איגי וקסמן, עתי שולברג והילדים. "היינו בחרדות קשות שלא יאהבו אותנו, אבל קיבלנו גל של אהבה"

איגי ועתי מצטלמים לראשונה עם הילדים: "פעם היינו גימיק, היום אנחנו פשוט חיים"

איגי וקסמן ועתי שולברג, כוכבי הריאליטי "זוג מנצח VIP", עלו על לבן לכבוד הפקת שבועות החגיגית של מגזין "לאשה", והגיעו עם שני ילדיהם לטעום עוגות גבינה. בין לבין, הם שיתפו אותנו בתגובות ברחוב: "שאלו אותי, איך יכול להיות שאישה כל כך מבוגרת השיגה כזה חתיך?"

פורסם:
איגי ועתי מדברים על ההורות והזוגיות
( (כתבת וידאו: הילה רגב, צילום: טל שמעוני, עריכת וידאו: רותם שבתאי)

כשאיגי וקסמן הייתה מלכת רוקנרול בועטת ומגניבה, עתי שולברג היה טינאייג'ר מחוצ'קן שהעריץ אותה מרחוק. אחרי צאתו מבית "האח הגדול" היא התקשרה והזמינה אותו לבירה, ומרוב תדהמה הוא אמר לה שהוא בזוגיות. אבל איגי היא איגי, וברור שהיא לא תוותר בקלות. באותה שיחה מביכה היא הבטיחה להזמין אותו למסיבה שהיא תתקלט בה, וחצי שנה אחרי היא שלחה לו הזמנה והוא בא. והשאר, כמאמר הקלישאה, היסטוריה.
"אני יליד 83', אז בשנות ה־90, כשאיגי הייתה כוכבת רוק, הייתי בשנות העשרה שלי. ידעתי מי היא, הכרתי את השירים שלה, וכשהיא התקשרה פתאום הייתי מופתע. כאילו, 'כן, אני יודע מי את, אבל מה לעזאזל את רוצה?'. לא הבנתי את ההקשר", הוא צוחק.
עשר שנים ושני ילדים אחרי, איגי ועתי – להלן טיטי וטיטי – מדגמנים זוגיות מושלמת בריאליטי "זוג מנצח VIP" ברשת 13 וגם בהפקת אופנה משפחתית עם שני ילדיהם לילי (שמונה וחצי) ואורי (חמש) לכבוד חג השבועות. "ומי הייתה הכוכבת האמיתית של ההפקה? הבת שלי לילי. מסתבר שהיא נועדה לעמוד מול מצלמה, דגמנה למופת והצחיקה את כולם. אורי פחות זרם, אחרי כמה תמונות הוא איבד עניין ושחררנו אותו", אומרת איגי.
"קשה לי להאמין שלפני שבוע בדיוק צילמנו את השער", אומרת היום (חמישי) וקדמן. "היינו אז במקום אחר לגמרי. היה נדמה שנפטרנו מהקורונה וחזרנו סופסוף לשגרה. עכשיו אנחנו מרגישים נורא ואיום. תחושה כבדה, עצובה ומדכאת. מסתובבים כמו חתולים סביב הזנב בבית. פתאום אנחנו חווים את מה שהתושבים בדרום חווים כל הזמן. לילי, הבכורה שלי בת השמונה וחצי, לא מצליחה לישון אחרי אזעקה. היא כל הזמן מפחדת שתהיה עוד אזעקה ושלא נתעורר חלילה.
איגי: "פתאום אנחנו חווים את מה שהתושבים בדרום חווים כל הזמן. לילי, הבכורה שלי בת השמונה וחצי, לא מצליחה לישון אחרי אזעקה. היא כל הזמן מפחדת שתהיה עוד אזעקה ושלא נתעורר חלילה"
"כמו הרבה דירות בתל אביב, אין לנו ממ"ד. בערב הראשון יצאנו לחדר מדרגות ואחרי זה סידרנו את המקלט ומאז אנחנו יורדים אליו עם כל השכנים. מצד אחד, יש אווירה מאוד מחבקת ומאוד ישראלית שכולנו ביחד. מצד שני, זה כל כך קיצוני וקשה. אנחנו גרים בקומה שניה, וכשיש באמצע הלילה אזעקה, אני מרימה מהר את הקטן, עתי מרים את הגדולה, ואנחנו יורדים בריצה ומגיעים למקלט חסרי נשימה. ואז מתחילים הבומים. אני מנסה להיות רגועה מול הילדים, להסביר להם שזה רחוק, שאנחנו במרחב מוגן, אבל אני בעצמי פוחדת ומוצאת את עצמי חסרת מילים מול הילדים.
"אורי בן חמש. הוא מבין, אבל עדיין לא יורד לרזולוציות של לילי. בכל פעם שיש אזעקה הוא בעיקר רוצה אייפון. אני נותנת לו, מבינה שאני לא יכולה לנצח עכשיו בכל החזיתות. יש לי חברה שהיא פסיכולוגית, והיא אמרה: 'זה בסדר. יש ימים שאפשר לשחרר'.
5 צפייה בגלריה
איגי וקסמן, עתי שולברג והילדים
איגי וקסמן, עתי שולברג והילדים
עם הילדים לילי ואורי. "אני 24/7 אמא, הינקתי אותם עד גיל ארבע"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: תומר אלמוזנינו)

