחשפה, וגולשים רבים ניסו לגלות איפה ממוקם העסק. ברגר, מצידו, למרות מיליוני צפיות בסרטון בכמה פלטפורמות שונות, לא הגיב על השאלות של רבים ולא הוסיף פרטים נוספים.