שידור חי

נציב הכבאות דד
אוהדי יובנטוס מביעים תמיכה במוג'י
י שמחי אמר אמש (יום שני) כי "זה הישג גדול שבשריפה בסדר הגודל של אסון הכרמל אין עד כה נפגעים בנפש ורק בתים בודדים נשרפו", אך מנגד יש הטוענים כי היערכות
1 צפייה בגלריה
השריפה
השריפה
השריפה
(צילום: אריאל קדם, רשות הטבע והגנים)
המערך אל מול האפשרות לחידושה של האש אתמול בלילה לקתה בחסר - ומעלים שורה של שאלות קשות.

בדיקת קידוד
(צילום:AZ)
עולם המבוגרים האכזר, כפי שהוא נחווה מבעד לפנטזיה ילדותית, הקסים את הביקורת האמריקאית כמו גם את שופטי פסטיבלי קאן וסנדאנס, שבשנת 2012 הרעיפו שבחים ופרסים על סרט הביכורים של בן צייטלין, "חיות הדרום הפראי". שבע שנים מאוחר יותר מתייצב צייטלין לפרוע את שטר ההבטחה הגדולה, וסרטו החדש "וונדי" (Wendy) ממשיך את הקו התמטי והפנטסטי שהתווה בסרטו הראשון.

צייטלין, "חיות הדרום הפראי". שבע שנים מאוחר יותר מתייצב צייטלין לפרוע את שטר ההבטחה הגדולה, וסרטו החדש "וונדי" (Wendy) ממשיך את הקו התמטי והפנטסטי שהתווה בסרטו הראשון.


כותרת משנה

צייטלין, "חיות הדרום הפראי". שבע שנים מאוחר יותר מתייצב צייטלין לפרוע את שטר ההבטחה הגדולה, וסרטו החדש "וונדי" (Wendy) ממשיך את הקו התמטי והפנטסטי שהתווה בסרטו הראשון.צייטלין, "חיות הדרום הפראי". שבע שנים מאוחר יותר מתייצב צייטלין לפרוע את שטר ההבטחה הגדולה, וסרטו החדש "וונדי" (Wendy) ממשיך את הקו התמטי והפנטסטי שהתווה בסרטו הראשון.צייטלין, "חיות הדרום הפראי". שבע שנים מאוחר יותר מתייצב צייטלין לפרוע את שטר ההבטחה הגדולה, וסרטו החדש "וונדי" (Wendy) ממשיך את הקו התמטי והפנטסטי שהתווה בסרטו הראשון.
פורסם לראשונה: 09:07, 17.08.21