כולם חשבו שהשתגענו

למה בחרתם להשתתף ב"זוג מנצח"?
"הציעו לנו פעמיים בעבר, וזה לא התאפשר. המחשבה לעזוב את הילדים לתקופה כל כך ארוכה נראתה לי לא הגיונית, כי אני מהאמהות המוגזמות. עשיתי ילדה בגיל 40 וילד בגיל 44. עד גיל 40 עשיתי הכל, ועכשיו זה הזמן שלהם. אני 24/7 אמא, הינקתי אותם עד גיל ארבע. כשקיבלנו את ההצעה האחרונה, אורי היה כמעט בן ארבע, וידעתי שאני צריכה להפסיק להיניק, אז אמרנו, 'יאללה, אף פעם לא עשינו שום דבר בשביל עצמנו'. כולם חשבו שהשתגענו אבל התגייסו לעזור: אמא של עתי גרה פה עם אח שלו, ואמא שלי באה לעזור להם".
כמה זמן הספקתם להיות בברזיל לרגל צילומי העונה?
"שלושה שבועות! החזירו אותנו בגלל הקורונה באמצע המשחק, וביולי המשכנו לצלם בסביון את החצי השני. בשתי הפעמים היה סגר, והאמהוֹת שלנו היו כלואות עם הילדים. זה היה מוזר, פתאום להיות רק שנינו, זריקת אנרגיה מטורפת לזוגיות. בחיים לא חשבתי שיהיה לי כיף, לא ידעתי איך אסתדר עם כל כך הרבה אנשים שאני לא מכירה, אבל הכל היה מדהים".

5 צפייה בגלריה
איגי וקסמן עתי שולברג
איגי וקסמן עתי שולברג
"אני סופר־ילדותית ועתי מאוד אחראי, וזה מסתדר"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: תומר אלמוזנינו)

איך אתם מרגישים כשאתם רואים את עצמכם?
עתי: "חוויה, אם כי לפעמים מביכה. תכלס אנחנו לא יודעים למה לצפות, כי מה שרואים זה אחרי עריכה, וזה פסיק ממה שצילמו".
איגי: "אני רואה את זה כל שבוע כמו כל עם ישראל, ואני בלחץ אמא'לה".
מה גיליתם על עצמכם בתוכנית?
עתי: "גילינו שיש לנו הרבה כוח סבל והרבה הומור, ואנחנו אחד בשביל השני גם בטוב וגם ברע. תראי, היו משימות נורא אכזריות, אבל בסוף זו הייתה חוויה כיפית, ואני חושב שזה עובר במסך שכיף לנו, כי אנחנו מאוד אותנטיים".
עתי: "גילינו שיש לנו הרבה כוח סבל והרבה הומור, ואנחנו אחד בשביל השני גם בטוב וגם ברע. תראי, היו משימות נורא אכזריות, אבל בסוף זו הייתה חוויה כיפית"
איך אתם מרגישים את השטח?
איגי: "זה הדבר הכי מרגש, היינו בחרדות קשות שלא יאהבו אותנו, אבל קיבלנו גל של אהבה. אנשים קוראים לנו 'טיטי' ברחוב, צועקים לנו 'חולים עליכם, הלוואי שתזכו', ויש גם הרבה ששואלים על הגיל, שאלו אותי למשל איך יכול להיות שאישה כל כך מבוגרת השיגה כזה חתיך".
ומה ענית?
"'איך זה שהוא השיג פרגית כל כך שווה?'. גם בתוכנית זה עלה פה ושם, אמרו לו: 'איזה חתיך', ועניתי: 'הלו, הלו, תנוחו, גם אני לוהטת'. אני מבינה את האטרקציה, פעם היינו גימיק, ועכשיו אנחנו פשוט חיים. יש בזה גם יתרון, כשאנחנו הולכים לגינה עם הילדים, אני עם האייפון, והוא רץ אחריהם במתקנים. זה לא הטריד אותנו אף פעם".
5 צפייה בגלריה
איגי וקסמן עתי שולברג
איגי וקסמן עתי שולברג
"הלו, הלו, תנוחו, גם אני לוהטת"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: תומר אלמוזנינו)

