הרב מנחם פלדמן מהעיר סידני באוסטרליה תועד השבוע בטלוויזיה המקומית כשהוא מורחק כמעט בכוח מהפגנה אנטי ישראלית בעיר. המפגינים הפגינו נגד ישראל ובעד חמאס, שביצע את הטבח ב-7 באוקטובר אשתקד.
 
(קרדיט: מתוך שידור sky news באוסטרליה)

הרב שהחזיק דגל אוסטרליה והורחק בכוח, סיפר לרשת סקיי ניוז האוסטרלית: "השוטרים לא ביקשו ממני לעזוב את המקום, הם פשוט גררו אותי כמו כלב, הייתי עוזב יפה אם היו מבקשים ממני, הם גררו אותי כמו חיה, כשהכיפה שלי נפלה בזמן ההרחקה, ביקשתי מהם להרים את הכיפה, אך הם סרבו".
עוד אמר הרב פלדמן: "תחשבו שהייתי הודי או סיקי, הם לא היו מתנהגים ככה. אם אני הייתי מחזיק דגל חמאס או דגל חיזבאללה ולא דגל אוסטרליה, לא הייתי מורחק. לאן הלכה אוסטרליה שאני מכיר, זאת לא אוסטרליה עליה גדלתי".
1 צפייה בגלריה
הרב מנחם פלדמן פונה מהפגנה אנטי ישראלית באוסטרליה
הרב מנחם פלדמן פונה מהפגנה אנטי ישראלית באוסטרליה
הרב מנחם פלדמן פונה מהפגנה אנטי ישראלית באוסטרליה
(צילום: מתוך שידור sky news באוסטרליה)
הרב פלדמן אמר כי הוא דור רביעי באוסטרליה: "אני יהודי גאה, וזה פשוט בושה וחרפה. יש לנו חופש ביטוי ואפשר להיות בעד ונגד ישראל, אבל אם מפגינים ב-7 באוקטובר נגד ישראל, אתם לא אנשי שלום, אתם דורכים על גופות הנרצחים בישראל, ואני וכל האנשים ההגיוניים נגעלים מהתנהגות כזאת".
בתוך כך כ-60 בני אדם התאספו אתמול בסידני לזכרם של כמעט 1,200 הנרצחים. דיוויד אוסיפ, נשיא מועצת הצירים היהודית, תיאר את ה-7 באוקטובר כ"יום הרע". "זה היה יום שבו הרוע באמת התהלך על כדור הארץ הזה", הוא אמר. "אירועי 7 באוקטובר היו אישיים, הקורבנות היו המשפחה והחברים שלנו, אלה לא מספרים או סטטיסטיקות, כל אחד מהאנשים האלה הם אנשים אהובים".