אתר האינטרנט הגדול ביותר בישראל - THREESIXTHFIVE - השייך לרשת "המשביר לצרכן", הושק בימים אלה בתום כמה חודשי הרצה מוצלחים. מרחב האון ליין של רשת הכלבו המוכרת כולל את כל המוצרים שניתן למצוא על מדפי 36 הסניפים הפזורים ברחבי הארץ, לצד מותגים ומבצעים בלעדיים לאתר. מדובר בקטגוריות שנעות מביגוד והנעלה לכל המשפחה, הלבשה תחתונה עם מגוון חברות, מוצרים ובגדי תינוקות, דרך תכשיטים ומחלקת ביוטי ובה מותגי בישום, טיפוח וקוסמטיקה, ועד טקסטיל, מצעים, מוצרי ספורט, חשמל ואקססוריז לעיצוב הבית.
"האצת התהליכים הדיגיטליים, שקרתה בכל העולם בעקבות הקורונה, הובילה אותנו להתבונן ולראות מה הצרכן מעדיף ואוהב כדי להפוך לשחקן משמעותי בתחום", מסבירה שירלי פאר יגרמן, המשנה למנכ"ל המשביר לצרכן. "האתר שלנו הוא מרקט פלייס להמון קטגוריות גם של המשביר וגם של יוצרים ומעצבים חדשים שאנחנו מכניסים לתוך האתר. אנחנו יוצאים בקול קורא למותגים צעירים לקבל אצלנו בית כדי לפרוץ לקהלים חדשים".
הכניסה לזירת הסחר המקוון מגיעה אחר למידה של צורכי הלקוחות שהפך למיומן יותר בקניות ברשת. לצד ממשק נוח וידידותי, ניכרת הכוונה להעצים את חוויית הקנייה עצמה ולהתאים אותה אישית ללקוח, משלב השיטוט באתר ועד קבלת המשלוח. "אנחנו לוקחים את הידע והניסיון ואת העובדה שיש לנו מועדון לקוחות חזק של יותר מ-630 אלף בתי אב ומטמיעים אותם בתוך האון ליין".
"רצינו להביא משהו יותר חדשני וצעיר, בסוף נהיה המרקט פלייס הכי גדול בישראל", מוסיף סער שביט, שמונה לתפקיד מנהל אתר THREESIXTHFIVE. "בסוף מקבלים במשלוח אחד, שאינו מפוצל, חבילה אחת שיכול להיות בה גם בושם, גם הלבשה תחתונה גם סיר וגם קומקום. הכל נמצא שם בפנים".
הרכישות מגיעות באריזת מתנה מעוצבת, זמן האספקה בתוך כמה ימי עבודה, וההחלפות מתבצעות בנוחות לוגיסטית גבוהה דרך אחד מהסניפים הקרובים או באמצעות שליח.
פורסם לראשונה: 18:01, 29.06.21