איך הסביבה קיבלה את הרומן הזה?
"הייתה הרמת גבות קלה, אבל ברגע שמכירים אותנו מבינים שזה לא מעניין. אמא שלי אהבה אותו, אמא שלו אהבה אותי, אז הכל התגמד. אני סופר־ילדותית ועתי מאוד אחראי, וזה מסתדר".
כשהכרתם היית בת 39. עבר לך בראש שאולי לא יהיו לך ילדים?
"לא הייתי בסטרס אבל זה העסיק אותי מדי פעם. שאלתי את עצמי פה ושם איך אני, בחורה מגניבה בעיני עצמי, לא התחתנתי ולא עשיתי ילדים. אמא שלי תמיד אמרה לי, 'אל תדאגי, הוא יגיע'. אם הייתי יותר חכמה אולי הייתי מקפיאה ביציות, אבל כנראה שבלב ידעתי שיהיה בסדר".
אחרי כמה זמן החלטתם להביא ילד משותף?
"לא החלטנו, פשוט נכנסתי להיריון אחרי ארבעה חודשים, והתחתנו כשהייתי בחודש השמיני. עתי עשה לי קטע מטורף: היינו מכורים לסדרה 'דקסטר', והיה שם קטע של הצעת נישואים עם טבעת במקרר, אז אמרתי לו שאם פעם נתחתן, תציע לי ככה. עוברים כמה חודשים, ויום אחד עתי מבקש תה עם נענע. אמרתי מה תה עכשיו? אז הוא ענה, 'בא לי שתפנקי אותי'. הלכתי למקרר, הוצאתי את הנענע, חזרתי עם התה, ואז הוא אמר, 'בא לי עוד תה עם נענע'. אמרתי, 'מה נסגר איתך?', התחלתי להתעצבן, אז הוא אמר, 'תסתכלי טוב במקרר', ואז ראיתי מאחורי הנענע קופסה אדומה מקטיפה וישר הבנתי. הוא עיצב לי טבעת אירוסים משובצת בפנינים, והכל היה כזה מקסים ורומנטי".
5 צפייה בגלריה
איגי וקסמן, עתי שולברג והילדים
איגי וקסמן, עתי שולברג והילדים
"אני מוזיקאית, וזו האהבה הכי גדולה שלי, אבל העולם כ"כ השתנה לי"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: תומר אלמוזנינו)

עתי: "היא כבר הייתה בהיריון, אני לא יודע איך לתאר את זה אפילו, התפרצות של רגש שלא הכרתי. בלידה של לילי הייתי על קוצים לאורך כל האירוע, ובלידה של אורי נרדמתי בחדר היולדות לשלוש שעות. איגי הייתה בשוק ממני".
מה קורה עם המוזיקה?
"אני זמרת, אני מוזיקאית, זה מה שאני יודעת לעשות, וזו האהבה הכי גדולה שלי, אבל העולם כל כך השתנה לי. הוצאתי שיר בשנה שעברה וגם לפני שנתיים, אבל זה כבר לא אותו דבר. אומרים לי, 'תנצלי את זה שאת בפריים טיים', אבל אני לא אוציא שירים סתם, אני רוצה שזה יהיה טוב וחכם. אני עובדת עכשיו על הופעה, אני בדרך לשם".
הראיון המלא עם איגי ועתי הכולל מתכונים מעולים לשבועות מתפרסם בגיליון החג של "לאשה", השבוע בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button